تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
3

مشروح جلسه اعضای انجمن اسلامی معلمان مناطق و شهرستان های استان لرستان با «خجسته پور»

  • کد خبر : 93904
  • 30 دی 1395 - 22:12

به گزارش میرملاس روز دوشنبه مورخ ۲۷ دی ماه ساعت چهار عصر جلسه رئیس و دبیران انجمن های اسلامی شهرستان های استان لرستان با دکتر خجسته پور معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان برگزار شد. در این جلسه مسئولین انجمن اسلامی شهرستان و مناطق و دبیران با بیان مشکلات اجتماعی و سیاسی و راهکارهای حل آنها […]

photo_2017-01-19_07-35-51

به گزارش میرملاس روز دوشنبه مورخ ۲۷ دی ماه ساعت چهار عصر جلسه رئیس و دبیران انجمن های اسلامی شهرستان های استان لرستان با دکتر خجسته پور معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان برگزار شد. در این جلسه مسئولین انجمن اسلامی شهرستان و مناطق و دبیران با بیان مشکلات اجتماعی و سیاسی و راهکارهای حل آنها صحبت هایی ایراد نمودند و حبیب اله خجسته پور هم به آن راه کارها جواب دادند. در ذیل خلاصه ای از این جلسه ارئه می شود.

تهیه و تنظیم: سیدجواد حسینی 

عکاس: ایمان بیرانوند
علی تیموری رئیس انجمن اسلامی معلمان استان لرستان:
– جهت سالم برگزار کردن انتخابات های پیش رو باید هیئت های اجرایی و نظارت از دو طیف سیاسی باشند.
– توجه و عنایت ویژه به احزاب و تقویت آنها حتی احزاب مخالف دولت کمک به دموکراسی و سبب پیشرفت است.

محمد طرهانی دبیر انجمن اسلامی رومشکان:
– امید است این جلسات به صورت قطبی در شهرستانها هم برگزار شود.
– کل جمعیت رومشکان در سال ۹۴ طبق گفته ی فرماندار وقت ۴۱ هزار بوده، در حالی که ۳۵ هزار تعرفه برای این شهرستان فرستاده شده بود. بنده که بازرس انتخابات بودم و شهروند این شهر هستم از بردن نام انتخابات در رومشکان شرمنده هستم. در رومشکان پس از برگزاری انتخابات به آن شکل مسوول بازرسی انتخابات این شهر که فردی سالم و از خانواده های معظم شهدا است حاضر به تایید صحت انتخابات نشد.
– ما انتظار داریم شاهد تکرار این مصیبت ها نباشیم و بخاطر عزل فرماندارهای خاطی هم تشکر می کنیم.
– رومشکان سه سال است که به شهرستان ارتقاء یافته است ولی متاسفانه کمبودها در این شهرستان همچنان مشهود است که خواستار عنایت ویژه مسئولین استان به این شهرستان است.
– امید است تدبیری اندیشه شود که کل اصلاح طلبان متحد شوند تا در انتخابات های پیش رو هماهنگ تر عمل کنند.
– ما نباید در سیستم مدیریتی و اجرایی تدافعی عمل کنیم و انشاالله باید در راه هدف خود قاطع باشیم.
اسماعیل قادری از انجمن اسلامی معلمان الیگودرز:
– در شهرستان الیگودرز دلیل عدم موفقیت اصلاح طلبان دو قطبی شدن بود که امید است تکرار نشود.
– اصلاح طلبان هم مخلص هستند هم زحمت کش و تلاشگر و هم برنامه دار و وطن دوست و از همه مهمتر ولایتمدار اما متاسفانه شاهدیم که جناح مخالف انگ های غیر منصفانه به این طیف سیاسی می زنند که خواهان برخورد با سرچشمه این ناملایمات هستیم.

