تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

به کام مردم !

  • کد خبر : 9327
  • 27 شهریور 1391 - 22:29

    سجاد رضایی :   صدها فرشته بر آن دست بوسه می زنند کز کار خلق گرهی بسته وا کند   در عصری که ما زندگی می کنیم شاید نقش نماینده ی مجلس برخلاف گذشته که بیشترین انرژی خود را در راستای عزل و نصب مدیران شهرستان معطوف می کرد ،به واسطه ی بالا […]

 

 

سجاد رضایی :

 

صدها فرشته بر آن دست بوسه می زنند کز کار خلق گرهی بسته وا کند

 

در عصری که ما زندگی می کنیم شاید نقش نماینده ی مجلس برخلاف گذشته که بیشترین انرژی خود را در راستای عزل و نصب مدیران شهرستان معطوف می کرد ،به واسطه ی بالا رفتن سطح مطالبات و نیازهای مردم کارکرد دیگری به خود گرفته است.امروزه اکثریت مردم بر این باورند که نماینده باید با تلاش و کوشش فراوان تمام ظرفیت های قانونی خود را در جهت ایجاد تاسیسات زیربنایی و عمرانی ، بکار گرفته وگام موثر و مثبتی در راستای رفع بیکاری ،فقر و عقب ماندگی های منطقه خود بردارد.لذا نگارنده بر خود فرض می داند مطالبی را در این خصوص به عرض برساند.
مصوبات کاغذی هستند و تا کنون کسی مصوبه ی سنگی،دیواری ،طلایی و …ندیده است.البته در گذشته مردم حرف که می زدند به آن عمل می کردند یا حتما شنیده اید که عده ای برای وفای به عهدشان سبیل گرو می گذاشتند که این مسئله نشان از این دارد که مردانگی شان را گرو می گذاشتند .
امروزه در نظام اداری به جای آن سبیل ها و…حرفشان را روی کاغذ می نویسند و همه ی کسانی که در آن تصمیم دخالت داشته اند برایشان تکلیف قانونی ایجاد می شود.
مصوبات اداری می تواند از یک مصوبه محلی ،استانی ،وزارتخانه ای و نهایتاً در بالاترین مرحله آن مصوبه هیات دولت باشد.که برای تمامی وزرا تکلیف ایجاد می کند. لذا این مصوبات می توانند برگ برنده ای باشند تا نمایندگان مجلس به واسطه ی آنها برای اجرا و تحقق طرح های پیشنهادی خود دولت و وزرا را تحت فشار قانونی قرار دهند.
بنابراین در صورتی که در برخی موارد کار آن طور که ما می خواهیم پیش نمی رود ،ناشی از کم اهمیتی مصوبات نیست.
چرا که با کمک نماینده محترم و همکاری سایر نمایندگان استانی ،استاندار و سایر مسئولین استانی و بویژه رسانه ها و کارشناسان می توان این فرصت را ارزشمند شمرده و مجدانه پیگیری کنیم.
بنابراین اهمیت یک مصوبه به این نیست که بر روی کاغذ نوشته شود یا روی طلا و…مهم این است که چه کسانی متعهد شده اند؟موضوع مصوبه چیست؟یا به عبارتی منافع آن در چه درجه از اهمیت قرار دارد؟ و بالاخره این تعهد مستند شده است یا خیر؟به عنوان مثال در مورد خودرو سازی کوهدشت،این مصوبه بالاتر از سطح وزارتخانه است.چون این مصوبه در سربرگ رسمی ریاست جمهوری و با امضاء معاون اول رییس جمهور ابلاغ شده است.بنابراین مستند شده است و برای کسانی که باید در دستگاه های مختلف همکاری کنند قابل انکار نیست.
همگان نسبت به اهمیت و منافع بلند مدت این مصوبه ها آگاهی لازم را دارند..
از سوی دیگر باید بدانیم برای انجام هرکاری ولو یک پروژه کوچک،ابتدا فکر می کنیم،نیاز سنجی می کنیم و بعد تلاش می کنیم ایده ی خود را برای رفع آن نیاز مطرح نماییم.در این راستا می بایست استدلال های کارشناسانه ی خود را مطرح نمود .بدیهی است مصوب نمودن یک پروژه در سطح خودرو سازی یا بیمارستان و موارد مشابه که با هزینه های میلیاردی قابل انجام است،قابل مقایسه با یک پروژه کوچک نیست. و چه بسا برای اخذ این مصوبه آن هم در سطح هیات دولت که ریاست محترم جمهوری به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور در آن حضور دارد (اخذ این مصوبه به منزله تعهد همه ی اشخاص از جمله شخص رییس جمهور است و نیاز به تامین بودجه بالایی برای انجام آن دارد)کاری طاقت فرسا،بسیار سنگین و ارزشمند بوده،که شایسته است هر انسان آگاه و منصفی صرفنظر از هر تفکر و گرایشی در مقابل این اتفاق عظیم سر تعظیم فرو آرد.(تصدیق می فرماییدکه همه ی پروژه هایی که امروزه در کشور به اتمام رسیده است ،همین مسیر را طی کرده اند)
