تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

تصمیمی از یک دیوانه

  • کد خبر : 94483
  • 13 بهمن 1395 - 12:58

سیدصادق محمدی وفایی/ میرملاس: درحالی که کودن ترین انسان ها هم می دانند آدمکش ها از کجا و کدامین کشورها به سوریه و عراق و لیبی و…سرازیر شدند . در حالی که همگان می دانند برجهای دوقلوی امریکا توسط چه کسانی منهدم شدند و در عصری که خشن ترین تروریستها از چچن ، انگلیس و… […]

IMG_20160620_162558-287x300

سیدصادق محمدی وفایی/ میرملاس: درحالی که کودن ترین انسان ها هم می دانند آدمکش ها از کجا و کدامین کشورها به سوریه و عراق و لیبی و…سرازیر شدند .
در حالی که همگان می دانند برجهای دوقلوی امریکا توسط چه کسانی منهدم شدند و در عصری که خشن ترین تروریستها از چچن ، انگلیس و… به جان بی گناهان افتادند و معدن شوم آنها آل سعود و وهابیت است ،ترامپ امریکا به بهانه مبارزه با تروریسم به جان ویزای شهروندان ایرانی و عراقی و… افتاده است .تروریستهای که هزاران نفر از عراق را سر بریده اند آزادند و مردم عراق که در ره مبارزه با داعشیان سرها داده اند بار دیگر مورد حمله ترامپ قرار گرفته اند؟
جناب ترامپ اگر صداقت داری دولت گذشته امریکا را تحریم و تنبیه کن .به آنان بگو چرا در روز روشن تسلیحات نظامی بر داعشیان نازل کردند؟ چرا داعش را به وجود آوردند؟
واقعا
گنه کرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدند گردن مسکری
یا اهل عالم
چون ترامپ رای آورد گفتند دیوانه از قفس پرید و بسیاری از شهروندان امریکا نیز نگران شدند که چگونه راز و رمز بمبهای اتم را به ترامپ بسپاریم اما من خیال کردم این از جوسازی های ایام انتخابات است حال با این دیوارهای که می کشد و این نوع تصمیمها که از او می بینیم باورم می شود که واقعا دیوانه از قفس پریده است

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=94483

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. خدا قوت سید بزرگوار انشااله درسنگر هدایت و روشنگری که ازاصول اساسی روحانیت همیشه در صحنه است موفق وسربلندباشید

  2. سلام علیکم
    بسیار متشکرم ‌الهی پاینده و با برکت باقی بمانید.

  3. دو نکته در مورد دونالد ترامپ و…
    نکته اول
    چند صباحی است حال و هوای دنیا ترامپی شده است. ‌دونالد چون به میدان سیاست آمد با توپ و تهدید آمد او در دوران انتخاباتش نیز قلدرانه می گفت اگر برنده نشوم تقلب شده است و قبول نخواهم کرد.
    در آن زمان فیلمهای فساد اخلاقیش را منتشر کردند اما دونالد گویا بیش از گذشته احساس سرافرازی می کرد.
    در اولین کنفرانس خبری چنان بر افروخته شد که نزدیک بود از سلاح گرم برای ساکت کردن خبرنگاری استفاده کند.
    دونالد درحالی که عصبانی نیست می گوید بین مکزیک و امریکا دیوار خواهم کشید و پولش را از مکزیکی ها خواهم گرفت و اکنون هم به دیوار کشی مشغول است.
    گفتار و کردار نسنجیده ترامپ به حدی نجومی شده بود که دانایان امریکایی با نگرانی می گفتند چگونه راز و رمز بمبهای اتم را در اختیار ترامپ قرار دهیم ؟
    دانایان عالم سیاست از اروپا گرفته تا افریقا و آسیا ترامپ را فقط مناسب و متخصص برای برج سازی و ایجاد فسادهای اخلاقی می دانند.
    چندی قبل نیر بایدن معاون اوباما چون قطارحرفهای نسنجیده ی ترامپ را دید او را مخاطب قرار داد و گفت دونالد بزرگ شو تو دیگر رییس جمهور شده ای
    جناب لاریجاتی رییس مجلس شورای اسلامی نیز واژه ی نارس را برای ترامپ به کار بردند.
    مخالفت با ترامپ به حلقه سیاستمداران اختصاص ندارد ‌ ملتها و بسیاری از مردم امریکا نیر بر علیه او تظاهرات می کنند .
    با این حال جناب شریعتمداری به صرات اظهارتاسف کرده اند و گفته اند ترامپ سر عقل آمده است و برجام را پاره نمی کند او متوجه شده است چه کلاه گشادی سر ایران گذاشته است.”
    به نظر می رسد ترامپ همان ترامپی است که از دید دولتها و ملتها منفور است و هر گز سر عقل نیامده است زیرا به فرموده امام صادق ع عاقل کسی است که بین بد و بدتر بد را انتخاب کند و بین خوب و خوبتر به خوبترها عمل کند .
    ترامپ کجا و عاقل شدن کجا ؟ نژادپرستی، زن‌ستیزی و اسلام هراسی در ذات ترامپ نهادینه‌شده است.
    در ابتدای دولت او دستبند بر دستان کودک پنج ساله زده می شود
    سرسختانه از رژیم صهیونیستی حمایت می کند و با آل سعود که معدن صدور تروریسم هستند دست برادری می دهد.
    در مورد برجام هم می توان گفت ترامپ برجام را ابلهانه ترین قررداد امریکا می داند او با سوز و گداز می گوید امریکا یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار نقد به ایران دادیم و هیچ چیزی به جای آن نگرفتیم ”
    اما چرا تا حال برجام را پاره نکرده است ؟ مـی توان گفت پاره نکردن برجام نیز از عجز ترامپ است نه خردمندی او . ترامپ و مشاورینش در این حد متوجه شده اند که اگر به پاره کردن توافق برجام روی بیاورند دنیا را در مقابل امریکا خواهند دید‌.
    نکته دوم
    برخی از کارشناسان می گویند ترامپ مرد حمله نیست زیرا هرچند (به تعبیر ترامپ) سگ هار را به دروازه‌بانی پنتاگون می‌گمارد اما باور کنید ترامپ سیاست تهاجمی ندارد ،چنگ و دندان نشان دادن ترامپ‌ تلاشی برای دفاع و امتیاز گیری است.
    این شبیه طرح کشیدن دیوار در مرز مکزیک است. ساخت دیوار نوعی در لاک فرورفتن است.
    ترامپ چون داعش به نشان دادن چهره ای عبوس و خشن از خود،اقدام کرده است.
    قطع کردن تلفن رییس جمهورها، بی ادبی و اهانت به انها، تویبت های تهدید امیز برای کشورها گوناگون و… همه در قالب سیاست ایجاد رعب و وحشت است
    ترامپ به سبک مسابقات کشتی کج میخواهد ، در ابتدای مسابقه طرف مقابل را جوری بترساند که بدون هزینه ، برنده بازی باشد
    بنابراین لفاظی ترامپی ها در تهدید نظامی بر ضد جمهوری اسلامی ایران هم شگردی برای تغییر دستگاه محاسبه ایرانیان است.
    براین اساس نباید از ترامپ ترسید بلکه باید او را فهمید.
    بسیاری دیگر از کارشناسان می گویند
    هر چند ترامپ و کردارش قابل پیش بینی نیست اما تا حدود زیادی می توان اقدامات رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران را با عکس العمل و مدیریت صحیح به فرصت هایی برای دولت جمهوری اسلامی تبدیل کرد. https://telegram.me/seratsadegh

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.