تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

اعتراض اصلاح طلبان قزوین به انتصاب «شاهرخی»

  • کد خبر : 91933
  • 13 آذر 1395 - 8:59

  به گزارش میرملاس به نقل از تابناک  قزوین، با اعلام خبر تغییر معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین و انتصاب سید سعید شاهرخی از لرستان به این سمت، انتظار می رفت که جریان اصلاح‌‌طلب قزوین که مدتها بود دنبال تغییر بودند از این تغییر راضی باشند اما واکنش های این جریان نشان می دهد […]

untitled

 

به گزارش میرملاس به نقل از تابناک  قزوین، با اعلام خبر تغییر معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین و انتصاب سید سعید شاهرخی از لرستان به این سمت، انتظار می رفت که جریان اصلاح‌‌طلب قزوین که مدتها بود دنبال تغییر بودند از این تغییر راضی باشند اما واکنش های این جریان نشان می دهد که اصلا اینگونه نیست. در حالی که بخش زیادی از بدنه اصلاح‌طلب در استان قزوین دنبال تغییر ایوب رحیمی بودند، اما گویا انتصاب معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری قزوین زیاد به مذاق اصلاح‌‍طلبان خوش نیامده است.
یکی از سخت‌ترین واکنش‌ها مربوط به حزب اعتماد ملی شاخه قزوین است. این حزب در کانال تلگرامی خود با ارسال پست‌هایی نسبت به این انتصاب واکنش نشان داده است.
وی در اولین پست خود از انتصابات غیر بومی استاندار قزوین انتقاد کرده و گفت استاندار به سمت انتصاب نیروهای غیر بومی گرایش پیدا کرده است.این حزب در پست دیگری واکنش تندتری به این انتصاب نشان داده و عنوان کرده است: انتصاب شاهرخی بعنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین موجبات نگرانی نیروهای بومی استان را فراهم آورده است.
این حزب در کانال تلگرامی خود ادامه داده است: استاندار قزوین که سابقه مدیریت کلان در استان لرستان را دارد تاکنون چندین پست کلیدی استان را به لرستانیها سپرده است،همچنین طبق شنیده ها شاهرخی بنا به دلایلی که پایگاه خبری اعتماد ملی از کم و کیف آن اطلاعات دقیقی ندارد در استان لرستان با اعتراضات گسترده و جمع آوری طومار نیروهای بومی لرستان جهت برکناری مواجه شده بود،باید منتظر بود و در آینده نزدیک واکنش نیروهای بومی استان را به این انتصاب شاهد بود
از سویی شاخه‌های دیگر جریان اصلاح‌طلب در استان نیز با تردید به این انتصاب نگاه کرده اند و واکنش صریحی نداشته اند . خبرها حاکی است شاهرخی همانطور که در لرستان روزهای با آرامشی طی نکرده در قزوین نیز روزهای پر چالشی خواهد داشت.
گفتنی است شاهرخی پیش از این معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان را عهده دار بود و فرمانداری شهرستان های نهاوند و اسدآباد و همچنین سمت شهردار ملایر از جمله سوابق اجرایی در کارنامه مدیریتی و کاری ایشان می باشد.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. ایشان ۸بر ۱ انتخابات را به نفع اصولگرا یان به سر انجام رساند به مذاق وزیر کشور هم خوش امد

  2. مزد آن گرفت که جان برادر کار کرد ،عملکرد بسیار ضعیف وعدم محبو بیت ایشان در بین اصلاح طلبان وحامیان دولت مگر می شود بهتر از این باشد …

  3. قویترین نیروی اصلاح طلب استان بدون شک اقای شاهرخی بود، نقطه قوتش هم این بود که به …………… باج نداد، والسلام

  4. نیروهای کار امد انشائ الله موفق باشند.

  5. جا بجایی دولتها یک امر عادی وطبعی است آنهم دولتی که ( نهم ودهم)اعتماد مردم به سخره گرفت اختلاسهای ملیاردی وهنگفت را کلید زد به بزرگان مملکت توهین کرد بگم بگم هایش جز بحران اقتصادی اجتماعی و تورم ۴۲ درصدی چیزی به ارمغان نیاورد مخالفتهای صریح وبی پرده وسیاسی و جنا حی اصول گرایان علی الخصوص جبهه پایداری مجلس هشتم ونهم با دولت تدبیر فراموش نکرده ایم با این خاطرات تلخ وذلت بار می بینیم که در زمان صدارات ایشان ( معاون سابق) بازار جبهه پایداری برای تصاحب مدیریتهای اداری گرم ورونق داشت هنوز که هنوز است با پایان دولت یازدهم یاران وحامیان احمدی نژاد بر ادارات دلفان حاکم اند وطی یکی دو ماه پیش این روند شرم آور و نا امید کننده این گونه انتصابات ادامه داشت

  6. از مکافات عمل غافل مشو گندم از گندم روید جو از جو هر کس از عملکرد مثبت ومنفی خود بهره مند خواهد شد بی تفاوتی ایشان نسبت به اعضای ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی نمود وتا بلو عملکرد ایشان در طی نزدیک به چهار ساله اخیر می باشند کسا نیکه لابی وپارتی داشتند به جایگاه رسید ند ولکن افرادی که سر از پا نشناختند وشبانه روز برای رئیس دولت فعالیت وتبلیغ کردند با کمال تاسف حتی یک تشکر خشک وخالی از آنها نشد مگر ظلم شاخ و دم دارد همین که دست رنج وفعالیت دیگران را در یک امر خطیر وملی نا دیده بگیری به خودی خود ظلم مضاعف است احتیاج هم به داد وحوار هم ندارد نتیجه عملکردش خیلی خوب از قزوین خواهد گرفت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. همین آقای ……خوب حالش گرفت

  8. اعضای ستاد های دکتر روحانی به خوبی می دانند که چه طیفی از کارکنان دولت طرفدار ایشان وعضو ستاد بودند وچه طیفی بر مدار دولت قبلی فعال بودند این خود نمونه ای است از قضاوت عادلانه برای انتصابات دولت که این ایده در زمان صدارت معا ونت اسبق محلی از اعراب نداشت وطرفداران احمدی نژاد وگروه جبهه پایداری در الویت بود ند به عنوان مثال انتصابات اخیر نا فرجام ونا مبارک صفی خانی در مسند بعضی از ادارات مربوطه که این خود گواهی است بر مظلومیت حامیان دولت.

  9. اگر اصلاح طلبی این گونه است .خدا نصیب ما نکند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.