حال پس از مصوب شدن طرح باید مطالعات به منظور انجام آن صورت گیرد.برای انجام این مرحله ،ردیف بودجه مطالعاتی تخصیص می یابد. لذا با تخصیص بودجه و به عنوان مثال در پروژه های ملی سد معشوره،راه آهن،خط دوم گاز،چهار خطه های جاده ی کوهدشت و…ردیف بودجه ملی گرفته اند،هر سال باید جهت تایید به مجلس ارئه شود.و البته در مورد بیمارستان مطالعات انجام شده ،که برای همین مرحله نیز ردیف بودجه در نظر گرفته شده است و اکنون باید با توجه به مصوبه و انجام مطالعات وزارت بهداشت با رایزنی نماینده محترم مجلس ردیف ملی برای انجام پروژه تخصیص یابد و پس از تخصیص ردیف ملی باید پیمانکار مجری انتخاب شود.
به عنوان مثال پیمانکار سد معشوره ،راه آهن،خط دوم گاز کوهدشت،قرارگاه خاتم الانبیا ست.حسن این مجری در این است که توانمندی بالایی در اجرا دارد.می تواند صرف نظر از بودجه (وزارت نیرو،وزارت راه یا وزارت نفت)کار را پیش ببرد و طلبکار باقی بماند.البته این بدان معنی نیست که چون مصوبه هیات دولت داریم و کار مطالعات ،ردیف بودجه و انتخاب پیمانکار مجری انجام شده است،دیگر ما وظیفه ای نداریم !بلکه باید تا پایان کار همراه پروژه بوده وناظر رفتار آنها باشیم.البته گاهی اوقات اختلافاتی بین پیمانکار و وزارتخانه ایجاد می شود که این امر باعث کندی کار شده و در این بین بیشترین زیان متوجه مردم منطقه خواهد شد.
در مورد خودرو سازی از آنجاییکه طبق اصل ۴۴قانون اساسی ،وزارتخانه ی صنعت خود به عنوان بخش دولتی نمی تواند در این پروژه حضور یابد.بنابراین در مورد این پروژه بحث اختصاصی بودجه دولتی و ردیف ملی نداریم و فقط باید شرکت های تابع آن مانند سایپا یا ایران خودرو و…با دستور وزارتخانه شروع به کار نمایند و بانک های دولتی مانند بانک ملی هم باید سرمایه و تسهیلات آن را تامین نماید.و چون وزیر اقتصاد از اعضای هیات دولت است و این مصوبه نیز در سطح هیات دولت تصویب شده است ،لذا پیگیری انجام آن از جهاتی راحت تر است ،چون الان به نوعی در مرحله ی انتخاب پیمانکار هستیم.
اکنون با توجه به موارد ذکر شده در می یابیم که برای انجام کارهای فوق زحمات زیادی کشیده شده است.صرف نظر از هر گرایشی باید نسبت به تمامی کسانی که در این راستا تلاش نموده اند قدردان باشیم.و براستی اگر این مصوبات را نداشتیم،الان باید از کجا شروع می کردیم؟!تازه باید از نقطه ی مفهوم و فکر شروع می کردیم و معلوم هم نبود که بتوانیم تا این مرحله پیش برویم!
از سوی دیگر با یک نگاه منصفانه در می یابیم که با توجه به آثار یگانه ی این مصوبات پس از انجام آنها، باید این مصوبات را به لحاظ محتوا،مصوبات طلایی کوهدشت و حتی استان لرستان بنامیم.چرا که آثار بی نظیر پروژه هایی مانند خودروسازی کوهدشت،سدمعشوره کوهدشت،درهمه ی ابعاد (اشتغال،فرهنگی ،اقتصادی و…)فراتر از شهرستان کوهدشت است.لذا باید همه ی مردم، اصحاب رسانه ،مسئولین و حتی نمایندگان محترم استان در انجام این پروژه ها کوشا،تلاش گر و مصمم باشند.
در پایان از نماینده محترم شهرستان خواهشمندیم فارغ از هر زنده باد و مرده باد و فقط بخاطر این مردم، نسبت به پیگیری مصوبات فوق اهتمام ویژه ورزیده، چرا که رضای پروردگار در رضای مردم است.
چون ایام به سرعت درگذرند، فرصت را از دست ندهیم، مباد روزی فرا رسد که درگیر ای کاش ها گردیم. باشد تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

