تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

بازوند: ۲۲۲ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در استان لرستان پرداخت شد‌

  • کد خبر : 93423
  • 17 دی 1395 - 23:54

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اقدامات خوبی در استان لرستان انجام‌شده است. وی افزود: اعتباراتی که امسال در راستای پرداخت تسهیلات ازدواج انجام‌شده قابل‌مقایسه با سال گذشته نیست به‌طوری‌که در سال گذشته ۷۹ میلیارد تومان و امسال ۲۲۲ میلیارد تومان پرداختی تسهیلات در استان لرستان […]

81875788-70370260

به گزارش میرملاس هوشنگ بازوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اقدامات خوبی در استان لرستان انجام‌شده است.

وی افزود: اعتباراتی که امسال در راستای پرداخت تسهیلات ازدواج انجام‌شده قابل‌مقایسه با سال گذشته نیست به‌طوری‌که در سال گذشته ۷۹ میلیارد تومان و امسال ۲۲۲ میلیارد تومان پرداختی تسهیلات در استان لرستان بوده است که نشان می‌دهد بانک‌های استان شرایط ازدواج را برای جوانان فراهم می‌کنند.

استاندار لرستان عنوان کرد: پرداخت وام ازدواج در استان رشدی معادل ۱۸۱ درصد داشته به‌طوری‌که به ۲۷ هزار نفر وام ازدواج پرداخت‌شده است و در حال حاضر ۱۶ هزار نفر در نوبت پرداخت تسهیلات ازدواج هستند.

وی بیان کرد: اگر ۱۳۵ میلیارد تومان دیگر پرداخت شود امیدواریم تا پایان سال میزان افراد در نوبت پرداخت‌ تسهیلات ازدواج را به صفر برسانیم که می‌تواند در راستای رونق تولید خیلی مؤثر باشد.

بازوند تصریح کرد: زوج‌هایی که تسهیلات ازدواج دریافت می‌کنند باید کالای ایرانی را خرید و از تولیدات داخلی استفاده کنند چراکه این امر در راستای رونق تولید مؤثر است.

وی بابیان اینکه شاخص‌ها در مورد شغل پایدار در استان قابل‌قبول نیست گفت: با توجه به تجزیه‌وتحلیلی که درزمینهٔ درصد اشتغال پایدار استان انجام‌شده آمار خوب نیست که شاید جمع‌بندی این موضوع باشد که با ۱۵ میلیون تومان نمی‌توان ایجاد شغل پایدار کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93423

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.