- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فضایی برای دروغ پردازی// من زنده ام

 

به گزارش میرملاس،فضای مجازی و گستردگی انتقال اطلاعات در این فضا، موجب شده است بسیاری از اطلاعات نادرست و اشتباه به سرعت چشم برهم زدنی در بین آحاد مردم  منتقل شود.

بارها در شبکه های ملی توسط برخی از هنرمندان و یا افرادی چون پزشکان توانمند اعلام شده است که درگاهی در فضای مجازی ندارند، در حالی که در تبلیغات کانل های مختلف در فضاهای چون تلگرام و اینستاگرام به نام این افراد اطلاعات اشتباه ارائه می شود.

این فضا که بیشتر کاربرد آن کپی اطلاعات و انتقال این اطلاعات است، افراد فرصتی برای راستی آزمایی پیدا نمی کنند و بر حسب عادت انواع اطلاعات را کپی و ناخواسته در مسیر اهداف دروغین این پیام ها قرار گرفته و انتقال اطلاعات دروغی در چشم برهم زدنی رخ می دهد.

از سویی دگیر قرار داشتن گوشی های هوشمند در دست آحاد مختلف مردم از هر قشر و گروهی موجب شده است که گاهی اطلاعات پزشکی نادرست و خبرهای نادرست به سرعت در بین مردم پخش و یا موجب بروز خسارت های برای مردم شود.

محمد میرزاوندی، خواننده دوران دفاع مقدس در استان لرستان که به واسطه صدای خوب در دوران دفاع مقدس تاکنون در بین مردم استان جایگاه ویژه ای دارد یکی از عناصر هویت بخش فرهنگ و هنر معاصر لرستان و ایران است.

میرزاوندی یکی از مفاخر و ستارگان موسیقی لرستان و ایران است که سرود دایه دایه  و سرود سوار را در دوران جنگ خواند که امروز بخشی از شناسنامه و هویت ملی ما شده است.

شامگاه(۱۷دی) خبر درگذشت وی در فضای مجازی پخش شد و درعرض چند لحظه بین مردم  پخش شد و باعث رنجش خاطر دوستان، اقوام و خانواده وی شد.

میرزاوندی، با بیان اینکه من زنده ام، افزود: شامگاه ۱۷ دی در عرض چند دقیقه حدود ۲۰۰ تماس تلفنی داشتم.

وی که از این دروغ پردازی رنجیده است، افزود: انتظار می رود مردم در این فضا اخلاق محوری را فراموش نکنند و راست و درست بنویسند.

محمد میرزاوندی خواننده دایه دایه معرف است که متاسفانه در سال ۶۸ در اوج توانایی و فعالیت، این خواننده دچار سکته مغزی شد و از خوانندگی فعال بازماند تا اینکه پس از گذشت ۲۷ سال توانست یک آهنگ جدید را به یاد دوران پر افتخار گذشته بخواند.