سجاد رضائی
۲۶شهریور۹۱

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9327

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 30در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۰
  1. با سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیزمان جناب آقای رضایی و مدیر محترم سایت میرملاس جهت ااطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سطح جامعه از مسائل و مشکلات شهرستان کوهدشت از تمامی دوستان و مسئولین محترم شهرستان انتظار آن را داریم با توجه به اتمام انتخابات و انتخاب نماینده مردم از طرف مردم از بازگشت به عقب و موضع گیری ها و ادامه تنش های انتخاباتی به دنبال حل و رفع مشکلات مردم این شهرستان بوده و تمام توان خود را برای طرحهای به زمین مانده گذاشته و از ادامه موضع گیری بر علیه مسئولین گذشته بپرهیزیم و این سیستم قدیمی و مواضع کلی بر علیه گذشتگان را رها نموده و به سوی جلو و آینده ایی بهتر برای مردم این شهرستان حرکت نماییم چون خوب یا بد عمل کردند آنان که رفته اند دیگر گره ایی از مشکلات این شهرستان را باز نخواهد کرد بلکه باید با مدیریت صحیح واستفاده از مدیران لایق و منابع مردمی این شهرستان به سوی جلو حرکت نماییم.

    • با تشکر از سجاد عزیز بابت طرح این مطالبات ، و نیز تشکر از جناب شهروند ،
      از جناب شهروند و دیگر دوستان انتظار می رود که مطالب را نخست با تعمق بخوانند و بعد نظر بدهند . چون از فحوای کامنت جناب شهروند چنین به نظر می رسد که نویسنده نسبت به جریانات گذشته ی انتخابات موضع گیری نموده اند . در حالیکه آقای رضایی بر مطالباتی انگشت تأکید گذاشته اند که امری فرا انتخاباتی است و هر نماینده ای بر مبنای سوگند خود و عهدی که با خدای بزرگ و مردم و بخصوص موکلینش می بندد باید بدون توجه به اختلافات حزبی ، گروهی و سلیقه ای با نمایندگان دوره های قبل ، پیگیر زحماتی باشد که از قبل مطرح شده و نا تمام مانده اند .
      بنا بر این همانطور که می بینیم مطلب سجاد جان هیچ ربطی به تنش های انتخاباتی ندارد ، بلکه بر عکس او دقیقا ً همان هدفی را دنبال کرده است که جناب شهروند بر آن تأکید کرده اند ( یعنی پیگیری مطالبات مردم ) . امیدوارم که دوستان نخست مطالب را دقیق بخوانند و بعد نظر بدهند ، تا این شائبه ایجاد نشود که برخی چشم بسته و بدون خواندن مطالب نظر می دهند .