– امید است با کمک به تصویب لوایحی بتوانیم به سمت قانونمداری برای کل جناح ها پیش رویم.
رئیس انجمن اسلامی معلمان نورآباد:
– دولت یکی از پشتوانه ای عظیم خود را که زره اصلاحات بود از دست داد که این رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود. این مصیبت را تسلیت عرض می کنم.
– حربه ای که جناح رقیب تا کنون از آن بهره برداری کرده بحث ردصلاحیت ها است که با این کار توانمندان ما اصلاح طلبان را از نعمت خدمت به مردم محروم کرده و با تایید محدودی از ما ها آن هم تایید افراد ناتوان تصمیم دارد که طیف ما را ضعیف و ناکاراند در راه خدمت به مردم جلوه دهد و جالب است آن نیروها هم چون ضعیف هستند به طیف مقابل نگاه دارند و به قول معروف دوپایی عمل می کنند.
نامدار کوهنانی از انجمن اسلامی معلمان طرهان:
– امید است در جلسات بعدی رئوس مطالب جلسه قبلی عنوان شود.
– امید است مسوولین تدبیری بیندیشند که معضلات انتخابات قبلی تکرار نشود و به یاد داشته باشند در دوره هایی طیف مقابل طوری رفتار می کردند که کسی جرات نداشت حتی لفظ اصلاح طلبی را بر زبان آورد.
– آموزش و پرورش طرهان بسیار محروم است و منابع درآمدی هم که شاید بعضی از آموزش و پرورش مناطق داشته باشند در متطقه ما وجود ندارد مثلا سهم پنج درصدی آموزش و پرورش ما از درآمدهای شهرداری در یک سال فقط ۷۵ هزار تومان بوده که اصلا قابل اسم آوردن نیست پس می طلبد که توجه بیشتری از لحاظ سرانه و امکانات به این منطقه داشته باشید.
محمد آزادبخت رییس انجمن اسلامی معلمان کوهدشت:
– عرض ادب و احترام خدمت همکاران و دکتر خجسته پور و عرض تسلیت به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی تاریخ ساز انقلاب اسلامی ایران.
– با قبول مسوولیت معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان از طرف آقای خجسته پور، افسردگی سیاسی که که در استان و برخی شهرستان ها شکل گرفته بود کاهش پیدا کرد.
– متأسفانه انتخابات در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان اینگونه بود که در ساعت ۱۱ صبح انتخابات در شهرستان رومشکان تمام و بعد از آن ساعت در کوهدشت شروع شد و این اتفاق در روح و روان و ذهن مردم کوهدشت و رومشکان رسوخ کرده و سبب بی اعتمادی مردم گردیده ولی متاسفانه بسیاری از آن گناهکاران هنوز در جلسه ی شورای اداری شما شرکت میکنند که مردم از دیدن چهره های آنها زجر می کشند.
– جای تشکر دارد که با عزل فرمانداران خاطی تا حدودی فشار روحی و روانی مردم التیام داده شد اما سایر خیانت کاران هنوز هستند و نیازمند تدبیر شماست.
– چرا دنبال این هستند که ابلاغ آقای ایوب کوشکی را لغو کنند در حالی که رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی بوده است ولی سایر بخشداران که آن خطا و فاجعه را مرتکب شدند و ماموریتشان نیز به اتمام رسیده است باید در پست خود ابقا شوند؟
– در جنگ تحمیلی متاسفانه کوهدشت بیشترین بمباران را در استان لرستان شاهد بود ولی کمترین توجه به این شهرستان شد. این در حالی است که کوهدشت و رومشکان دارای نخبگانی هستند که در سطح بین المللی صاحب نام و عنوان اند. متأسفانه الان کوهدشت بمباران سیاسی شده است.
– فرمانداران خاطی و مسبب نا آرامی که الحمدالله عزل هم شدند می گفتند کاری کردیم که حتی خونی از دماغ کسی نیامد در حالی که این ما بودیم که با دیدن این حق کشی آشکار، جو کاملاً ملتهب شده را مدیریت کردیم و مردم عزیز و نجیب این حوزه انتخابیه را به آرامش دعوت کردیم تا آبروی جمهوری اسلامی حفظ شود و برای خفظ این آبرو حاظریم حتی جان خود را هم تقدیم کنیم. هر چند متاسفانه بوی تعفن این دزدی سیاسی تا خارج از مرزها هم نفوذ کرد.

