- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

روند رو به گسترش اسلام درجهان؛ علت عصبانیت غربی‌ها

ملکشاهی درواکنش به اقدام توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبراکرم در آمریکا مطرح کرد:

روند رو به گسترش اسلام درجهان؛ علت عصبانیت غربی‌ها

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه امروز شعار صدور انقلاب اسلامی در میان امت اسلام رو به گسترش است، گفت: غربی‌ها نتوانستند عصبانیت خود را از این مسئله پنهان کنند و با این اقدام به دنبال تضعیف وجهه اسلام هستند.
 
[1]
 
 
 

 میرملاس نیوز :الهیار ملکشاهی در گفت‌وگو باخانه ملت، با محکوم کردن اقدام موهن فیلم‌ساز آمریکایی نسبت به ساحت مقدس پیامبر اسلام گفت: واکنش‌هایی که از سوی جهان اسلام نسبت به این اقدام ضدانسانی انجام می‌گیرید، طبیعی است. چراکه پیامبر اسلام مقدس‌ترین فرد در میان مسلمانان است و از سوی دیگر نیز عهدنامه‌های بین‌المللی اهانت به مقدسات مردم را ممنوع و محکوم کرده است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واکنش‌های جهان اسلام نسبت به این موضوع ابعاد گسترده‌تری پیدا خواهد کرد، یادآور شد: این گونه اقدامات ناشی از عصبانیت آمریکایی‌ها و صیهونیست‌ها از شکست در برابر اسلام و گسترش روزافزون اسلام در میان مردم جهان است.

وی گفت: غربی‌ها وقتی ناتوانی خود را در  رویاری با بیداری اسلامی و افکار اسلامی مشاهده کردند و عوامل خود در کشورهای اسلامی را سرنگون شده دیدند، نتوانستند عصبانیت خود را پنهان کنند و با این اقدام به دنبال تضعیف وجهه اسلام هستند.

ملکشاهی با تاکید بر اینکه دولت آمریکا باید به این اقدام موهن واکنش نشان دهد، تصریح کرد: وقتی ملت‌های مسلمان سکوت دولتمردان آمریکا را می‌بینند،‌خود  به عرصه پا می‌گذارند و با آمریکا مبارزه می‌کنند.

وی یادآور شد: رفتارهای دوگانه آمریکا در مساله حقوق بشر برای همه روشن شده است. آمریکا از سویی به اتهام عدم رعایت حقوق بشر از سوی برخی کشورها، به خاک آنها تجاوز می‌کند و از سوی دیگر در برابر این اقدامات در داخل خاک آمریکا سکوت می‌کند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جهان اسلام به راهی که جمهوری اسلامی در مبارزه با امپریالیسم  در پیش گرفته است، ایمان آورده که این مصداق تحقق شعار “صدور انقلاب اسلامی ” است. امروز ملت‌های مسلمان بیدار شده‌اند و خودشان به دنبال آزادی حقیقی هستند.

فیلم‌ساز صیهونیست آمریکایی با ساخت و انتشار فیلمی توهین‌آمیز نسبت به پیامبر اسلام خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است. در پی انتشار این فیلم مردم مصر و لیبی به سفارتخانه‌های آمریکا در کشورشان حمله کرده‌اند و در پی این اعتراضات سفیر آمریکا در لیبی کشته شده است./