تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

پیام تشکر «حبیب اله خجسته پور» سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استاندار

  • کد خبر : 91938
  • 13 آذر 1395 - 9:14

حبیب اله خجسته پور فرماندار خرم آباد نسبت به پیام های تبریک پس از انتصابش بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان واکنش نشان داد و پیامی به منزله ی تشکر و سپاسگزاری را به پایگاه خبری میرملاس ارسال کرده است. پیام ایشان به شرح زیر است: با سلام؛ خدای را شاکرم که […]

762274

حبیب اله خجسته پور فرماندار خرم آباد نسبت به پیام های تبریک پس از انتصابش بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان واکنش نشان داد و پیامی به منزله ی تشکر و سپاسگزاری را به پایگاه خبری میرملاس ارسال کرده است. پیام ایشان به شرح زیر است:

با سلام؛

خدای را شاکرم که پس از اعتماد مدیریت ارشد استان به اینجانب جهت سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری و جایگزینی مهندس سید سعید شاهرخی که اهل تلاش و کوشش بر مبنای برنامه های دولت تدبیر و امید بود، موجی امیدوارکننده در راستای اظهار محبت به بنده از جانب احزاب و گروههای سیاسی، اجتماعی، افراد حقیقی و حقوقی در فضاهای حقیقی و مجازی به راه افتاد.

آرزو دارم بتوانم تا زمانی که در این جایگاه قرار دارم با عملکرد صحیح خود در راستای ایجاد شور و شعف سیاسی و عمل به وظایف سازمانی در راستای ایجاد وحدت و همدلی و خدمت به مردم فهیم استان با استفاده از رهنمودهای همه ی بزرگان و اهل نظر، پاسخگوی پیام های شادباش همگان باشم.

قطعا “فعال بودن” در عرصه های سیاسی، اجتماعی توام با آرامش نیازمند برنامه ریزی و استفاده مفید از اندیشه و تفکرات اندیشمندان و کنشگران سیاسی، اجتماعی استان می باشد که در این راه بکار بستن ایده های مثبت با استفاده از رهنمودها و معیارهای ارائه شده توسط استاندار فهیم و سختکوش استانمان جناب مهندس بازوند و دیگر همکاران از اولویت های کاری اینجانب می باشد.

از نمونه ها ی فعال بودن توام با آرامش، برگزاری انتخابات بدون حاشیه ی مجلس دهم با عملکرد مطلوب هیات اجرایی در مراحل بررسی صلاحیت ها و نیز اجرای دو مرحله انتخابات حساس، دعوت از روسای شعب استانی و شهرستانی احزاب و شناسنامه دار کردن این تشکلها، توجه به سازمان های مردم نهاد بعنوان ضرورت های جامعه‌_مدنی، ایجاد فضای نشاط آور با تسهیل در روند برگزاری مراسم و محافل سیاسی و کنسرتها و… می باشد که توسط فرمانداری خرم آباد در سه سال اخیر انجام پذیرفته است.

درپایان ضمن سپاس از همه ی همراهان عهد می بندم تا زمانی که در این جایگاه باشم با توکل بر خداوند مهربان در راستای برنامه های اعلامی با بهره گیری از معارف اصیل دینی و با تاکید بر داشتن جامعه ای اخلاق مدار تلاش نمایم.

تا یار که را خواهد و میلش به که باشد…

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=91938

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.