تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

‌ پیشرفت ۸۰درصدی مجتمع امدادهوایی لرستان

  • کد خبر : 92088
  • 15 آذر 1395 - 16:55

به گزارش میرملاس،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان در مراسم رونمایی از بالگرد جدید استان لرستان گفت: بالگرد جدید Mi17 بهترین نوع بالگرد موجود در جهان است که از این نوع بالگرد یک هزار و ۵۰۰ فروند در دنیا وجود دارد. وی افزود: از این تعداد فروند بالگرد موجود در دنیا یکی بطور رسمی به استان لرستان […]

images-2

به گزارش میرملاس،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان در مراسم رونمایی از بالگرد جدید استان لرستان گفت: بالگرد جدید Mi17 بهترین نوع بالگرد موجود در جهان است که از این نوع بالگرد یک هزار و ۵۰۰ فروند در دنیا وجود دارد.
وی افزود: از این تعداد فروند بالگرد موجود در دنیا یکی بطور رسمی به استان لرستان تعلق گرفته است که نسبت به بالگرد قبلی پیشرفته تر است.
حسین رضا مرادی درخصوص ظرفیت این بالگرد اظهار داشت: این بالگرد در شرایط عادی ظرفیت جابه‌جایی ۱۷ نفر و در شرایط اضطراری ظرفیت حمل ۲۵ نفر را دارد.
وی با اشاره به اینکه درصورت تامین کامل تجهیزات، این بالگرد قدرت پرواز در شب را دارد، بیان کرد: این بالگرد دو‌موتوره جابجایی پنج‌ تا هفت تن اقلام و تجهیزات را دارد و در تمام شرایط جوی اگر کادر پرواز اجازه داشته باشند و مشکلی در دید وجود نداشته باشد پرواز انجام می‌شود.
مرادی اظهار کرد: این بالگرد با طول ۱۸ متر، ارتفاع بیش از چهار متر و وزن کلی بیش از ۱۱ تن سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت دارد و در ملیات هایی تا۴۶۰ کیلومتر دارای قابلیت های ویژه است .
وی گفت: در این بالگرد یک سپر محافظتی در مقابل دهانه ورود هوای میل ۱۷ نصب شده که از ورود گرد غبار به داخل موتور جلوگیری می کند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: این بالگرد دارای قدرت مانور ترابری بالا می باشد و همچنین به دلیل داشتن سیستم های حرارتی و برودتی خاص می تواند در هرگونه شرایط دمایی خود فعال باشد.
وی اضافه کرد: همچنین عملیات احداث مجتمع امداد هوایی لرستان پیشرفت ۸۰ درصدی دارد و تکمیل آن نیازمند ۳۰ میلیارد ریال اعتبار است.
مرادی گفت: اورژانس هوایی لرستان از مهر سال ۹۳ فعال شده و تاکنون ۶۴۰جان نفر را نجات داده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92088

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.