تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

نماینده «دورود و ازنا» به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد

  • کد خبر : 92008
  • 14 آذر 1395 - 20:53

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس با اشاره به ضرورت استانداردسازی سیتم گرمایشی مدارس گفت: حدود سه چهار هفته پیش به وزیر آموزش و پرورش تذکری دادیم تا یک بررسی ویژه‌ در مورد سیستم گرمایشی مدارس کل کشور داشته باشند. مجید کیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره درباره سیستم گرمایشی […]

2120327
رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس با اشاره به ضرورت استانداردسازی سیتم گرمایشی مدارس گفت: حدود سه چهار هفته پیش به وزیر آموزش و پرورش تذکری دادیم تا یک بررسی ویژه‌ در مورد سیستم گرمایشی مدارس کل کشور داشته باشند.
مجید کیان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره درباره سیستم گرمایشی مدارس حوزه انتخابیه خود گفت: بسیاری از روستاهای حوزه انتخابیه من نیاز به نوسازی و بازسازی دارند و حتی تعداد مدارسی که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند بیش از روستاهای اعلام شده است.
نماینده مردم درود و ازنا درمجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل اینکه برخی روستاها تخریبی و غیرقابل نوسازی و بازسازی هستند نمی‌توان به آنها گاز داد و تنها راه چاره این است که دولت برنامه‌ای برای نوسازی این مدارس در نظر بگیرد.
عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه این مناطق جزء مناطق محروم هستند، استفاده از بنیادهای خیریه و بنیادهایی که در ساخت مدرسه مشارکت می‌کنند (خیرین مدرسه‌ساز) شاید بتواند یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای این مشکل باشند.
رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم در نظر گرفتن تدابیر و تمهیدات لازم توسط مسئولان تصریح کرد: مسئولان باید به صورت ویژه، هدفدار و با برنامه کار مشخص نوسازی را در دستور کار قرار بدهند تا هرچه سریعتر این کار انجام شده و به اتمام برسد.
وی با اشاره به آسیب‌های وارد شده از کمبود یا نبود تجهیزات گرمایشی در سالهای گذشته در مدارس افزود: سیستم‌های گرمایشی باید سیستم‌هایی باشند که مورد تائید سازمان نوسازی مدارس کشور و استاندارد باشند و نباید از هر بخاری استفاده شود؛ حتی اگر قرار است از بخاری نفتی استفاده شود، باید از بخاری‌هایی که ایمنی لازم را دارند استفاده کرد تا حتی‌المقدور از خسارت‌های احتمالی جلوگیری شود.
کیان‌پور در ادامه خاطر نشان کرد: تقریباً حدود سه چهار هفته پیش به وزیر آموزش و پرورش تذکری دادیم که حتما یک بررسی و بازبینی ویژه‌ای روی سیستم گرمایشی مدارس کل کشور داشته باشند تا خدای نکرده در هیچ یک از نقاط کشور حوادثی پیش نیاید و پیگیر هستیم حتماً به این موضع به نحو مطلوبی رسیدگی شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس در پایان گفت: دولت، وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور باید در بحث سیستم گرمایشی مدارس، خصوصاً در مناطق سردسیر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و زمینه‌ای را فراهم کنند تا دانش‌آموزان با فراغ خاطر بهتری در سر کلاس درس حاضر شوند.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام خدمت نماینده شجاع برخی مدارس شهری از دانش آموزان جهت تامین سوخت پول دریافت می کنند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.