تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

نامه ی «ملکشاهی راد» به وزیر ورزش و جوانان: روند اجرای پروژه دهکده المپیک خرم‌آباد تسریع شود

  • کد خبر : 93783
  • 26 دی 1395 - 7:49

به گزارش میرملاس محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار تسریع در اجرای پروژه دهکده المپیک خرم آباد شد. در این نامه آمده است: دهکده المپیک خرم آباد یکی از پروژه های مهم ورزشی استان لرستان است که […]

photo_2016-03-22_21-49-22

به گزارش میرملاس محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار تسریع در اجرای پروژه دهکده المپیک خرم آباد شد.

در این نامه آمده است:
دهکده المپیک خرم آباد یکی از پروژه های مهم ورزشی استان لرستان است که در توسعه ورزش استان نقش بسزایی دارد ولی با گذشت ۹ سال از شروع احداث آن بارها به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده و پیشرفت فیزیکی چندانی ندارد از وزیر محترم ورزش و جوانان خواستار تامین اعتبار کافی و تسریع در تکمیل این پروژه هستیم.

بر اساس این گزارش، پروژه ساخت دهکده المپیک در مرکز لرستان در سال ۸۶ با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس وقت سازمان تربیت‌بدنی و جمعی از مسئولان استان آغاز شد.

هدف از اجرای این دهکده که کلنگ آن در زمینی به مساحت ۲۵۲ هکتار به زمین زده شد افزایش سرانه ورزشی و ایجاد محلی برای برگزاری مسابقات مهم بین‌المللی و جهانی و برپایی اردوهای مختلف ورزشی در لرستان اعلام شد.

در دل این دهکده ۲۶ طرح تعیین‌شده بود که از این تعداد اجرای دو طرح ورزشگاه ۱۵ هزارنفری و سالن ژیمناستیک به اداره کل راه و شهرسازی سپرده‌شده و ۲۴ پروژه دیگر این طرح کلان هنوز اجرایی نشده و یا با پیشرفت‌های کاری متفاوت متوقف هستند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود بر نماینده تلاشگر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.