– جناب آقای خجسته پور همان آقایی که شما جای ایشان قبول مسوولیت نمودید در شورای تامین قول شرف دادند که اجازه نخواهند داد حتی یک رای جابجا شود اما متاسفانه گویا برای آبروی خود هم ارزشی قائل نبودند.
– امید است حضرتعالی همچنان به بازسازی اعتماد مردم ادامه دهید و راه عملی کمک به این اعتماد کوتاه کردن دست گردانندگان انتخابات قبلی است که بعضی از اصلاح طلبان قسم خورده اند اگر همان ها مجری انتخابات آینده باشند برای فکر مخالف ستاد بزنند.
– از استاندار محترم هم جهت پیگیری احداث سد معشوره تشکر و قدردانی داریم و امیدوارم این طرح مهم به تحقق بپیوندد و از آنجا که من ضرورت احداث این سد را برای کل استان حس میکنم و تاکید می کنم که سود آن برای شهرهای کوهدشت و نورآباد و پلدختر و سهم گردشگری آن برای کل استان است. حتی اگر آقای ملکشاهی برای احداث این سد زحمت بکشند من دست ایشان را می بوسم.
– جناب آقای خجسته پور عدالت طبق بیان حضرت علی (ع) از بخشش هم بالاتر است امید است شما این مفهوم مهم را که علی (ع) برای اجرای آن حاضر نشد به برادرش عقیل سهم بیشتری بدهد همیشه مد نظر داشته باشید و عدالت از بین رفته را دوباره احیاء کنید.
فرمایشات جناب آقای محمد آزادبخت با تشویق کل اعضا جلسه همراه گردید.
سیدجواد حسینی دبیر انجمن اسلامی معلمان کوهدشت:
– جناب آقای دکتر خجسته مشکل مهاجرت در شهرستان ما مشکل مهمی است که باعث فرار مغزها و توانمندان اقتصادی از این شهر شده است و متاسفانه در سرشماری اخیر جمعیت این شهرستان به دلیل مهاجرت ثابت مانده که این مقوله ی وحشتناکی است و تنها دلیل مهاجرت هم بیکاری و فقدان فعالیت های فرهنگی در این شهرستان است که انتظار داریم به مقوله ی بیکاری در این شهرستان که به نقطه ی بحران رسیده عنایت اورژانسی و ویژه داشته باشید.
آقای ضرغام گلشن از انجمن اسلامی معلمان پلدختر:
– وقتی که آقای آزادبخت صحبت فرمودند دوستان پلدختری من بیشتر تشویق نمودند چون با دوستان کوهدشتی درد مشترک داریم. انتخابات در کوهدشت غارت شد و در پلدختر کودتا گردید.
دبیر انجمن اسلامی معلمان الشتر:
– آقای روحانی فرمودند کسی که سیاست های دولت تدبیر و امید را قبول ندارد نباید در سیستم مدیریتی نقش ایفا کند پس انتظار داریم دوستان اندکی که در مدیریت این شهرستان هستند مورد حمایت قرار گیرند و در افزایش افراد همسو با دولت تلاش کنید زیرا بعضی از مدیران دولت را قبول ندارند حتی جرات درگیری با دوستان اصلاح طلب را به خود داده اند و برای کار و خدمت آنها سد راه هستند.
– بحث گردشگری کهمان که متعلق به کل استان است امید است توجه فرمایید و این متطقه را توسعه دهید.
– مردم به تغییر رای دادند و تغییر هم کسانی ایجاد می کنند که به طرز تفکر دولت اعتقاد داشته و در راه آن تلاش کرده اند اما متاسفانه اکثر مدیران استان ما همان مدیران انتصابی دولت گذشته هستند.
– در بحث استعلام ها دستگاههای امنیتی متاسفانه حمایت لازم را از دولت ندارند و با رد صلاحیت های گسترده مجال برای مدیران قوی نمی ماند.