  2. مطلب بسباراموزند های بود برای انهابیی که بخواهند عبرت بگیرند شایسته است سایت وزین میرملاس در مورد مطالبات عمومی واینگونه پروژه ها میز گرد ومباحث کارشناسی ایجاد کنند

    • به نظر من مهم اینه که آقای ملکشاهی علیرغم مشکلات اعتباری مملکت، الان دارن خیلی خوب کار میکنن.
      خدا انشااله حفظشان کند

  3. به نظر من سجاد رضایی موضع گیری سیاسی نکرده و ضمن مطرح کردن یک برنامه کارشناسی شده و دقیق فقط برای رضای خدا که رضایت خلق را درپی خواهد داشت به نگارش این مطلب بسیار حیاتی پرداخته و به درستی هرچه تمام کلیات را یادآوری نموده آنهم درجایگاه یک شهروند تحصیلکرده و آگاه به امور شهری.
    ضمن درود به سجاد عزیز بخاطر شیوایی و سادگی قلم ونگارشش برای نماینده پرتلاش شهرمان آرزوی سربلند داریم.

  4. آقای رضایی بهتره که قبل از نوشتن این مطلب این مصوبات رو بررسی میکردید که آیا شعار تبلیغاتی هستند یا قابلیت اجرا شدن رو دارند.شما به چند مورد اشاره کردید که هیچکدام واقعیت ندارند.شما نباید از چند شعار تبلیغاتی به عنوان دوران طلایی نام ببرید.نماینده قبلی ۴ سال فرصت داشت ولی در اون شرایط خوب اقتصادی هیچ کاری نکرد حالا توی این بی پولی شما یاد این مصوبات افتادید؟چرا قبلا پیگیر نشدید که این مصوبات طلایی در چه مرحله ای هستند.

  5. مصوبه و کار طلایی رو آقای ملکشاهی انجام داد که این جاده لعنتی کوهدشت-خرم اباد رو با جذب بودجه داره درست میکنه نه شعارهای کاغذی دیگران.من خودم دیگه هیچ توقعی از آقای ملکشاهی در این ۴ سال ندارم

  6. آقای رضایی انتخابات دیگه تموم شد ولی شما دارید از کسی دفاع میکنید که هیچ کاری واسه شهرمون نکرد و در مجلس خنثی بود.با این کارها نمیتونید چهره ی سیاه اون رو طلایی کنید

  7. اولا اقا بهرام باید بدونند که مصوبات وقتی مستند هستند بنابراین تبلیغاتی نیستند ثانیا اقای راننده بدونند که همین جاده که الان شما داری حالشو میبری جز مصوباتی که در دوره نماینده قبلی ردیف ملی گرفته وگرنه در حال حاضر قابل اجرا نبود ثالثا اونهایی که مدتی مدیریت کردند میدونند که فقط کارهای جادوگرها اونهم تو فیلم ها سریع انجام میشه واگرنه اقدامات این بنده خدایی که ماهم دعا میکنیم برای مردم کاری بتونه بکنه هنوز در فکرشون هم شکل نگرفته رابعا کار بزرگ ادم بزرگ مخواهد زمانبر هم هست اخ اوخ هم نداریم نمیشه هم نداریم باید بشه چون لایق هستیم خامسا من میگم به جای طرفداری از این وان طرفدار خودون باشیم حالا این اقدامات تا اینجا انجام شده همه کمک کنیم ادامه پیدا کنه مثلا از مسوولین محلی واستانی صرفا پیگیر کارهای عام المنعه باشیم ووقت شنو با کارهای شخصی نگیزیم عیبی داره

    • زنده باد میرملاس که با این کارها نشون میده که چه کسانی قبلا در این شهر حاکم بودن و با این همه نالایقی باز چقدر ادعا دارن

  8. جناب رضایی عزیز کاش مسئولین محترم شهرستان،بجای پرداختن به شعارهای پوچ و دفاع از ادعاهای بدون سند دیگران کارهای عملیاتی انجام می دادند که برای مردم ملموس و قابل باور وقابل اجرا باشد.اگر عزیزان در طول سالهای گذشته تلاش می کردند این همه عقب ماندگی برای شهر ما نمی ماند.چیزی که مردم الان دارند می بینند جاده کوهدشت به خرم آباد است که کار اجرای آن با قدرت وسرعت دارد انجام می شود.

