تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

«کریمی فر» مورد حمایت نمایندگان مجلس

  • کد خبر : 91802
  • 10 آذر 1395 - 10:44

به گزارش میرملاس دیروز دو تن از نمایندگان مجلس به دیدار گودرز کریمی فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان رفتند. علی رستمیان نماینده مردم نورآباد و الشتر در مجلس شورای اسلامی در یکی از این دیدارها، عملکرد این دستگاه را رضایت بخش اعلام کرد و گفت: آموزش و پرورش عملکرد خوبی داشته و بر مدار عقلانیت […]

photo_2007-01-01_00-50-27

به گزارش میرملاس دیروز دو تن از نمایندگان مجلس به دیدار گودرز کریمی فر مدیر کل آموزش و پرورش لرستان رفتند. علی رستمیان نماینده مردم نورآباد و الشتر در مجلس شورای اسلامی در یکی از این دیدارها، عملکرد این دستگاه را رضایت بخش اعلام کرد و گفت: آموزش و پرورش عملکرد خوبی داشته و بر مدار عقلانیت و تدبیر حرکت کرده است.

همچنین در دیدار دیگر عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر دستگاهی که از ظرفیت نمایندگان مجلس برای پیشبرد اهداف خود استفاده نکند، خود را از یک فرصت بالقوه محروم کرده است.  گودرزی ادامه داد: آموزش و پرورش لرستان تعامل بسیار خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته و به واسطه این تعامل، بسیاری از مسائل و مشکلات مردم مرتفع گردیده است.

گودرزی تاکید کرد :  اعتقاد ما بر این است که مدیران ضمن هماهنگی با اهداف سازمانی باید با نمایندگان تعامل و هم افزایی داشته باشند . وی ابراز امیدواری کرد : امیدواریم با تعامل و همدلی بین دولت و مجلس فارغ از اختلاف نظر ها و دیدگاهها  شاهد وحدت رویه  در تقویت نظام و خدمت رسانی مطلوب به مردم  باشیم . گودرزی در ادامه افزود : دولت ها و نمایندگان مجلس می آیندو می روند ، ولی باید با حمایت از دولت مستقر به فکر اعتماد مردم و دفاع از آرمان های نظام که حاصل  خون شهدای گرانقدر است ، باشیم .وی اضافه کرد : در شرایطی که ما در رفاه و آرامش به سر می بریم جوانان این وطن برای دفاع از کیان و امنیت کشور در حال جهادو مبارزه هستندو نباید به گونه ای رفتار کرد که در پیشگاه شهدا شرمنده شویم .

گودرزی در پایان سخنان خود از دغدغه و توجه مدیرکل  آموزش و پرورش لرستان به حل مشکلات فرهنگیان و قاطبه مردم تقدیر کردو گفت: امیدوارم بتوانیم تصمیمات و عملکرد خود را در دفاع از شان و جایگاه فرهنگیان و کمک به پیشبرد اهداف سازمانی دستگاه تعلیم و تربیت متمرکز کنیم.

photo_2007-01-01_01-43-25

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. فکرکم تا این لحظه فقط با نماینده گان ………… بقیه را ساخته ……………….هم ازتیم ….میترسه

  2. آقای دکتر هنوز متوجه دیپلماسی و تشریفات نیست و اینفد بالانشینی رو دوست داره که حتی در مهمان پذیری هم دوست داره جلسه تشکیل بده و دستور جلسه صادر کنه.
    بنده خداها این نمایندگان تازه کار که برای جلب توجه قشر معلم حاضرند تا کجاها بروند و بنشینند و باج بدهند. شاید هم آیین تشریفات سیاسی و اداری نمی دانند

  3. کار این آقا جز پوسیدگی در نظام آموزشی لرستان چیز دیگری نبوده حتما برای این دو نماینده …………. کرده ( ابلاغ کارکنان کوهدشت در بیشتر موارد تا هفته پیش ردیف نشده بود – مجتمع های ءموزشی در کوهدشت بخاطر مسائل باندی جمع نشد در حالیکه کاملا نظم آموزش را با چهار نفر مدیر و ممعاونین مفت خور بهم زدن )

  4. اقای رستمیان دستگاههای که دارای عملکرد ضعیف بودند مدیرکل آنها چه شد شما راست گفتید یا مدیران کل این جای سوال است برای مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. اقای رستمیان دستگاههای که دارای عملکرد ضعیف بودند سر نوشت مدیران کل آنها چه شد شما راست گفتید یا مدیران کل این جای سوال است برای مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. کریمی فر …

  7. با توجه به اکثریت آرا و عقیده و نظر مردم مدیر کل محترم عملکرد خیلی خوبی را دارا هستند و ایضا نماینه ی محترم سلسله و دلفان برستی عملکرد مدیر کل را تفسیر و نقل نمودند،ان شاءالله که اصلاح و آرایشی سودمند در ادارات اموزش و پرورش بالاخص اصلاحی کلی در مجموعه ادره اموزش و پرورش شهرستان دلفان از مدیریت ادره گرفته تا… انجام پذیرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.