تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

ارتقای دانشگاه آزاد الشتر از مرکز به واحد در آینده نزدیک

  • کد خبر : 9349
  • 28 شهریور 1391 - 11:42

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی الشتر از مرکز به واحد در آینده نزدیک ارتقا می‌یابد. عبدالرضا جمال‌زاده در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز الشتر با اشاره به سیاست‌های دانشگاه آزاد در کل کشور مبنی بر توسعه این دانشگاه در کلیه شهرها و مناطق محروم جهت […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی الشتر از مرکز به واحد در آینده نزدیک ارتقا می‌یابد.

عبدالرضا جمال‌زاده در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز الشتر با اشاره به سیاست‌های دانشگاه آزاد در کل کشور مبنی بر توسعه این دانشگاه در کلیه شهرها و مناطق محروم جهت در دسترس بودن مراکز تحصیل علم و دانش برای تمام مردم، گفت: الشتر یکی از شهرستان‌های دارای ظرفیت قوی در حوزه علم و دانش است و از لحاظ آمار دانشجویان از جایگاه خوبی برخوردار است.

جمال‌زاده در خصوص توسعه مرکز الشتر گفت: این مرکز در طی سال‌های گذشته با توجه به حمایت‌های مرکز و هم‌چنین دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد و تلاش و جدیت همه دست‌اندرکاران مرکز الشتر از رشته خوبی برخوردار بوده است که در مقایسه با سال‌های گذشته قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه توسعه همه‌جانبه دانشگاه آزاد الشتر در حوزه‌های علمی، عمرانی و پژوهش در دستور کار است، گفت: براساس نظر شورای توسعه و برنامه‌ریزی در سال جدید تعداد رشته‌های مرکز الشتر از لحاظ تنوع رشته و مقطع تحصیلی ارتقا می‌یابد.

جمال‌زاده گفت: در سال جدید و به دنبال آن در آینده چند رشته کارشناسی در حوزه‌های فنی مهندسی و بعضاً علوم پایه به مرکز الشتر اضافه می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد در ادامه افزود: در صورتی که آمار دانشجویان مرکز الشتر به هزار نفر برسد این دانشگاه از مرکز به واحد ارتقا خواهد یافت و به تبع آن امکانات بیشتری در اختیار آن قرار می‌گیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کوهدشت هم یاد بگیره لطفاً !!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.