  9. جناب سجادرضایی بزرگوار به قول خودت لذا سدمعشوره وخودروسازی ای که فرموده ای درخواب دیده ای یا وجود دارند؟

  10. آقای رامین اگه شما فکر میکنید که این پروژه ی مهر ماندگار که حاصل زحمات آقای ملکشاهی هست مال ۴ سال پیشه کاملا اشتباه میکنید.خواجه حافظ شیرازی هم این قضیه رو میدونه

  11. با تشکر از آقای رضایی که با دیدی فراجناحی این مطلب مهم رو عنوان نموده , امیدوارم نماینده محترم , پیگیری و انجام این مصوبات رو ناکامی خود و موفقیت نمایندگان قبلی نپندارد و آن را موفقیت مردم بداند.

  12. چه جالب…..

  13. با سلام به همه دوستان کامنت گذار عزیز اقا بهرام که میگه پول نیست راننده ومحمد میگن در عرض چند روز اقایان پول جاده هارو جور کردند پس بالاخره پول هست یانیست …………یکی میگه کوهدشت باید خودروسازی داشته باشه دیگری میگه نمیشه ….یکی میگه کوهدشت باید سد معشوره داشته باشه دیگری میگه خیلی سخته …………..یکی میگه کوهدشت باید راه اهن دشته باشه دیگری میگه نمیشه و…..شما خودتون قضاوت کنید کدوم درته

  14. لطفا به این اقا بگید دستور بدهند جاده بابازید پل سیمره هم درست بشه ظاهرا بعضی ها هنوز نمیدونند که چهارخطه کوهدشت خرم اباد مصوبه در کدام دوره هست واتفاقا در مصوبه امده است که این پروژه باید تا پایان سال ۹۱به اتمام برسه مرده خوری اکیدا ممنوع اره داداش

  15. اولاً سد معشوره یک طرح ملی است و ربطی به نمایندگان ندارد، می توانید بروید تحقیق کنید و صحت گفته من را بیابید. ضمن اینکه مجری طرح هم قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه پاسداران است و این خود دلیلی بر اثبات ملی بودن طرح سد معشوره می باشد.
    دوماً راه آهن و خودروسازی چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دو سال پیش در بوق کرنا کردید که نماینده شهرمان توانسته با پیگیری های فراوان مجلس را راضی کند که راه آهن از کوهدشت بگذرد و یک خط تولید خودروسازی نیز قرار است تا دو سال دیگر بیاید!
    این شهر رونق اقتصادی ندارد. گردش مالی ندارد. تخصص گرا و شایسته سالار نیست. برای هیمن رشد اقتصادی ندارد و تنها راه نجات آن، صنعتی کردن شهر است. باید از تمام ظرفیتهای شهر استفاده نمود و در حوزه تولید و صنعت، کار کرد.

  16. ژیشنهاد به میرملاس دارم این موضوع مهم را به مناظره بگذارند وازچند نفر افراد صاحب نظر واطلاع وبا گرایش های مختلف مثلا طیف وابسته به اقای ملکشاهی .قبادی .امامی .سوری.مومنی واساتید دانشگاهی دعوت شود

  17. سر کار بردن عدهای بیسواد از مصوبات دوران طلایی محسوب میشه واقعا از شما انتظار بیشتری بود

