تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

۹۰ درصد از روستاهای حوزه سد معشوره آزادسازی می‌شوند

  • کد خبر : 92566
  • 28 آذر 1395 - 20:52

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله که در روستای چم گرگعلی منطقه محروم قلایی باهدف بررسی مشکلات این منطقه محروم و با حضور مدیران کل استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: تا جایی که امکان داشته باشد مشکلات منطقه را برای استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برطرف می‌کنیم. وی […]

12

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله که در روستای چم گرگعلی منطقه محروم قلایی باهدف بررسی مشکلات این منطقه محروم و با حضور مدیران کل استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: تا جایی که امکان داشته باشد مشکلات منطقه را برای استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برطرف می‌کنیم.

وی افزود: در مورد برطرف شدن مشکلات این منطقه در حوزه راه، اداره راه و شهرسازی موظف است تا پایان سال جاری کلیه استعلامات، مطالعات و مشکلات ۱۲ کیلومتر راه شکافی منطقه را بررسی و در سال ۹۶ عملیات راه شکافی آن را انجام دهد.

استاندار لرستان با بیان اینکه برای سد معشوره از تخصیص اولیه آن تعدیلی صورت گرفت عنوان کرد: با تعدیل صورت گرفته حدود ۹۰ درصد از روستاهایی که در حوزه سد قرار داشتند آزادسازی شده و می‌توانند از امکانات زیرساختی، طرح هادی روستایی و دریافت تسهیلات نوسازی مسکن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: از ۶۳ کیلومتر راهی که در منطقه نیاز به زیرسازی دارد اداره راه و شهرسازی باید با تأمین اعتبار لازم حداقل ۲۰ کیلومتر زیرسازی را در سال ۹۶ انجام دهد.

بازوند در ارتباط با تکمیل خوابگاه مجتمع شبانه‌روزی عدل آباد قول مساعد داد و درزمینهٔ گازرسانی به روستاهای این دهستان از اداره راه و شهرسازی خواست که اجازه دهد اداره گاز با توجه به اینکه ۸۰ درصد عملیات گازرسانی به این روستاها از شانه راه عبور می‌کند، برای انجام عملیات گازرسانی از حریم راه عبور کنند.

وی از صندوق توسعه کارآفرینی امید خواست تا در خصوص پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی با بهره چهار درصد برای ایجاد اشتغال به کارآفرینان منطقه همکاری لازم را داشته و تأکید کرد: این امر مشروط بر این است که تسهیلات گرفته‌شده در همین منطقه هزینه شود.

استاندار لرستان در ارتباط با انجام کارهای لازم برای احداث اورژانس ۱۱۵ در دهستان قلایی قول مساعد داد و خاطرنشان کرد: فرماندار سلسله موظف است تا مصوبات این جلسه را تنظیم کرده و ماهانه برای رسیدن به نتیجه پیگیری آن‌ها را به استاندار گزارش دهد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.