تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

شهردار دورود: برخی بازیکنان گهر در حد لیگ برتر نیستند/ چون برخی قراردادها را قبول نداریم، پول نمی‏دهیم

  • کد خبر : 9400
  • 29 شهریور 1391 - 18:30

شهردار دورود: برخی بازیکنان گهر در حد لیگ برتر نیستند چون برخی قراردادها را قبول نداریم، پول نمی‏دهیم به دادستانی تعهد نداده‏ایم شهردار دورود گفت: جلسه‏ امروز با مسوولان قضایی برای تعیین وضعیت گهر، به زمان دیگری موکول شد. بهرنگ دالوند با بیان اینکه خودمان در دورود جلسه داشتیم و نتوانستیم در جلسه با دادستانی […]


شهردار دورود: برخی بازیکنان گهر در حد لیگ برتر نیستند

چون برخی قراردادها را قبول نداریم، پول نمی‏دهیم

به دادستانی تعهد نداده‏ایم
شهردار دورود گفت: جلسه‏ امروز با مسوولان قضایی برای تعیین وضعیت گهر، به زمان دیگری موکول شد.

بهرنگ دالوند با بیان اینکه خودمان در دورود جلسه داشتیم و نتوانستیم در جلسه با دادستانی شرکت کنیم، به شایعاتی مبنی بر اینکه شهرداری دورود به مسوولان قضایی تعهد داده اشاره و تاکید کرد: نباید تیم را از ما بگیرند و بگویند چه تعهدی داده‏ایم که نتوانسته‏ایم به آن عمل کنیم.

وی اضافه کرد: به دادستانی، شخص و یا ارگانی تعهد نداده‏ایم که ۵ میلیارد تومان برای گهر هزینه می‏کنیم و اگر مدعی هستند که ما تعهد داده‏ایم، آن تعهد را بیاورند و به همه نشان دهند.

دالوند ادامه داد: در ضمن تعهد نداده‏ایم که سر موقع پول بدهیم فقط گفته‏ایم تمام تلاش‎مان را به کار می‏گیریم تا تیم در لیگ برتر بماند.

شهردار دورود با بیان اینکه تا کنون حدود یک میلیارد تومان برای گهر هزینه کرده‏ایم، ادامه داد: آقای حیدرپور مدیر اجرایی باشگاه ابتدا به ما گفت هزینه تیم ۳ میلیارد تومان است بعد گفت ۵ و حالا می‏گوید ۷ میلیارد. قرار بود از ۵ میلیارد هم ۲ میلیارد را از اسپانسر و سازمان لیگ بگیرد تا هزینه ما کمتر شود اما فعلاً که خبری نیست.

وی با اشاره به اینکه طبق هماهنگی‏های صورت گرفته حیدرپور باید تمام قراردادها را با رضایت ما منعقد می‏کرد، خاطرنشان کرد: برخی از قراردادها را با ما هماهنگ نکرده که آنها را قبول نداریم و به همین علت است که پول نمی‏دهیم.

دالوند با بیان اینکه چه کسی گفته ما نمی‏توانیم برای تیم هزینه کنیم، مدعی شد: برخی بازیکنان گهر در حد لیگ برتر نیستند و مبالغ قراردادشان بیشتر از حد معمول است.

وی یادآور شد: تارتار بی‏جهت از تیم رفته و سرمربی نباید در بحث مالی دخالت کند او که پول خودش را گرفته به بقیه چکار دارد!!! تا الان در تیمی دیده شده که سرمربی در بحث مالی باشگاه دخالت کند؟!

دالوند در پاسخ به سوال ما که تا کی گهر بدون سرمربی باید به مصاف حریفان برود و چرا این مشکل رفع نمی‏شود؟ گفت: شما ناراحت هستید که تیم سرمربی ندارد؟! خبرنگار نباید برای ما تعیین تکلیف کند!

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. بدون شرح!!!!!!!!

  2. مقصر شهردار نیست…………

    مقصر اونهایی هستند که به خاطر منافع خودشون این ادمها را میکنند شهردار

  3. بسیار مایه تأسف است برای مردم شریف دورود با این شهردارش که بیانات عجیب و غریبی تا این حد ابراز داشته اند.
    واقعا” متأسفیم.

  4. واقعا از اعماق وجودم میسوزم که در حق ما از بالا به پایین ظلم شده و داره میشه و………………………وامثال دالوندهای رو شهردار و غیره کردن که خودشون هم نمیدونند در چه جایگاهی هستند واطلا دارن کجا کار میکنندو کار و وظیفشون چیه فقط بلدن عکس بگیرن وعکس بگیرن………………………………………………………………………………………………………………………………

  5. چی شد؟حالا که تیم به لیگ برتر صعود کرد بازیکنان در این حد نیستند(هر چند که بازیکنهایی که تیم را به لیگ برتر آوردند دیگه تو این تیم نیستند)
    به نظر من این آقای شهردار دورود میباشند که در حد مدیر عاملی لیگ برتر نیستند.

  6. اقای دالوند شما که فوتبال بلد نیستید پس نظرات فوتبالی ندید که فلان بازیکن در حد لیگ برتر هست یا نه!!!! به شما پیشنهاد میکنم که حالا که فوتبال بلد نیستید لا اقل فوتبال را تماشا کنید!!!!! ببینید که بازیکنانی که در پرسپولیس توپ میزنند چه پولهای گزافی گرفته اند و واقعا در حد بازیکنان گهر هم نیستند. بازیکنان گهر دارند با غیرت بازی میکنند.
    برای شهروندان درودی ارزو میکنم که شهرداری در حد نام درود داشته باشند.

  7. آیا خود آقای شهردار درحد لیگ برترهستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.