  18. وقتی همه جا شون عوض می شه بهتر از این نمی شه با سواد بی سواد میشه هیچ پروژه ای بدون مصوبه نیست وپروژه هایی را ملی میگویند که بودجه انها ردیف ملی داشته باشه مثل چهرخطه های کوهدشت .معشوره .راه اهن .خط دوم گاز.وحتی بیمارستان که مطالعات ان ردیف ملی دارد نکته بعد اینکه اگر بخواهیم یک ساختمان بسازیم ممکن است چند سال طول بکشه چه طور انتظار داریم این کار های بزرگ را که بعضی ها نا امیدانه انها را نشدنی می خوانند در عرض ۲سال تمام بشه به هر حال الان کوهدشت مالک وصاحب تعداد ی پروژه ملی است که می شود ناامیدانه پیگری نکنیم ومی شود امیدورا نه پیگیری کنیم

  19. دعوا سر شدن ونشدن می باشد اگر اقای امین ازادبخت از کارشناسان این امر دعوت کنه خیلی خوبه یا اینکه مناظره بین کارشناسان دوفکر راه بیاندازه خیلی استقبال میشه

  20. ای کاش این مصوبات مال خرم اباد بود

  21. سلام خدمت دوست عزیزم آقای رضایی، قبل از هر چیز شکواییه در مورد واژه معشوره که امروزه خیلی به کار برده می شود نمیدانم که کلمه گاه شمار ( گاه اشمار به لکی) چه مشکلی دارد که واژه معشوره را انتخاب کرده اند اولاً آقای رضایی از هر کسی ایراد نگیریم از شما باید گرفت، چون جنابعالی به عنوان یک شخصی که کارهای فرهنگی زیادی در این شهرستان انجام داده است و سعی و تلاشی زیادی در راستای حفظ فرهنگ این سرزمین دارید نباید گاه شمار را حذف و به جای آن معشوره را به کار ببرید. ((پس کلیمه در مالت))
    …..
    …..
    …..
    نمی دانم چرا هر مطلبی را در برای آگاهی دادن بیان میشود را به یک دیده منفی به آن نگاه می کنیم و هرجوری شده آن را به یک نماینده ربطش می دهیم. دوستان عزیز آقای رضایی بنده خدا قصد وغرض خاصی ندارد فقط با بیان این مطلب، منظورشان این است که آقا بخودی سنگ نمایندگان را به سینه نزنید، این بندگان خدا آنقدر بی خاصیت بودند که آخر سر دولتمردان یا بهتر بگوییم بچه های بالا تصمیم گرفتند یه کاری برای این شهرستان انجام بدهند به همین خاطر این چند تا طرح را که آقای رضایی گفتند، انها هم پیگیری می خواهد که متاسفانه پیگیرنداریم و فکر کنم تا صد سال آینده نیز انجام نشود.
    ….
    ….
    ….
    آقای رضایی خودتان قضاوت کنید دراین شهرستان از اول فروردین سال ۹۱ چندبار شهردار عوض شده!!!!؟؟؟
    آقای رضایی در طول یک سال تحصیلی چند با رئیس آموزش و پرورش عوض می شود!!!؟؟؟
    آقای رضایی خودتان و خودمان وهمه و همه خوب میدانیم که تا زمانی این جو بر این شهرستان حاکم است خود رئیس جمهور مستقیماً در هر کدام از این طرح ها حضور روزانه داشته باشند کار از پیش نمی برند!!!!
    آقای رضایی ما هم می دانیم یکسری از طرح ها ملی هستند و نماینده ها هیچ نقشی در جذب آن ندارند ولی با این نمایندگان به جای حضور مداوم در مراسمات تشیع جنازه و فاحته خوانی در مجلس حضور داشته باشند تا از غافله عقب نمانند.
    ….
    ….
    ….
    متاسفانه خود ما جوانان به جای اینکه افکار قدیمی را کنار بگذاریم روز به روز به دنبال آنها می رویم .
    ….
    ….
    ….
    مردم شهرستان کوهدشت تا زمانی که به دنبال نماینده رفتند و برای نشان دادن طرفداری خود از یک نماینده مهمانی های آنچنانی با هزینه های هنگفت انجام می دهند. آش همان آش وکاسه همان کاسه است چون با این کار به نماینده این دیگاه را میدهد که چه کاری انجام بدهم و چه انجام ندهم اینها به من نیاز دارند، پس خیالی نیست.
    ….
    ….
    مردم نماینده باید به دنبال شما بیاد و او باید از جیب مبارکش خرج کند و نباید به او کمک مالی صورت پذیر وبعداً نیز غصه این را بخورید چرا این کار را انجام دادید البته این امری که از مردم شهرستان کوهدشت سر می دهد به این علت است که حوضه دید وتفکرشان را محدود به خانواده خود و شاید از خانواده خود نیز به یکی از افراد خانواده که مدرک تحصیلی را گرفته است و به هر دری میزنند که او را در یکی از ادرات دولتی به خدمت گیرند که میتوان دراین میان شهرداری را مثال زد که شاید بیش از ۱۰۰ کارمند اضافه داشته باشد و هیچ کدام نیز حتی یک چهارپایه برای نشستن در ساختمان اداری شهرداری ندارند.



