تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

اعتراض استاندار به استفاده از ماشین های «پلاک قرمز»

  • کد خبر : 92505
  • 26 آذر 1395 - 9:49

به گزارش میرملاس استاندار لرستان گفت:جمع اعتبارات عمرانی و هزینه ای استان در سال ۹۶، مبلغ ۲۹۹ هزار میلیارد تومان است. استاندار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان این مطلب افزود: همچنین مبلغ ۱۴۱ میلیارد تومان از محل ماده ۱۲ قانون مدیریت بحران برای استان اختصاص یافته است.هوشنگ بازوند تصریح کرد: […]

8uzs_0_9_copy_copy

به گزارش میرملاس استاندار لرستان گفت:جمع اعتبارات عمرانی و هزینه ای استان در سال ۹۶، مبلغ ۲۹۹ هزار میلیارد تومان است. استاندار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان این مطلب افزود: همچنین مبلغ ۱۴۱ میلیارد تومان از محل ماده ۱۲ قانون مدیریت بحران برای استان اختصاص یافته است.هوشنگ بازوند تصریح کرد: از این مبلغ، ۴۷ میلیارد تومان برای بازسازی پروژه های عمرانی، ۲۶ میلیارد تومان برای کمک های بلاعوض به خسارت دیدگان حوادث، و ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات بانکی با ۴ درصد سود برای اعطا به خسارت دیدگان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد:در مسیر اختصاص این اعتبار،نظر مساعد و موافق وزیر محترم کشور و همراهی نمایندگان محترم بسیار تاثیر گزار بود که از مساعدت های صورت گرفته تقدیر و تشکر می کنم.استاندار لرستان گفت: حدود ۱۲ میلیارد تومان اعتبارات مربوط به جرایم راهنمایی و رانندگی نیز به استان اختصاص یافته است که حدود ۳ میلیارد تومان از این مبلغ برای عمران و توسعه روستاها اختصاص یافته و مابقی بر اساس شاخص های در نظر گرفته شده،بین شهرستان ها و با مدیریت فرمانداران توزیع خواهد شد.

بازوند با بیان اینکه  دستگاههای اجرایی باید هرچه سریع تر برای تبادل موافقت نامه ها اقدام نمایند،اظهار داشت: برای مدیریت یارانه های در نظر گرفته شده برای پروژه های اقتصاد مقاومتی ،کارگروهی به دبیری اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی تشکیل خواهد شد.وی خاطر نشان کرد: از کل مبلغ عمرانی سال آتی، ۴۹ درصد درختیار وزارت خانه ها،۳۸ درصد به عنوان ردیف های متفرقه و شناور باز هم در اختیار وزارت خانه ها و ۸ هزار میلیارد تومان برای ۳۱ استان کشور اختصاص یافته است.

وی گفت: با توجه به اعتبار خوبی که در ردیف اعتبار شناور و متفرقه در اختیار وزارت خانه هاست،مدیران پیگیری لازم برای جذب بخش هایی از این اعتبار را با جدیت انجام دهند.استاندار لرستان افزود: نمایندگان ظرفیت خوبی برای رشد و توسعه استان هستند و مدیران باید از ارتباطات نمایندگان برای پیشبرد برنامه ها استفاده کنند.

بازوند ادامه داد:اعتبارات هزینه ای کشور ۲۳۶ هزار میلیارد تومان است که از این اعتبار،۱۹۳ هزار میلیارد تومان در اختیار وزارت خانه ها،۳۴ هزار میلیارد تومان در ردیف های متفرقه و ۸.۸ هزار میلیارد تومان نیز به ۳۱ استان اختصاص یافته است.وی گفت: اعتبارات هزینه ای استان برای سال آتی ۲۶۷ میلیارد تومان است که این اعتبار برای سال ۹۵ مبلغ ۲۱۷ میلیارد تومان بوده است.

استاندار لرستان افزود: با توجه به اعتبارات بسیار زیادی که در اختیار وزارت خانه هاست ، مدیران لازم است با کمک گرفتن از ظرفیت نمایندگان ، پیگیری ویژه ای برای جذب بخشی از این اعتبارات را انجام دهند. وی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی استان در سال آتی ۶۵۵ میلیارد تومان است،تصریح کرد: سال گذشته این اعتبار ۶۰۲ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: برای سال آتی می بایست ۶۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات متفرقه و ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات حوادث برای استان جذب شود.وی افزود: در ایام تعطیل و خارج از ساعات کاری، بسیاری از خودروهای پلاک قرمز در سطح شهر و حتی تفرجگاه های بیرون از شهر تردد می کنند. در صورت تکرار این تخلفات، پلاک خودروها را به راهنمایی و رانندگی ابلاغ می کنیم تا خودروها توقیف شوند و قطعا مشکلاتی برای دستگاه ها هم ایجاد می شود. استاندار لرستان بیان کرد: از هفته آینده با مکاتبه با نیروی انتظامی ،تردد ماشین دولتی در ایام تعطیل و ساعات غیراداری تخلف محسوب می شود وخودروها متوقف خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. جناب استاندار چه خوب بود تذکری هم به انتصابات اخیر شهرستان دلفان هم می دادید که هیچ سنخیتی با دولت دکتر روحانی ندارد و از طیف جبهه پایداری و طرفداران احمدی نژاد می باشند …

  2. شکرخدا الحمدالله چه بهتر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.