تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

همراهی و همدلی مردم موجب شکست توطئه های دشمنان

  • کد خبر : 93707
  • 24 دی 1395 - 19:58

  به گزارش میرملاس ، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه قدرشناسی مردم از خادمان خود بسیار ارزشمند است گفت : همراهی و همدلی مردم موجب شکست توطئه های دشمنان و دستیابی نظام به اهدف والای خود می شود . حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به خدمات گوناگون آیت الله هاشمی […]

2222

 

به گزارش میرملاس ، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه قدرشناسی مردم از خادمان خود بسیار ارزشمند است گفت : همراهی و همدلی مردم موجب شکست توطئه های دشمنان و دستیابی نظام به اهدف والای خود می شود .
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به خدمات گوناگون آیت الله هاشمی رفسنجانی برای اعتلای انقلاب اسلامی در سِمت های مختلف افزود : این خدمات برای همیشه در تاریخ انقلاب ثبت است و رهبر معظم انقلاب نیز در پیام خود بر این امر صحه گذاشتند .
امام جمعه خرم آباد با اشاره به ۲۴ آذر سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران از سوی امام راحل نمازجمعه را فریضه ای پر فضیلت و پر ثواب برشمرد .
نماینده ولی فقیه با اشاره به ۲۷ دی سالروز شهادت شهیدان نواب صفوی طهماسبی واحدی و ذوالقدر اعضای فداییان اسلام  این روز را گرامی داشت .
خطیب جمعه خرم آباد در ادامه بر تلاش دولت برای تحقق اقتصادمقاومتی از طریق برنامه ریزی بهتر برای کارآفرینی و اشتغالزایی تقویت و حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه مشترک دولت و قوه قضائیه با فساد اقتصادی از جمله اختلاس ها و حقوق های نجومی تأکید کرد .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93707

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.