    پس دوستان عزیز از صحبت های آقای رضایی میتوان تعبیرهای بسیار ارزشمندی را برشمرد که دال بر عوامیت عموم مردم را می رساند.
    ….
    ….
    این انتظار است که اشتباهی را که بزرگانمان در حوضه پسرفت این شهر انجام داده اند ، ماآن را تغییر بدهیم و به حوزه پیشرفت تبدیلش نماییم.
    در پایان از تمام دوستان وهمشهریان عزیزم عذرخواهی میکنم و خصوصاً آقای رضایی که گاهان ایشان را مورد خطاب قرار داده ام.

  22. آقای قصه خور فقط از چند خط اول مطلبتون خوشم اومد.خواجه حافظ شیرازی هم میدونه که این آقای رضایی فقط قصدش این بوده که ناکامی های نماینده قبلی رو با این حرفها(چند ورق کاغذ طلایی) پنهان کنه.و هیچ مطلب سازنده ای رو نخواسته تحویل ما بده

  23. مردم کوهدشت با توجه به متن زیر همه باید به نماینده قبلی که این همه کار و اشتغال درست کرده افتخار کنیم


    (اکنون با توجه به موارد ذکر شده در می یابیم که برای انجام کارهای فوق زحمات زیادی کشیده شده است.صرف نظر از هر گرایشی باید نسبت به تمامی کسانی که در این راستا تلاش نموده اند قدردان باشیم.و براستی اگر این مصوبات را نداشتیم،الان باید از کجا شروع می کردیم؟!تازه باید از نقطه ی مفهوم و فکر شروع می کردیم و معلوم هم نبود که بتوانیم تا این مرحله پیش برویم)


    (از سوی دیگر با یک نگاه منصفانه در می یابیم که با توجه به آثار یگانه ی این مصوبات پس از انجام آنها، باید این مصوبات را به لحاظ محتوا،مصوبات طلایی کوهدشت و حتی استان لرستان بنامیم)

    • علیرضا جان بخدا باید واسه این حال و روز خودمون گریه کنیم که اشخاصی میان و از این کارهای پوچ با آب و تاب خاصی تمجید میکنن

  24. ماشاالله به این همه کار طلایی
    واقعا از اینکه در این دوران طلایی در کوهدشت زندگی میکنم به خودم افتخار میکنم
    لازم نیست شما بگید آقای رضایی ما همه قدردان هستیم چون مثل شما با انصافیم

  25. سجادجان مهم نیست مصوبات با نام چه کسی تصویب می شن مهم اجراشونه که ای کاش همه رو به نام آقای ملک شاهی اجراکنن مردم نام نمی خوان مصوبه واجرا می خوان .من هم اینجا از جناب ملک شاهی می خوام که به این مهمونی رفتن ها پایان بده و بره سراغ دو طرح . همه ی طرح های قبلی رو هم می زاریم به حساب ایشون.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.