اعضای مرکزی انجمن اسلامی استان هم صحبت ها و پیشنهادهای لازم را به جناب آقای خجسته پور عنوان نمودند که آقای یحیی دریکوند بحث ترمیم انتخابات در مرکز استان و آقای مجتبی باقری بحث عدم تعامل با نمایندگان غیر همسو را داشتند و آقای حجت اله مومنی اعلام نمودند که اعضای انجمن اسلامی آمادگی کامل دارند تا به عنوان سفیران دولت تدبیر و امید با مسوولان همکاری و هماهنگی کامل داشته باشند و از تلاش آقای خجسته پور در همه ی عرصه ها تشکر نمودند و ابراز داشتند که امیدوارند آقای خجسته به عنوان نسل دوم انقلاب با عنایت ویژه به منابع انسانی که از سرمایه های مهم دوران اصلاحات است این جریان فکری غنی و تقویت نماید.
حبیب اله خجسته پور معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان:
– تشکر و قدر دانی می شود از زحمات همه ی دوستان که از سراسر استان قبول زحمت کرده و احساس مسوولیت نمودند و تیز تقدیر و تشکر دارم از استاد خودم جناب آقای علی تیموری که زحمت این جلسه را متحمل شدند و آقای عباس آبادی که اجرای جلسه را مدیریت کردند.
– خوشحالیم که توفیق حضور در محضر شما را داریم و اگر در این جایگاه نبودم قطعا در میان شما و به عندان عضوی از این انجمن فعالیت و کمک به امورات را انجام می دادم. تسلیت می گویم رحلت جانسوز آیت الله هاشمی را که صاحب یک مرگ با عزت شدند.
– چگونه مردن برای ماها می تواند درس عبرتی باشد و اگر رحلت ایشان در زمانی غیر از زمان کنونی بود شاید فضای گنگ و غیرمنصفانه مربوط به آن مانع از اجرای این شکوه و عظمت می شد. قطعا این عزتی که خداوند نصیب ایشان نمود نتیجه صبر و شکیبایی و حقیقت طلبی این مرد بزرگ بود امید است همه ی ما در مسیر ایشان که همان صبر و اعتدال و حقیقت خواهی بود گام برداریم و آقای ناطق نوری چه زیبا در مورد ایشان فرمودند که ایشان صبر را هم ذله کردند.
– انجمن اسلامی یادگار دکتر رجایی است که در جمع اولین جلسه انجمن اسلامی معلمان فرمودند که قافله ای از تجار از مسیری حرکت می کردند که حدود صد نفر بودند و در بین راه دو نفر راهزن اموال آنها را غارت می کنند وقتی که دلیل کار را از آنها می پرسند آنها علت را اینگونه بیان می کنند و می گویند: آنها دو نفر بودند ولی باهم بودند و متحد ولی ما صد نفر بودیم تنها و منفرد.
– بیشتر این مشکلات و ناموفقیت ها به دلیل عدم هماهنگی ماست. اگر ما هشت کرسی مجلس را از دست دادیم به دلیل عدم باهم بودنمان است اگر در کوهدشت و پلدختر بپذیریم که آن اتفاق ها افتاد چرا سایر شهرستان ها را از دست دادیم که من یقین دارم به دلیل عدم با هم بودنمان است.
– تشکر می کنم از زحمات استاندار محترم که هر هفته به شهری از شهرهای استان سفر می کنند در حالی که چند روز پیش بخشنامه ای داشتیم دال برسفر حتمی استاندارها تا پایان سال به سه شهرستان استانشان در حالی که استاندار ما هفتگی سفر دارند و این زحمت بیشتر استاندار ما نسبت به سایرین را می رساند.
– در پنج سال پیش حال و هوای طیف ما ناخوشایند بود و صحبت از زندان و محاکمه ماها بود اما امروز ادعا داریم که مدیران اجرایی ما کم هستند و باید بیشتر شوند هر چند این لازم و حق ماست اما همین هم پیشرفت خوبی است.
– استان لرستان بجز یک نقطه تاریکی که این ایام داشت و آن هم بی مهری بود که به سخنرانی آقا سیدحسن خمینی روا داشتند دیگر شاهد لغو هیچ کنسرت و همایشی در این استان نبودیم و به لطف دولت و مدیران ارشد فضای سیاسی و اجتماعی استانمان فضای مناسبی است و در تقویت آن همه ی ما وظیفه داریم تلاش کنیم.

