تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

هنوز تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان کوهدشت چهاردیواری است

  • کد خبر : 92074
  • 16 آذر 1395 - 9:51

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کوهدشت گفت: هنوز تصفیه‌خانه فاضلاب شهر چهاردیواری است.

 

 

 

عکس تزئینی است

عکس تزئینی است

به گزارش میرملاس،حمید طولابی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب از ضروریات هر شهر است که باید با جدیت پیگیری و عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه در شهر کوهدشت هنوز تصفیه‌خانه فاضلاب وجود ندارد و  در نتیجه حجم انبوهی از فاضلاب بدون استفاده و بازگشت دوباره به چرخه مصرف از دست می‎رود.

طولابی ادامه داد: در سال‎های گذشته برای احداث آن مکانی در نظر گرفته شده که تا حد یک چهاردیواری باقی مانده و اقدام خاصی صورت نگرفته است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کوهدشت با بیان اینکه فاضلاب تولیدی به لحاظ زیست‎محیطی مشکلات زیادی برای منطقه ایجاد می‎کند، افزود: همچنین با شیوع بیماری‎های مزمن این مهم رابطه مستقیم دارد؛ با اجرایی کردن تصفیه‎خانه فاضلاب در شهرستان کوهدشت که از مشکل کم‌آبی هم رنج می‌برد می‌توان ضمن جلوگیری از گسترش بیماری‎ها از آب آن نیز برای آبیاری فضای سبز و مصارف صنعتی استفاده کرد.

وی بیان کرد: اجرایی شدن این تصفیه‎خانه یکی از ملزومات این شهر است که باید هر چه سریع‎تر پیگیری شود و با جمع‌آوری، دفع یا تصفیه و بازیابی فاضلاب تولید شده گام موثری در بهبود وضعیت آبی منطقه داشت.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.