تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
14

سیستم ۴G در پلدختر نصب وراه اندازی شد/راه اندازی اینترنت نسل سوم وچهارم در معمولان و سراب حمام

  • کد خبر : 94385
  • 11 بهمن 1395 - 16:22

رئیس شرکت مخابرات پلدختر از تحت پوشش قراردادن تمام نقاط این شهرستان به ۴gو۳g خبر داد.

3006993_994

به گزارش میرملاس،روح الدین قمبرنیا رئیس شرکت مخابرات پلدختر با اشاره به برنامه های این شرکت برای ایام الله دهه فجر اظهار داشت:چهار سایت ۴gو۳g در مناطق مختلف شهر پلدختر در ادارات مخابرات،مرکز فنی وحرفه ای،شبکه بهداشت ودرمان سیستم آن نصب شده مراحل اولیه کار در حال اتمام که در ایام الله دهه فجر افتتاح می شوند.

وی بیان کرد:قطعی و اختلال در خط دهی اپراتور همراه اول هم به خاطر همین نصب سیستم های اینترنتی پرسرعت در شهرستان بوده است.

قمبرنیا با اشاره به راه اندازی سیستم ۴gو۳gدر معمولان عنوان کرد:با رایزنی و پیگیری که انجام داده ایم از طریق قسمت فناوری شرکت نسبت به نصب سیستم ۴gو۳g در سرابحمام که از روستاهای پرجمعیت شهرستان اقدام کرده ایم.

وی ادامه داد:دکل ارتباطی مخابرات در مرکز فنی وحرفه ای تعویض به دکل ۳۶متری ارتقا پیدا کرده که این باعث تسهیل در ارتباط دهی تلفن همراه می شود.

رئیس شرکت مخابرات پلدختر با بیان اینکه دوسایت دیگر هم در شهرستان سیستم انها تعویض شده و ارتقا پیدا کردند یادآورشد: دو سایت جدید اینترنت پرسرعت هم برای مناطق کوی بسیجیان ورسالت در نظر گرفته شده که باید مکان انها تملک شود و بلافاصله کارهای عملیاتی آن انجام شود.

منبع:بیان روز

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=94385

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.