تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

فرمانده سپاه لرستان: دفاع مقدس موجب تثبیت انقلاب اسلامی ایران شد

  • کد خبر : 92020
  • 15 آذر 1395 - 17:57

به گزارش میرملاس سردار مرتضی کشکولی ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از کتاب «بلدچی» در سخنانی با بیان اینکه این کتاب اولین کتاب بلند دفاع مقدس لرستان محسوب می شود اظهار داشت: در این راستا از نویسنده این کتاب باید تقدیر و تشکر کرد. به نقل از مهر وی با بیان اینکه تاریخ برای همه […]

39497t

به گزارش میرملاس سردار مرتضی کشکولی ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از کتاب «بلدچی» در سخنانی با بیان اینکه این کتاب اولین کتاب بلند دفاع مقدس لرستان محسوب می شود اظهار داشت: در این راستا از نویسنده این کتاب باید تقدیر و تشکر کرد.

به نقل از مهر وی با بیان اینکه تاریخ برای همه ما یک درس عبرت بوده و باید همواره از آن درس بگیریم گفت: تاکید امام خمینی(ره) در سال ۶۷ طی نامه ای، ثبت تاریخ و وقایع انقلاب اسلامی ایران بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «جنگ، یک گنج تمام نشدنی است» گفت: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تنها برای خدا بود.

سردار کشکولی با مقایسه جنگ تحمیلی ایران با جنگ جهانی اول و دوم عنوان کرد: در جنگ تحمیلی همه جهان علیه انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با تاکید بر اینکه نتایج جنگ تحمیلی و دفاع مقدس رضایت بخش بود چرا که یک وجب از خاک ایران اسلامی توسط دشمن اشغال نشد گفت: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس موجب تثبیت انقلاب اسلامی ایران شد و زمینه را برای سقوط رژیم بعثی فراهم شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به صدور انقلاب اسلامی ایران به همه دنیا بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران و همچنین دفاع مقدس یک معجزه بوده است.

سردار کشکولی با تاکید بر لزوم جمع آوری خاطرات و آثار دفاع مقدس بیان داشت: در این راستا نویسندگان لرستانی باید خاطرات دفاع مقدس و رزمندگان را با قلم خود جمع آوری کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.