تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

حضور ۲ نمایش از کوهدشت در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

  • کد خبر : 93866
  • 28 دی 1395 - 15:38

رئیس ارشاد کوهدشت از راهیابی دو نمایش به اسامی «چیدا» و «زمستان بود» از آثار هنرمندان کوهدشتی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد.

p1b3b58uhv1p6s19vr26o1ibk1bhb4

دو نمایش به اسامی «چیدا» و «زمستان بود» از آثار هنرمندان کوهدشتی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارند.

به گزارش میرملاس:عزت جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت در این رابطه، گفت: حضور ما در جشنواره‌های مختلف تئاتر خوب است و این برای تئاتر شهرستان یک نقطه قوت محسوب می‌شود.
وی همچنین از تئاتر به‌عنوان یک عنصر فرهنگی که تأثیرگذارترین و زنده‌ترین هنر جهان است یاد کرد و افزود: تئاتر مادر تمام هنرهای نمایشی است و تئاتری که حاوی دغدغه‌های بطن جامعه باشد به‌طور حتم مورد توجه عموم مردم و نیاز جامعه است و تاثیرگذاری فراوانی بر مخاطب می‌گذارد.
جعفری با بیان این‌که تأثیر عنصر تئاتر در ارتقای فرهنگ جامعه غیر قابل انکار است، در رابطه با نقش تعلیمی و تربیتی تئاتر، اظهارکرد: همه انسان‌ها به‌ویژه جوانان و نوجوانان به‌دلیل کم‌تجربگی نیازمند راهنما و مشوق هستند که حضور و وجود عاملی به‌جز خانواده، دوستان و… قطعاً خواهد توانست نقش مشوق را برای این قشر بازی کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت ادامه داد: نوجوانان و افراد جوان نصیحت و انتقال تجربیات شخصی دیگران به خودشان را قبول ندارند؛ در این بین تئاتر به‌عنوان یک یار می‌تواند این نیاز را برآورده سازد.
جعفری در پایان با اشاره به تأتیرگذاری گسترده تئاتر در مخاطبان، گفت: نمی‌توان منکر نقش این هنر زنده در جامعه شد و وظیفه ما مسئولان این است که به تئاتر به‌عنوان مادر هنرهای نمایشی اهمیت بیشتری بدهیم تا هنرمندان نیز دردهای جامعه را بهتر و روشن‌تر انعکاس بدهند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.