- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

جشنواره فروش اینترنت پرسرعت «صد دانه یاقوت» مخابرات لرستان آغاز شد

%d8%a7%d9%81%d9%82%db%8c2

 

 

 

اولین کمپین مشترک مجصول ADSL و تلفن ثابت کشور بصورت سراسری با عنوان ” صد دانه یاقوت” از تاریخ ۹۵/۰۹/۰۱ لغایت ۹۵/۱۱/۰۱ و به مدت دو ماه آغاز گردید .

  شرکت مخابرات ایران با کمپین سراسری “صد دانه یاقوت”، برای اولین بار، سرویس های اینترنت حجمی به همراه مکالمه رایگان تلفن ثابت ارائه می دهد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این کمپین برای اولین بار با ترکیب سرویس ADSL و مکالمه تلفن ثابت، سرویس ها و بسته های حجمی مناسب طراحی شده است که به مدت دو ماه از اول آذر ماه تا اول بهمن ماه سال جاری به مشترکین مخابرات ارائه می شود.

 تمام مشترکین اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور می توانند در هر یک از سه طرح ویژه این کمپین شرکت کرده و از مزایای مکالمه رایگان درون استانی به همراه اینترنت با تعرفه مناسب و به صرفه استفاده نمایند.

 بسته ویژه اینترنت صد دانه یاقوت، ۱۰۰ گیگابایت اینترنت به همراه یکصد ساعت مکالمه درون استانی به مبلغ یکصد هزار تومان را شامل می شود.

 همچنین ۲۵ گیگابایت اینترنت به همراه ۲۵ ساعت مکالمه رایگان درون استانی با قیمت ۴۰ هزار تومان و ۵۰ گیگابایت به همراه ۵۰ ساعت مکالمه رایگان درون استانی با قیمت ۷۰ هزار تومان از دیگر  بسته های ویژه این جشنواره است.

 گفتنی است هر سه بسته ترافیکی یاقوت، به صورت یک ساله به مشترکین واگذار می شود.

مزایای جشنواره :

۱۰۰ گیگا بایت + ۱۰۰ ساعت مکالمه رایگان درون شهری = ۱۰۰ هزار تومان
اینترنت خوب، مکالمه رایگان ، دانلود شبانه رایگان ، قرعه کشی بزرگ سالانه
مهلت ثبت نام :  از تاریخ ۱/۹/۹۵ لغایت ۱/۱۱/۹۵ به مدت دو ماه
جهت کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۲۰۲۰ تماس حاصل فرمایید .
روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان

 

صد دانه یاقوت 1

صد دانه یاقوت 2