تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
1

خراب کردن ذهن مردم چرا؟

  • کد خبر : 92617
  • 29 آذر 1395 - 8:47

سید صادق محمدی/ میرملاس: این روزها کار از بگم بگم گذشته است و به گفت و یا می گویند رسیده است. می گویند محمود صادقی در نشست دانشجویان گفته است نمایندگان مجلس ۱۷ تا ۲۱ میلیون تومان حقوق می گیرند‌ بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه خواستار تذکر شده و گفته است حقوق نمایندگان ۵ میلیون […]

img_20160620_162558-287x300

سید صادق محمدی/ میرملاس:
این روزها کار از بگم بگم گذشته است و به گفت و یا می گویند رسیده است.
می گویند محمود صادقی در نشست دانشجویان گفته است نمایندگان مجلس ۱۷ تا ۲۱ میلیون تومان حقوق می گیرند‌
بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه خواستار تذکر شده و گفته است حقوق نمایندگان ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
جناب لاریجانی نیز فرموده اند
حقوق نمایندگان مجلس همین مبلغی است که آقای نعمتی گفت؛ چرا عده ای حرف خلاف می گویند و اذهان مردم را خراب می کنند؟ به جای اینکه ساختمان یک میلیارد تومانی بسازیم که پول آن را هم نداریم، گفتیم دفتر اجاره کنند تا ما پول اجاره اش را بدهیم و سقف هم برای اجاره گذاشته ایم.
من هم می گویم بالاخره حقوق هرنماینده با محاسبه اجاره یک ساختمان چه مبلغی است؟ ١٧تا٢١میلیون ؟ یا جمعا ۵میلیون و ۴٠٠هزار تومان ؟
راستی این محمود صادقی چه قدر سرش شلوغ است که از چند میلیون حقوق نمایندگیش هم خبر ندارد و مبلغ حقوق نمایندگی را هم اشتباه اعلام می کند؟
کاش فقط در مورد حقوق حرف می زد .
صادقی گفته است در دوره‌ای به یکی از کاندیداها تماس گرفته و گفته‌اند که ۲ میلیارد تومان پول بده تا تائید صلاحیت شوی که بعداً به ۵۰۰ میلیون تومان راضی شدند که البته من این مطلب را به شورای نگهبان نسبت نمی‌دهم.
می گویند همین صادقی در مورد حساب قوه قضایه هم آب به آسیاب دشمن ریخته است.البته گویا از دستگاه قضا عذر خواهی کرده ولی پرونده اش در جریان است
جناب صادقی اگر به حضرت عباس هم قسم بخورید که به اشتباه حقوقت را آن مبلغ اعلام کردی و احدی دو میلیارد رشوه طلب نکرده است یقین داشته باش ذهن بعضی از مردم را خراب کردی و هرگز قسمت را قبول نخواهند کرد.همانطور که نسبت به حساب دستگاه قضا بعضی پاک ذهن نشده اند.
جناب صادقی دقیقا کجایی ؟ اگر در مجلسی چرا حقوقتان را این گونه به خطر می اندازید؟ چرا جواب سربسته ندادی ؟ آیا نمی توانستی بگویی باور کنید ما نمایندگان حقوق نجومی نمی گیریم ؟
چرا به تعبیر لاریجانی آن عالی جناب مجلس ذهنها را خراب می کنید؟

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=92617

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.