تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

امام جمعه بروجرد: فساد اقتصادی مهم‌ترین تهدید داخلی برای انقلاب است

  • کد خبر : 93847
  • 28 دی 1395 - 10:23

به گزارش میرملاس حجت الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان ما  دوران خفقان و مشکلات مردم را پیش از پیروزی انقلاب اسلامی درک نکرده اند، گفت: ایام مبارک دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا به دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی در […]

2339857

به گزارش میرملاس حجت الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان ما  دوران خفقان و مشکلات مردم را پیش از پیروزی انقلاب اسلامی درک نکرده اند، گفت: ایام مبارک دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است تا به دستاورد های بزرگ انقلاب اسلامی در این ۳۸ سال بپردازیم و یک مقایسه ای با پیش از پیروزی انقلاب اسلامی انجام گیرد تا نسل امروز نعمت انقلاب اسلامی را بیش از پیش درک کنند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان ما زمانی قدر انقلاب و ارزشهای اسلامی را می توانند بدانند که یک مقایسه ای بین قبل و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را ببینند.

امام جمعه شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه امروز فرصت ها و چالش های انقلاب اسلامی باید بررسی شود، اظهار داشت:دشمنان خارجی همواره با سو استفاده از نقاط ضعف ما به دنبال ضربه زدن به ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام ترابی عنوان کرد: خطراتی که دشمن می تواند ما را تهدید کند به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شود و دشمن خارجی همواره سعی دارد با نفاق و نفوذ بر کشور انقلاب اسلامی را از محتوای خود تهی بکند.

وی در ادامه به چالش ها و تهدید های داخلی پرداخت و تاکید کرد: فقر، تبعیض و گرانی در کنار فساد اقتصادی و حقوی های نجومی آن هم از سوی مسئولان مهم ترین چالش و تهدید داخلی برای انقلاب اسلامی است که باید با آن برخورد شود.

امام جمعه شهرستان بروجرد با بیان اینکه فاصله بین نسل ها می تواند مشکلاتی را برای نظام ایجاد کند، تصریح کرد: بحران فرهنگی و عدم وجود مرکزی برای برنامه ریزی فرهنگی در سطح کلان کشور از جمله تهدید هایی است که نظام با آن مواجه است.

حجت الاسلام ترابی با تاکید براین مساله که دشمن خارجی همواره دست بر روی نقاط ضعف می گذارد، افزود: همه تلاش ها باید بر این باشد که نقاط ضعف به نقاط قوت تبدیل شود و نقاط قوت همواره تقویت شود.

وی از ستاد دهه فجر شهرستان بروجرد خواست تا به کمک آموزش و پرورش  از فرصتی که در اختیار دارد استفاده کند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل جوانان و نوجوانان معرفی کنند.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.