تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

نماینده خرم آباد: اعتباری برای ارتقاء شاخص‌های توسعه لرستان لحاظ نشده است

  • کد خبر : 93967
  • 30 دی 1395 - 8:03

به گزارش میرملاس نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی اظهار داشت:‎ وقتی استان در ردیف ارتقاء شاخص‌های توسعه قرار نگرفته یعنی اعتباری به این منظور برای لرستان لحاظ نشده است. محمد بیرانوندی در دیدار مردمی خود با اهالی منطقه بیرانشهر اظهار داشت: یکی از فلسفه‌های نشست امروز ملاقات حضوری با مردم خون گرم بیرانشهر است تا […]

IMG_6534-450x300
به گزارش میرملاس نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی اظهار داشت:‎ وقتی استان در ردیف ارتقاء شاخص‌های توسعه قرار نگرفته یعنی اعتباری به این منظور برای لرستان لحاظ نشده است. محمد بیرانوندی در دیدار مردمی خود با اهالی منطقه بیرانشهر اظهار داشت: یکی از فلسفه‌های نشست امروز ملاقات حضوری با مردم خون گرم بیرانشهر است تا اطلاعات و معلوماتی که از شهر و دیارم نیاز دارم به دست آورم که بتوانم از حقوق آن‌ها دفاع کنم.
وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی خدمات فراوانی انجام داده است و تعبیر آن نسبت به قبل از انقلاب این است که بگوییم الان در بهشت هستیم گفت: هر کاری برای مردم انجام دهیم وظیفه است که این‌ها شایسته خدمت هستند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که در بودجه سال ۹۶ یک ردیفی به نام ارتقاء شاخص‌های توسعه وجود دارد گفت: توسعه یک شاخص‌هایی دارد و دولت و مجلس به این نتیجه رسیدند که این شاخص‌ها تقویت شوند که متأسفانه لرستان در این ردیف قرار ندارد.
وی اضافه کرد: وقتی استان در ردیف ارتقاء شاخص‌های توسعه قرار نگرفته یعنی اعتباری به این منظور برای لرستان لحاظ نشده است.
بیرانوندی با اعلام اینکه تنها حدود ۷ استان در کشور ردیف ارتقاء شاخص‌های توسعه دارند گفت: تمام تلاش خود را خواهم کرد که لرستان به این مجموعه اضافه شود که این مزایای بالایی دارد.
 نائب رئیس مجمع نمایندگان استان با اظهار تأسف از اینکه وضعیت اشتغال لرستان بسیار ضعیف است گفت: نزدیک به ۱۰۰ میلیارد به تسهیلات کشاورزی اختصاص داده‌شده و هرکس در این حوزه طرح داشته باشد از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.
در ادامه بخشدار بیرانوند گفت: ۱۹ دهیاری در منطقه وجود دارد
یاسر حیدری بابیان اینکه ۹۲ روستا در بخش بیرانوند داریم اما متأسفانه از تعداد دهیاری‌های پائینی برخوردار هستیم گفت: ما فقط ۱۹ دهیاری در بخش‌داریم که با پیگیری‌های انجام‌شده رقم آن‌ها به ۲۳ افزایش‌یافته که دهیاران جدید مراحل گزینش رادارند طی می‌کنند.
وی با بیان این که نوسانات و خاموشی‌های مکرر در منطقه به یک مشکل تبدیل‌ شده است گفت: برای رفع این مشکل یک خط انتقال از پل هرو به بخش بیرانوند داده می‌شود که با این کار خاموشی‌ها تا حدودی برطرف شود.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=93967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با واگرایی که شما و حاج ملکشاهی و هفت نماینده دیگه دارید شک نداریم که اسم لرستان را به مشمولین این طرح اضافه میکنید …..

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.