تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

همایش هم اندیشی جوانان نخبه لرستان / قول استاندار برای حل مشکلات نخبگان جوان

  • کد خبر : 9372
  • 28 شهریور 1391 - 14:06

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ استاندار لرستان بر ضرور حل مشکلات نخبگان و پیگیری مطالبات جوانان نخبه لرستان تاکید کرد. به نقل از مهر، حبیب الله دهمرده ظهر دوشنبه در همایش هم اندیشی جوانان نخبه استان لرستان با تاکید بر رفع مشکلات حوزه نخبگان و جوانان اظهار داشت: به طور حتم مشکلات و […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ استاندار لرستان بر ضرور حل مشکلات نخبگان و پیگیری مطالبات جوانان نخبه لرستان تاکید کرد.

به نقل از مهر، حبیب الله دهمرده ظهر دوشنبه در همایش هم اندیشی جوانان نخبه استان لرستان با تاکید بر رفع مشکلات حوزه نخبگان و جوانان اظهار داشت: به طور حتم مشکلات و مسائل مربوط به نخبگان را در قالب برنامه های کوتاه مدت، بلند مدت و دراز مدت در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه مسائلی را که در استان قابل پیگیری باشد را در استان مورد بررسی قرار خواهیم داد، عنوان کرد: همچنین مسائل و موضوعاتی را که که باید در وزارتخانه ها و هیئت دولت و مجلس قابل پیگیری باشد را در تهران دنبال خواهیم کرد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه علاقمند هستم که این موضوعات را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دهم، تصریح کرد: برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه نخبگان نیز یک مشاور نیز در این حوزه انتخاب خواهم کرد.

دهمرده با تاکید بر اینکه برای پیگیری مسائل حوزه نخبگان جلساتی را با حضور نمایندگان آنها برگزار می شود، ادامه داد: در این جلسات طرح ها و ایده های نخبگان را به صورت مستقیم از سوی نمایندگان آنها مورد بررسی قرار می دهیم.

وی با تاکید بر اینکه برای حل مسائل و مشکلات نخبگان قول خواهم داد، افزود: تاکنون هم دروغی نگفته ام و قولی را هم که داده ام به آن عمل کرده ام.

استاندار لرستان همچنین در ادامه جلسه به همه نخبگان حاضر در سالن همایش قول سفر معنوی مشهد مقدس را داد و گفت: کسانی که در این سالن حضور دارند را به زودی به مشهد مقدس اعزام خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. همش شعاره.
    حمایت از نخبگان یعنی اینکه یک نخبه استاندار باشه کسی که درد بقیه نخبگان رو بدونه.
    از این شعارها خسته شدیم دیگه

  2. قول سفر به مشهد مقدس؟ این توهین به نخبگان نیست؟ مشکل نخبگان کم زیارت رفتنه؟ اینم سند ادعای بنده در پیام قبل

  3. ۲.۱۷۹.۸۵.۱۶۵
    فرستاده شده در ۱۳۹۱/۰۷/۰۱ در ۱۳:۴۱

    سلام آقای آزادبخت .
    خوشحالم که شهر من جوان با انگیزه، مطلع، کارآمد و دلسوزی مثل شما داره .
    من الن حدود ۱۵ ساله که سالی حداکثر دو بار میآم کوهدشت و هر بار تقریبآ یک هفته می مونم .
    می خوام از این به بعد گاهی اوقات برات کامنت بذارم و از دغدغه های یه کوهدشتی از راه دور برات بنویسم .
    مشکل شهر ما در و دیوار و خیابون و فرماندار و استاندار و شهردار و … نیست ، نمیخوام کارتو ببرم زیر سوال دادا اما به اینایی که میگم گوش کن و در آخر اگر دیدی ارزش دارن بهشون فکر کن چون مطمئنم که دارم با جوان سالم و با انگیزه ای صحبت می کنم . تمام این بحثهایی که شما و همکارانتون بهشون می پردازید مطالب قابل توجهیه اما بیایید با خودمون رو راست باشیم و ببینیم خودمون به نوبه ی خودمون برا شهر، استان وکشورمون چکار کردیم و بعد از مسئولین غیر بومی که چهار صباح دیگه رفتنی اند انتظار دلسوزی داشته باشیم .
    ما ها الان فقط یاد گرفتیم تا یه بچه تو یکی از ده کوره هامون به دنیا می آد سعی کنیم و با هزار زور و زحمت باهاش فارسی حرف بزنیم، این اوج پیشرفتمونه و فکر می کنیم اینطوری کلاس داره . این یه مثال بود که شما میتونی روش مانور بدی و به مردممون بفهمونی که بچه باید با زبان مادریش صحبت کنه، اینطوریه که اگر یه روزی کاره ای شد به خودش و زبونش افتخار میکنه و باعث سربلندی هموطناش میشه .
    برادر من، تا حالا شده دلیل شرارت ها و بی بند و باری خانواده ها رو تو شهرمون بررسی کنید و به نتیجه ای برسید و به مردممون اطلاع رسانی کنید و تو سایتتون با یه زبونی از مردم بخوایید که با هم مهربون باشند و بدخواه همدیگه نباشن ؟
    شماهایی که همچین ابزار خوب و فراگیری مثل یه سایت پر مخاطب رو دارید بیایید رو ریشه یابی مشکلات شهرمون کار کنید ، ببینید چی میشه که کوهدشت سی ساله که شهرستانه و آدم روش نمیشه اگه با یه غریبه ازش رد بشه با افتخا بگه این شهر شهر منه …
    من اصلآ آدم سیاسی نیستم اما بری برا مردم فرهنگ سازی کنید که آهای مردم تا وقتی که هرکس طایفه بیشتری داره رآی میاره همین اشه و همین کاسه . بگید آهای مردم به بچه هاتون طرز برخورد با دوستانشون و آشناهاشون رو یاد بدید . بد کسی رو نخوایید . بگید که پسر عزیزم، دختر عزیزم آدم خوب نیست بدکسی رو بخواد . اینطوره که کم کم میبینیم شهرمون میشه شهری که توش صفا و صمیمیت موج میزنه و مثل الان شاهد برادر کشی و قتل و درگیری های مسلحانه نیستیم و مسئولینی هم که به هر عنوانی وارد شهرمون میشن از اوضاع خوب شهر و مردم خوب و با فرهنگش حض می برن و آستین همتشون رو برای انجام کارای بزرگ میزنن بالا .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.