تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

مدیرکل ارشاد استان لرستان باید عذرخواهی کند

  • کد خبر : 92092
  • 16 آذر 1395 - 17:06

استاندار لرستان با بیان اینکه در فیلم «لیلی نام تمام دختران ایران زمین است» بسیار افراط شده است، گفت: مدیرکل ارشاد استان لرستان در این رابطه باید عذرخواهی کند.

139505270912018718405814

به گزارش میرملاس،هوشنگ بازوند ظهر امروز در همایشی که به مناسبت روز دانشجو در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان برگزار شد در رابطه با اجرای تئاتر «لیلی نام تمام دختران ایران زمین است» در لرستان اظهارداشت: خود رزمنده بوده‌ام و ۴۸ ماه در جبهه حضور داشته‌ام اما باید گفت وقتی این فیلم تئاتر را مشاهده کرده‌ام واقعا اتفاقاتی که آن رخ داده من در طول ۴۸ ماه جبهه اصلا مشاهده نکرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه در این تئاتر بسیار افراط شده است و آن را محکوم می کنم افزود: حرمت خون شهدا بر همه ما واجب است و مدیر کل ارشاد استان لرستان نیز در این رابطه باید حتما عذر خواهی کند.

استاندار لرستان عنوان کرد: این تئاتر اصلا کار خوبی نبوده و نمی‌توان از شهدا این فیلم‌ها را ساخت زیرا این فیلم واقعا مشکل داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۶ آذر ماه روز دانشجو اشاره کرد و گفت: در همه مدت ها شاهد بوده‌ایم که دانشجو قشری پیشرو بوده وهمیشه پیشرو بودن را حفظ کرده است.

بازوند با بیان اینکه هرگاه دانشجو پیشرو نبوده است مطمئنا مملکت با چالشی جدی مواجه بوده است، بیان کرد: خدا نکند دانشگاه هیچوقت از فضای امن به فضای امنیتی تبدیل شود زیرا آن روز روز بسیار ناخوشایندی است.

وی با اشاره به اینکه هنر دانشجو این است که بتواند همپایی مردم را با خود داشته باشد، تصریح کرد: این همپایی در زمان انقلاب کاملا مشهود بوده و دیدیم که دانشجوی پیشرو چگونه همپایی مردم را با خود داشته است.

استاندار لرستان با بیان اینکه بسیاری از فرماندهان جنگی کشور ما در زمان دفاع مقدس از قشر دانشجویان ممتاز بودند که همپایی مردم را داشتند، اظهارداشت: امروز نیز توسعه و پیشرفت کشور نیازمند این همپایی با مردم است.

وی افزود: درصورتی‌که دانشگاه‌ها در توسعه و پیشرفت کشور و دانشگاه لرستان در توسعه لرستان نقش ایفا کنند به طور یقین هزینه توسعه خیلی کاهش پیدا می‌کند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. دمت گرم دکترحنان خیلی شجاعی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.