تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

نماینده الشتر و نورآباد: چرا نامه های قبلی «بخشدار مرکزی» نورآباد چنین جدال هایی را در پی نداشت ؟/ ما به تجربیات ایشان نیاز داریم

  • کد خبر : 92072
  • 16 آذر 1395 - 8:42

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به عزل بخشدار مرکزی دلفان گفت : قهرمانی از زحمت کش ترین نیروهای خدمت گذار شهرستان بوده که بعلت پایان مأموریت وی و همچنین ۱۲ نفر دیگر از مسئولین در سایر شهرستان ها از سوی آموزش و پرورش، ناچارأ از این مسئولیت کنار گذاشته شد. وی […]

Image result for ‫نماینده سلسله و دلفان‬‎

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به عزل بخشدار مرکزی دلفان گفت : قهرمانی از زحمت کش ترین نیروهای خدمت گذار شهرستان بوده که بعلت پایان مأموریت وی و همچنین ۱۲ نفر دیگر از مسئولین در سایر شهرستان ها از سوی آموزش و پرورش، ناچارأ از این مسئولیت کنار گذاشته شد.

وی درباره نامه نگاری های بخشدار توضیح داد: ایشان در متن نامه های خود بخاطر اینکه مسئولین را بیش از پیش به خدمت رسانی بیشتر ترغیب نماید مقداری به تعریف و تمجید از مسئول مورد خطاب در نامه می پرداخت و تلاش های گذشته را یادآور می شد.  عالی رستمی افزود : یادداشت های گذشته آقای قهرمانی چندان حاشیه ای به دنبال نداشت اما متاسفانه به محض انتشار این نامه آخر که خطاب به بنده بود برخی دوستان مخالف ما جنجال رسانه ای به پا کردند که انصافأ غیر از به حاشیه کشاندن مسئولین ثمر دیگری ندارد.

نماینده مردم دلفان در مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد : این دوستان عزیز ما، اگر واقعأ دلسوز شهرستان هستند که بدون شک همین طور بوده، بهتر است این قدر مسئولین را به حاشیه نکشانند و اجازه دهند فرصت های خدمت با چنین مباحث کم ارزشی از بین نرود.این جدال ها چه ثمری برای شهرستان و مردم عزیز آن دارد؟ اگر نامه نگاری آقای قهرمانی زشت بوده پس چرا نامه های قبلی اش چنین جدال هایی در پی نداشت؟

رستمیان ضمن قدردانی از زحمات بخشدار مرکزی سابق گفت: به ایشان عرض میکنم پیام نامه شما را در بحث جاده کریم آباد به بابای بزرگ دریافت کردم و پایان هفته گذشته مدیرکل راهداری استان را به شهرستان دعوت کرده و موضوع را با جدیت در دستور کار قرار دادم.

این نماینده مجلس با اشاره به تلاش های خوب آقای قهرمانی در بحث مدیریتی شهرستان تصریح کرد ، ما به تجربیاتی که ایشان کسب کرده اند نیاز داریم و حتی اگر در مسئولیت دولتی نتوانیم از وی بهره مند شویم به طور حتم از این نیروی ارزشمند بعنوان مشاوری امین و با تجربه استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. در دولت قبل بایکوت سیاسی در طرف مقابل در مناصب دولتی نبود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.