کد خبر : 92237
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,283 بازدید

گزارش تصویری جلسه معارفه ایوب کوشکی به عنوان بخشدار شهرستان کوهدشت (سری دوم)

عکاس : مسعود آزادبخت                            

عکاس : مسعود آزادبخت

img_7171

img_7173  img_7176-copy  img_7178-copy  img_7182-copy  img_7184-copy  img_7188-copy  img_7191-copy  img_7194-copy  img_7199-copy  img_7201-copy  img_7203-copy  img_7209-copy  img_7214-copy  img_7217-copy  img_7222-copy

img_7224-copy

img_7227-copy

img_7228-copy

img_7229-copy

img_7230-copy

img_7233-copy

img_7236-copy

img_7239-copy

img_7240-copy

img_7247-copy

img_7249-copy

img_7250-copy

img_7252-copy

img_7253-copy

img_7254-copy

img_7260-copy

img_7261-copy

img_7265-copy

درج شده توسط : دبیر سرویس خبر میرملاس

دیدگاه ها

تبریک به دایره اصلاحات

[پاسخ]

امرایی رومشگان در گفته :

تبریک
پیروزی بزرگی بود

[پاسخ]

خخخخخخخ در گفته :

حقش ضایع شده باید فرماندار میشد ……

[پاسخ]

به همشهریان گرامی تبریک میگویم که نیروی متعهد و توانمندی عهده دار این مسئولیت مهم شده و از خداوند برای ایشان ارزوی موفقیت دارم .

[پاسخ]

ایوب کوشکی فردی وفادار به اصلاح طلبان است و در عمل نشان داد نان به نرخ روز خور نیست

[پاسخ]

کوهدشت پاسخ در تاريخ جمعه ۱۹ آذر , ۱۳۹۵ ۱۴:۵۴:

اگر نبود جایش اینجا نبود

[پاسخ]

خخخخخخخ در گفته :

خوبه

[پاسخ]

تورگ در گفته :

عاقبتمون خیر

[پاسخ]

امرایی در گفته :

مگه وفاداری به اصلاحات چه چیزی رو ثابت میکنه؟؟؟؟این آقا تا حالا چه کار دولتی انجام داده که میگید شایسته این پست هست؟؟؟؟یعنی در بین این همه جوان شایسته و تحصیلکرده کسی نبود که شایسته تر باشه؟؟؟؟؟بازم ممنون از سایت وزین میرملاس….خدا عاقبت همه ما رو ختم به خیر کنه

[پاسخ]

مسلم در گفته :

درود بر آقای کوشکی واقعا شایسته بیشتر از این مقام ها هستی اما هم جای شکرش باقيست بعد از چندین سال ب کوچکترین حق خودت رسیدی

[پاسخ]

فرهنگی پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۳ آذر , ۱۳۹۵ ۱۴:۲۴:

واقعا جای تاسف دارد که کسی حتی با یک روز سابقه خدمت بهشدار شهرستانی شود جای بسیار تاسف
برای مسئولین استان باید متاسف شد.

[پاسخ]

کوهدشتی در گفته :

شایستگی و صداقت در بعضی جاها به تجربه می چربد . انتخاب مناسبی است .

[پاسخ]

شهروند .تهران در گفته :

سلام. .کوهدشت کجایی ایران می باشه.

[پاسخ]

سلام
وقتی بنگاهداری میشود شهردار….باید انتظار داشت که چاپ بنری شود بخشدار

[پاسخ]

نکمیا در گفته :

به خانم یا آقای شهروند . تهران باید گفت کوهدشت محل تولد تو می باشه .

[پاسخ]

نظر اول در گفته :

اصلاحات دایره است !
ما فکر کردیم مثلثه !

[پاسخ]