- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

همایش هم اندیشی جوانان نخبه لرستان / قول استاندار برای حل مشکلات نخبگان جوان

[1]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ استاندار لرستان بر ضرور حل مشکلات نخبگان و پیگیری مطالبات جوانان نخبه لرستان تاکید کرد.

به نقل از مهر، حبیب الله دهمرده ظهر دوشنبه در همایش هم اندیشی جوانان نخبه استان لرستان با تاکید بر رفع مشکلات حوزه نخبگان و جوانان اظهار داشت: به طور حتم مشکلات و مسائل مربوط به نخبگان را در قالب برنامه های کوتاه مدت، بلند مدت و دراز مدت در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه مسائلی را که در استان قابل پیگیری باشد را در استان مورد بررسی قرار خواهیم داد، عنوان کرد: همچنین مسائل و موضوعاتی را که که باید در وزارتخانه ها و هیئت دولت و مجلس قابل پیگیری باشد را در تهران دنبال خواهیم کرد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه علاقمند هستم که این موضوعات را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دهم، تصریح کرد: برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه نخبگان نیز یک مشاور نیز در این حوزه انتخاب خواهم کرد.

دهمرده با تاکید بر اینکه برای پیگیری مسائل حوزه نخبگان جلساتی را با حضور نمایندگان آنها برگزار می شود، ادامه داد: در این جلسات طرح ها و ایده های نخبگان را به صورت مستقیم از سوی نمایندگان آنها مورد بررسی قرار می دهیم.

وی با تاکید بر اینکه برای حل مسائل و مشکلات نخبگان قول خواهم داد، افزود: تاکنون هم دروغی نگفته ام و قولی را هم که داده ام به آن عمل کرده ام.

استاندار لرستان همچنین در ادامه جلسه به همه نخبگان حاضر در سالن همایش قول سفر معنوی مشهد مقدس را داد و گفت: کسانی که در این سالن حضور دارند را به زودی به مشهد مقدس اعزام خواهیم کرد.