- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

عالی جناب برنگردی

%d8%b3%db%8c%d8%af-%d8%b5%d8%a7%d8%af%d9%82-%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af%db%8c-%d9%88%d9%81%d8%a7%db%8c%db%8c3

سیدصادق محمدی/ میرملاس:
بسم الله الرحمن الرحیم
امام علی علیه السلام فرموده اند و ترحلوا فقد جد بکم واستعدوا للموت فقداظلکم
از دنیا کوچ کنیدکه برای کوچ دادنتان تلاش می کنند.
آماده مرگ باشید که بر شما سایه افکنده است.
جناب هاشمی ابر مرد مصلحت ،الهی با عالی مقامان بهشت،محشور شوی و از رحمت و مغفرت خداوند بخشنده ، بهره ها داشته باشی.
ای یار دیرین رهبری
خیال می کردم تا زنده ای در صدر اخباری، اما گویا زنده و مرده بودن هم نمی تواند خللی در عظمت و بزرگیت داشته باشد، از اینرو هرچند فقط چند ساعت از برزخی شدنت می گذرد ولی دنیای ما سرشار از نام و یاد و اخبار هاشمی شده است.
ای مبارز کهنسال
مردم می گویند عمری با متانت و صبوری امور جنگ و سیاست را مدیریت کردید و روش و سیره زندگیت مدیرت امور همراه با آرامش و بی تابی نکردن بود ، با این حال چرا مرگت را مدیریت نکردی و با این عجله برزخی شدی ؟
آیا می دانی مردم از خبرمرگت غافل گیر شده اند ؟
آیا می دانی مردن و خبر مرگت نیز دلهای بسیاری را منقلب کرده است ؟
این مردم خیال می کردند قبل از هجرت چند روزی در بستر قرار خواهی گرفت و زمینه ی حلالیت طلبیدن را برای آنان که نامهریی کردند فراهم می کنی اما چه ناباورانه قلبت را خاموش و از گفتن و حلال کردنها امتناع کردی؟
ای تکیه گاه انقلابیون
تا قلبت ایستاد مخالفان و منتقدانت مهربانتر شدند از اینرو در کنار پیکر پاکت قرار گرفتند و از خداوند مهربان رضوان الهی را برایتان خواستار شدند.تا قلبت ایستاد همه متحدتر و نرم خوتر شدیم.رسانه ی ملی عزادر شد . تصاویر و مصاحبه هایت را پخش کرد حتی بارها و بارها تصاویر والدین مرحومت را نیز به مردم نشان داد.
جناب هاشمی
بعد از رفتنت تعدادی از چهره های کشوری در برنامه های زنده صدا و سیما، حاضر و زنده ی زنده برای فقدانت گریه کردند و دیگران را گریاندند ، حتی احدی از مخالفین و یا منتقدین سرسختت را ندیدیم که دل نسوزاند یا پیام تسلیتی صادر نکند.به دلیل همین نرم شدن دلهاست که تعدادی امیرکبیر و سردار سازندگی و تعدادی دیگر مرد روزهای سخت وسیاستمداری با عاطفه و…اعلامت کردند.
هاشمی کبیر
حال که رفتی با دیدن این پیامها و آن تعریفها و این همه مهربانی و گریه ها خیال برگشت نکنی چرا که این همه مهربانی و گریه مخصوص زمان مردن و هجرتت به عالم برزخ است.
ای صادق کسی که مرد و برزخی شد چگونه برخواهد گشت ؟ به یقین دیدارها با او به قیامت افتاده است و آن مبارز نستوه هرگز بر نمی گردد به همین دلیل باید بنویسی رحلت عالی جناب مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله هاشمی به رهبر داغدارمان و نیز ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت باد .
الهی پایدار بماند رهبرمان.