– در پایان از مباحث زیبای آقای محمد آزادبخت تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم شاهد ماجراهای تلخ در این استان نباشیم.

photo_2017-01-19_07-35-11

 

photo_2017-01-19_07-35-05

 

photo_2017-01-19_07-35-35

 

photo_2017-01-19_07-35-15

 

photo_2017-01-19_07-35-28

 

photo_2017-01-19_07-35-44

 

photo_2017-01-19_07-35-32

 

photo_2017-01-19_07-35-01

 

photo_2017-01-19_07-35-40

 

photo_2017-01-19_07-35-24

 

photo_2017-01-19_07-35-15

 

photo_2017-01-18_14-07-30

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93904

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 22در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۲
  1. تشکر و قدردانی می شود از صحبت های آقای آزادبخت و نیز از بیان زیبای آقای حسینی که مشکل اصلی کوهدشت را عنوان نمودند اما افسوس از گوش شنوا

    • سخنان برخی آتشین بوده.
      درود بر کسانی که حق الناس را محترم می شمارند، درود بر دلسوزان نظام و مدافعین مردم
      درود بر محمد آزادبخت که نماد اعتدال شده است
      انشاءالله به زودی بقایای جفاکاران به نظام و رهبری و مردم به زودی عزل و رسوا خواهند شد

  2. من موندم این هایی که بازنشست شدند وسال ها از اموزش و پرورش رفتند چگونه عضو انجمن اسلامی معلمان شده اند .ایا ما معلم نداریم یا این ها حاضر به ترک صحنه نیستند اقای طرحانی اقایی که در دور قبل در انتخابات پیروز شد همان کسی است که اعضای این جلسه در انتخابات قبلی ایشان را به مجلس فرستادند

  3. فکر مکردم فقط دبیر شیمی دوران دبیرستانم است جلوتر که زمان رفت دیدیم ایشان معلم اخلاق است و بعد ها متوجه شدیم رجل اجتماعی و انشالله در آینده نماینده ی شایسته…پس به جلسات استان ادامه بده ..

  4. درود بر ازادبخت ماندگار درقلب های ما

  5. درود بر قهرمان طرهان بزرگ جناب آقای محمد آزادبخت

  6. در پاسخ به …………………..شما عضو انجمن اسلامی نیستید چون در یک روند محفلی و رانتی انتخاب شده اید آقای………………در انتخابات پلدختر همه ی مسیولین از جمله مدیریت آموزش و پرورش پلدختر حامی آقای چراغی بودند و از امکانات دولتی به نفع کاندیداتوری خاص استفاده کردند و شخص فرماندار و بخشدارها حامی همان کاندیداتور بودند آقای …………..شما به خاطر منصبتان نگران هستید آقای ……….. در هشت سال احمدی نزاد شما منصب داشته اید

  7. جناب اقای ضرغام گلشن در دولت احمدی نژآد معاون اموزش و پرورش پلدختر بودند.

  8. کی گفته اینها نماینده انجمن های اسلامی معلمان هستند
    آقای تیموری شمانماینده اتاق فکر ………….هستنی

  9. هرآنچه ازدل برایدلاجرم بردل نشیند درود برکلیه حضارخصوصا محمدآزادبخت که درطول حیات سیاسی شان سرسوزنی ازآرمانهای اصلاح طلبی واخلاق عدول ننمودندایشان درانتخابات ۷ اسفندمظلوم واقع شدولی به پیروی ازآیت الله هاشمی منافع نظام رابرمنفعت شخصی ترجیح داد.جناب آقای آزادبخت که خیلی ازسیاسیون شهرستان درمحضرایشان مشق سیاست کردنداگراهل پست ومقام بودآیا نمی توانست درگوشه ای ازاین کشورپهناورمثلا فرماندارشود ؟؟؟؟؟؟؟ولی ماندن درکوهدشت وتدریس رابرهمه آن مناصب ترجیح داد دو دوره کاندیداتوری ایشان هم عندالله بافشار دوستان وهمفکران بودوبه قصدخدمت به کوهدشت

    • باور کنید اگر تو سیستان و بلوچستان یه بخشداری بهش میدادند میرفت
      اینها واسه پست هر کاری میکنن این سالیزیون
      ملکشاهی یک سیاستمدار و مدیر قوی هست
      حیف بود آزادبخت اصلا کاندید بشه تا

  10. امیدوارم این جمع همه دغدغه نظام و پیشرفت کشور و استان رو داشته باشند نه اینکه رسانه ای شوند تا بگویند آهای رقیب چشمت کور ما همچنان زنده ایم و دندان تیز کرده ایم برای دور بعدی مجلس ….

