تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

امام جمعه کوهدشت : توهین به پیامبراسلام(ص) توهین به همه انبیا است

  • کد خبر : 9295
  • 25 شهریور 1391 - 9:26

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ امام جمعه کوهدشت ضمن محکوم کردن توهین به پیامبر گرامی اسلام، این کار نفرت انگیز را توهین به تمام انبیای خداوند دانست. حجت الاسلام طهماسبی در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهدشت ضمن برشمردن ویژگی های رسول بزرگوار اسلام عنوان کرد: پیامبر(ص) کسی بود که به فرمان […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ امام جمعه کوهدشت ضمن محکوم کردن توهین به پیامبر گرامی اسلام، این کار نفرت انگیز را توهین به تمام انبیای خداوند دانست.
حجت الاسلام طهماسبی در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهدشت ضمن برشمردن ویژگی های رسول بزرگوار اسلام عنوان کرد: پیامبر(ص) کسی بود که به فرمان خداوند توانست نور پاکی و عدالت را در سراسر گیتی بپراکند.

وی ادامه داد: حضرت محمد(ص) کسی بود که توانست انسان هایی را تربیت و پرورش دهد که هر کدام از هستی بالاترند.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه ما مسلمانان به تمام انبیای خداوند احترام می گذاریم، افزود: ولی متاسفانه امروزه عده ای که دم از آزادی بیان می زنند به راحتی به پیامبر گرامی اسلام توهین می کنند.

حجت الاسلام طهماسبی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت نزدیک شدن روز شعر و ادب پارسی عنوان کرد: زبان شیرین پارسی دومین زبان بزرگ جهان اسلام است که همواره مورد توجه جهانیان و سرزمین ها قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به واسطه همین زبان، فرهنگ گرانسنگ و تمدن کهن ایرانی بود که ایرانیان به آسانی از اسلام استقبال کردند و آن را پذیرفتند.

بنابراین گزارش بعد از مراسم پرشکوه نمازجمعه نمازگزاران با مشت های گره کرده در خیابان های شهر جاری شدند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از توهین به نبی مکرم اسلامی(ص) فخر عالم بشریت اعلام کردند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام علیکم
    خسته نباشی دلاور امیدوارم موفق وسربلند باشی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.