تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

روند رو به گسترش اسلام درجهان؛ علت عصبانیت غربی‌ها

  • کد خبر : 9238
  • 25 شهریور 1391 - 2:03

ملکشاهی درواکنش به اقدام توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبراکرم در آمریکا مطرح کرد: روند رو به گسترش اسلام درجهان؛ علت عصبانیت غربی‌ها رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه امروز شعار صدور انقلاب اسلامی در میان امت اسلام رو به گسترش است، گفت: غربی‌ها نتوانستند عصبانیت خود را از این مسئله پنهان […]

ملکشاهی درواکنش به اقدام توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبراکرم در آمریکا مطرح کرد:

روند رو به گسترش اسلام درجهان؛ علت عصبانیت غربی‌ها

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه امروز شعار صدور انقلاب اسلامی در میان امت اسلام رو به گسترش است، گفت: غربی‌ها نتوانستند عصبانیت خود را از این مسئله پنهان کنند و با این اقدام به دنبال تضعیف وجهه اسلام هستند.
 
 
 
 

 میرملاس نیوز :الهیار ملکشاهی در گفت‌وگو باخانه ملت، با محکوم کردن اقدام موهن فیلم‌ساز آمریکایی نسبت به ساحت مقدس پیامبر اسلام گفت: واکنش‌هایی که از سوی جهان اسلام نسبت به این اقدام ضدانسانی انجام می‌گیرید، طبیعی است. چراکه پیامبر اسلام مقدس‌ترین فرد در میان مسلمانان است و از سوی دیگر نیز عهدنامه‌های بین‌المللی اهانت به مقدسات مردم را ممنوع و محکوم کرده است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واکنش‌های جهان اسلام نسبت به این موضوع ابعاد گسترده‌تری پیدا خواهد کرد، یادآور شد: این گونه اقدامات ناشی از عصبانیت آمریکایی‌ها و صیهونیست‌ها از شکست در برابر اسلام و گسترش روزافزون اسلام در میان مردم جهان است.

وی گفت: غربی‌ها وقتی ناتوانی خود را در  رویاری با بیداری اسلامی و افکار اسلامی مشاهده کردند و عوامل خود در کشورهای اسلامی را سرنگون شده دیدند، نتوانستند عصبانیت خود را پنهان کنند و با این اقدام به دنبال تضعیف وجهه اسلام هستند.

ملکشاهی با تاکید بر اینکه دولت آمریکا باید به این اقدام موهن واکنش نشان دهد، تصریح کرد: وقتی ملت‌های مسلمان سکوت دولتمردان آمریکا را می‌بینند،‌خود  به عرصه پا می‌گذارند و با آمریکا مبارزه می‌کنند.

وی یادآور شد: رفتارهای دوگانه آمریکا در مساله حقوق بشر برای همه روشن شده است. آمریکا از سویی به اتهام عدم رعایت حقوق بشر از سوی برخی کشورها، به خاک آنها تجاوز می‌کند و از سوی دیگر در برابر این اقدامات در داخل خاک آمریکا سکوت می‌کند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جهان اسلام به راهی که جمهوری اسلامی در مبارزه با امپریالیسم  در پیش گرفته است، ایمان آورده که این مصداق تحقق شعار “صدور انقلاب اسلامی ” است. امروز ملت‌های مسلمان بیدار شده‌اند و خودشان به دنبال آزادی حقیقی هستند.

فیلم‌ساز صیهونیست آمریکایی با ساخت و انتشار فیلمی توهین‌آمیز نسبت به پیامبر اسلام خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است. در پی انتشار این فیلم مردم مصر و لیبی به سفارتخانه‌های آمریکا در کشورشان حمله کرده‌اند و در پی این اعتراضات سفیر آمریکا در لیبی کشته شده است./

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9238

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. از اینکه از لحاظ سیاسی فعالن کمال تشکر رو داریم ولی اگه میشه یه ذره به فکر مردم بیچاره کوهدشت باشن فعال بودنشون رو تو مجلس نشون بدن ومثل نماینده های دیگه یه کم سیاست داشته باشن واز کوهدشت بی صاحب دفاع کنن طرحهای آینده سازی واسه مردم بدبخت بیچاره کوهدشت بگیرن .اگه میشه و براشون مقدوره بیان پای تریبون مجلس خودی نشون بدن که حداقل امیدوار شیم یه نماینده داریهم………………… وگرنه حلال نمیکنیم وحق الناس هم چیزی نیست که دست خدا باشه چون قربونش برم اوستا کریم خودش این حق رو بهمون داده………… پس بترسه از اون روزی که موقع حساب پس دادنه…………………………..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.