تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
11

۲۰ آذر؛ آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی

  • کد خبر : 92119
  • 17 آذر 1395 - 9:20

  علی‌‎فرج خسروی، دبیر جشنواره هنرهای تجسمی ویژه هفته قرآن و عترت لرستان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی را تا ۲۰ آذرماه جاری اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌بایست فرم درخواست ثبت‌نام را از سایت قرآن و عترت استان لرستان به نشانی www.qlr.farhang.gov.ir  دریافت و به همراه آثار […]

340139_594

 

علی‌‎فرج خسروی، دبیر جشنواره هنرهای تجسمی ویژه هفته قرآن و عترت لرستان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی را تا ۲۰ آذرماه جاری اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‌بایست فرم درخواست ثبت‌نام را از سایت قرآن و عترت استان لرستان به نشانی www.qlr.farhang.gov.ir  دریافت و به همراه آثار و عکس پرسنلی هنرمند به آدرس دبیرخانه جشنواره هنرهای تجسمی هفته قرآن و عترت لرستان به نشانی کوهدشت، میدان قدس، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد، انجمن خوشنویسی کوهدشت ارسال کنند.
وی ترویج و گسترش مفاهیم قرآنی در قالب آثار هنری، ایجاد ارتباط بیشتر بین قرآن و هنرمندان، تقویت و ایجاد فضای معنوی و دینی در حوزه تجسمی و ایجاد انگیزه بیشتر و همچنین ارتقاء سطح کیفی آثار هنرمندان را از اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد.
خسروی مضامین و معارف دینی و قرآنی، سبک زندگی اسلامی،  اقتصاد مقاومتی، فرهنگ ایثار و شهادت، کلیه مفاهیم و موضوعات و داستان‌های قرآن و عترت، زندگی و سیره رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع)، عفاف و حجاب، ولایت و مهدویت، وحدت اسلامی، احکام و قوانین اسلامی و سایر موضوعات مرتبط با قرآن و عترت را از موضوعات این جشنواره اعلام کرد.
خسروی ادامه داد: جشنواره هنرهای تجسمی ویژه هفته قرآن و عترت استان لرستان در رشته‌های خوشنویسی نستعلیق، ثلث، نقاشی خط، تذهیب و عکاسی به میزبانی شهرستان کوهدشت برگزار می‎شود.
وی اضافه کرد: زمان داوری آثار ۲۲ آذرماه و زمان اعلام پذیرفته‌شدگان و دعوت از برگزیدگان برای حضور در اختتامیه این جشنواره  ۲۴ آذرماه جاری مصادف با هفته وحدت و ایام ولادت  باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) اعلام شده است.
دبیر جشنواره هنرهای تجسمی ویژه هفته قرآن و عترت لرستان افزود: جوایز جشنواره نیز در هر بخش نفر اول: تندیس جشنواره و جایزه نقدی ٨ میلیون ریال، نفر دوم: تندیس جشنواره، جایزه نقدی ۶ میلیون ریال و نفر سوم: تندیس جشنواره، جایزه نقدی ۴ میلیون ریال تعیین شده است.همچننین در هر بخش به یک نفر برگزیده جوایزی اهدا می شود.
یادآور می‎شود، دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با همکاری انجمن خوشنویسان کوهدشت این جشنواره تجسمی را برگزار می‎کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۰۴۴۹۸۴۲۹، تماس حاصل نمایید.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام: شهرستان کوهدشت باتوجه به پتانسیل وظرفیت بالایی که دارد همیشه در حوزهای مختلف هنری وبویژه تجسمی افتخار آفرین بوده.موفق باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.