  11. نگاه کنید این آرادبخت میخواست نماینده یک شهر بشه که به خاطر تغییر یک مدیر دست به چه کارهایی نمیزنه

  12. خیلی جالب است که به جای پرداختن به مسایل آموزشی وراههای ارتقا کیفیت آموزشی،همه اش درمورد انتخابات ورای ،مسایل سیاسی ،بحث شده،ای وایبر آموزش وپرورش،ووایبر فرزندان این مرزوبوم.

  13. انجمن سیاسیون نه انجمن معلمان ،اظهارات آقایان به گونه ای است که خواننده خیال می کنه جلسه احزاب سیاسی است،

  14. اگه راست میگه بره دبیرستان امام خمینی یا شهید رجایی تا دانش اموزان بیشتری از برکاتش بهرهمند شوند

  15. پس بقیه معلمان چکاره اند چرا فقط گروه اندکی همیشه بجای معلمینی که هزاران دغدغه فکری ومشکلات دارند حرف می زنند ایا گفتند چرا درباره بیمه طلایی که اهنی هم نیست ویا صندوق ذخیره مان یا نحوه تشو.یق وترغیبی که سالیان سال است خوب صورت نمی گیرد چرا درباره نارسایی تعاونی های مسکن وچرا اختلاف حقوقی و…..صحبت نکرده اند البته مشکلات فقط مربوط به این دولت نیست وسالیان سال است که معلمات درزمان همه دولتها زجر ورنج کشیده اند

  16. اقای ازاد بخت استان ما سالیان سال است و درزمان ریاست همه باندها وگروه ها از بی نظمی سیاسی وبی نظمی مدیریتی وعدم شایستگی مدیران رنج می برد ودریک کلام هرکدام از باندها وگروه ها کمی نقاط مثبت داشته اید ولی نقاط ضعفتان خیلی زیاد بوده بنظرم کسانی که لیاقت وشایستگی ندارند وپستهای حساس را با باندبازی و وعدم لیاقت بالا دستها می گیرند غاصب هستند وگناه کبیره انجام داده اند ولی چون حساب کتابی نیست فعلا هرکسی ازراه میرسد پستی می گیرد ومردم ضربه بخورند برایشان مهم نیست ای کاش مناظره ای باشد باور کنید حاضرم با……با منطق بحث وگفتگو کنیم درد استان ما بیش ازان است که شماها گفته اید ولی چه فایده هر باندی که می اید فقط دوستان خودش را اصلح ولایق می داند اگر همه راست می گویید پرسش وپاسخ و…..بذارید

  17. جلسه انجمن اسلامی معلمان که نبوده بلکه ستاد انتخاباتی روحانی بوده به ریاست معاون استاندار آنهم در استانداری لرستان!!!!!!
    اون وقت بگیم همه چیز را خوب ببینیم!!!!!!!!!!
    بعدش چه معلمی به اینها رای داده که شدن انجمن اسلامی معلمان
    جناب آقای آزادبخت تو را به هر که میپرستی این کامنت را درج کن

  18. اقای حسینی اماری از مهاجرت فرهنگیان هم طی چند سال اخیر که بیشتر به دلیل جو سیاسی حاکم بر منطقه بوده است بگیرید

  19. بدترین سایت خبری وتحلیلی هستید شما چون که اصلا نظرات مخالف را درج نمیکنید اگه شرف دارید یک بار نظرات من را هم درج کنید!!!!!!!!!!!این آقای اسکندری انجمن به اصلاح اسلامی معلمان نورآباد تو ۲۰ نفر از۲۰۰۰معلم نورآباد انتخاب شده بعدش این ستاد انتخابات اصلاح طلبانه نه انجمن اسلامی آقایان عدالت طلب وقانون محور!!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. اینا انجمن محفلی فرهنگیان هستند . مقبولیتی در میان قاطبه فرهنگیان ندارند چون از زاویه ای نامناسب به کارکرد فرهنگ و فرهنگی نگاه میکنند….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.