تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

حجت اله سوری : ۱۱ سپتامبر زمینه‌ساز احیای تروریسم دولتی آمریکا

  • کد خبر : 9196
  • 21 شهریور 1391 - 14:20

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ حجت‌الله سوری در گفت‌وگو با خانه ملت، حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۱ را برنامه آمریکا برای آتش‌افروزی در خاورمیانه خواند و گفت: حمله آمریکا و ناتو به افغانستان و عراق با هدف ایجاد پایگاه‌های نظامی در منطقه سرشار از انرژی انجام شد. نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ حجت‌الله سوری در گفت‌وگو با خانه ملت، حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۱ را برنامه آمریکا برای آتش‌افروزی در خاورمیانه خواند و گفت: حمله آمریکا و ناتو به افغانستان و عراق با هدف ایجاد پایگاه‌های نظامی در منطقه سرشار از انرژی انجام شد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مقامات واشنگتن پس از وقوع حادثه انفجار در برج تجارت جهانی، با هدف مبارزه با تروریسم و بسط دموکراسی به کشور‌های خاورمیانه حمله کردند و با این جنگ‌های ناعادلانه، به بی‌ثباتی و بحران در عراق و افغانستان دامن زدند.

وی افزود: جنگ پیش‌دستانه عنوانی بود که برای مشروعیت بخشیدن به عملیات نظامی در کشور‌های خاورمیانه طراحی شد تا آمریکا را کشوری مظلوم و خواهان احقاق حقوق مردم معرفی کند و سرپوشی بر اهداف سلطه‌طلبانه این کشور در عرصه بین‌الملل بگذارند.

سوری حادثه ۱۱ سپتامبر را عاملی در مسیر احیای تروریسم دولتی به رهبری واشنگتن خواند و گفت: آمریکا با ادبیات عوام‌فریبانه قصد تحقق منافع خود و تسلط بر منطقه استراتژیک خاورمیانه را داشت و با شعار‌های بشر‌دوستانه می‌خواست افکار عمومی جهان را با سیاست‌های تجاوز‌کارانه خود همراه کند که در این زمینه نیز ناکام ماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، خوی تجاوز‌گری و ماهیت وحشی‌‌گری‌های آمریکا و متحدانش بر همگان به اثبات رسیده و شعار‌های بشر‌دوستانه واشنگتن برای سرپوش گذاشتن بر اهداف استعماری، اذهان عمومی جهان را اقناع نمی‌کند و واکنش شدید ملت‌ها و دولت‌های مستقل را به دنبال دارد.  

حادثه ۱۱ سپتامبر با به کار‌گیری هواپیما‌های مسافر‌بری برای حمله به ساختمان وزارت دفاع آمریکا و مرکز تجارت جهانی که شکست امنیتی، سیاسی و اقتصادی آمریکا در تامین امنیت شهروندانش را آشکار ساخت، همچنان پس از ۱۱ سال از وقوع آن، همچنان یکی از ابهام آمیز‌ترین پرونده‌های تاریخی و سیاسی جهان است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. آقای آزادبخت خداوکیلی این چه اخباری است که مینویسید البته سوء تفاهم نشود آخه زیاد خبر مهمی نبود. ماشاالله نمایندگان استان بجای کارهای مهمتری که دارن انجام بدن خودشونو یه جورایی سرگرم حرفهای ۱۰ سال پیش میکنند. یکی نیست بگه بابا بشین به فکر مردم شهرت باش که دارن از گرسنگی میمیرند.برجهای دوقلو منهدم شدند و درستش هم کردند دوباره اینا هنوز دارن میگن برجهای دوقلو فلان… برجهای دو قلو بهمان…

  2. این حرفا به درد ما نمی خورد آقا
    شما را نفرستادیم از این حرفا بزنید
    به فکر مردم بدبخت سلسله و دلفان باشید و بس

  3. مردم نورآباد و الشتر مشکلات بسیار زیادی دارند و منتظرند از مشکلاتشان حرف بزنید
    و ما همه ی مه استانیهای شما چشم به راه دفاع از حقوقمان هستیم
    پس این سری حرفها را برای بالاترها بذارید و به فکر ما باشید

  4. آفرین آفرین
    صد آفرین
    نماینده خوب نازنین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.