تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

سیاست یک بام و دو هوا در لرستان…/ شانتاژ بازی ممنوع!

  • کد خبر : 94972
  • 21 بهمن 1395 - 20:53

مجید بیرانوند/ میرملاس: مطلع شدیم که آقای ملکشاهی راد نماینده ی موتلفه ای مردم خرم آباد در مجلس، از نقش گروه های سیاسی که وی از آن با عنوان “کانون های قدرت” یاد نموده اعتراض کرده و اعلام داشته #همه انتصابات از جانب این به اصطلاح کانون های قدرت صورت میپذیرد و از #روح کلامِ […]

IMG_5863

مجید بیرانوند/ میرملاس: مطلع شدیم که آقای ملکشاهی راد نماینده ی موتلفه ای مردم خرم آباد در مجلس، از نقش گروه های سیاسی که وی از آن با عنوان “کانون های قدرت” یاد نموده اعتراض کرده و اعلام داشته #همه انتصابات از جانب این به اصطلاح کانون های قدرت صورت میپذیرد و از #روح کلامِ جناب نماینده برداشت می شود که استاندار لرستان #نقشی در انتصاب زیر مجموعه خود ندارد؛ هرچند که در ادامه این سخنان، ملکشاهی راد با اشاره به توانمندی های استاندار و اینکه گروه های سیاسی (شما بخوانید حامیان دولت) نمی گذارند که مهندس بازوند کارش را کند، قصد داشته به شیوه سیاست یکی به #نعل و یکی به #میخ (ماست مالیزاسیون) از خشم احتمالی استاندار نسبت به سخنان خود بکاهد تا شاید بتواند با این نوع #اهانت ها به استاندار و با ایجاد #شانتاژ_بازی مدنظرش، استاندار را از هم اندیشی با گروه های حامی دولت منع کند، اما غافل از اینکه همگان خوب میدانند که موتلفه ای ها و پایداری چی ها همواره به دنبال خالی کردن پشتوانه مردمی دولت بوده تا شاید بتوانند روحانی را در انتخابات ۹۶ زمین گیر کنند.

لازم بذکر است که شانتاژ (chantage) یا باج گیری در اصطلاح به تحمیلاتِ ناروایی گفته می شود که فردی از راه #تهدید به رسوا کردن، به فردی دیگر وارد می سازد تا از او چیزی طلب کند؛ همچنین به عملی اطلاق می گردد که فردی از شرایطی که دارد سوء استفاده کند و آن را وسیله تهدید فرد یا افرادی قرار دهد تا آن فرد یا افراد بر خلاف میل خود دست به انجام عملی که مد نظر شخص تهدید کننده است بزنند!

مثلا وقتی آقای ملکشاهی راد در ابتدا استاندار را محکوم به این می کند که برای انتصاباتش از گروه های سیاسی خط میگیرد و در ادامه صحبت هایش تهدید به افشاگری در مورد این گروه ها می کند چه برداشتی میتوان از این تهدیدها کرد جز شانتاژ بازی؟!

اما سوال پیش می آید که خب، مگر نماینده مردم چه چیزی در ازای این صحبت های جنجالی اش می خواهد؟!؟!

در پاسخ به این پرسش باید گفت “جالب است که بدانید آقای ملکشاهی راد #نماد گروه های #مخالف دولت در #لرستان محسوب می شود و به تبع آن جمعی از نیروهایی که با روی کار آمدن #حسن_روحانی دستشان از قدرت کوتاه شده پشت سر ایشان قرار گرفته و انتظار دارند که جناب نماینده برای آن ها #جایی دست و پا کند اما غافل از اینکه کدام عقل سالمی میپذیرد که دولت و نمایندگان عالی اش در استان ها، حامیان راستین خود را کنار بگذارند و به آغوش مخالفین قسم خورده دولتشان بروند؟!؟ آن هم مخالفینی که نمود مدیریتشان را در ۸ سال دولت احمدی نژاد بهتر از هر زمان دیگری به نمایش گذاشتند!!

هنوز از یاد نبرده ایم روزگاری را که همین  معترضین امروز با پیش قراولی نماینده موتلفه شان از کوچک ترین منصبی (در حد یک معاون مدرسه) برای هم کیشان خود غفلت نمی کرده و با زدن انگ های سیاسی مختلف نه تنها اجازه کوچکترین مدیریتی به نیروهای جریان رقیبشان نمی دادند بلکه نهایت تلاش خود را می کردند که با نامطلوب کردن فضا برای این نیروها، آن ها را وادار به بازنشستگی پیش از موعد کنند، اما بر خلاف آن دوران می بینیم که دولت روحانی بر خلاف روند اشتباه و افراط گرایانه دولت قبل، از همه ظرفیت های موثر جامعه (از اصلاح طلب تا اصولگرای معتدل) استفاده می کند و به دنبال تسویه حساب سیاسی با یک جناح خاص نیست.

در پایان باید به صاحب قدرتان دیروز و معترضینِ امروز حق داد که وقتی مزه آن انتصابات  احمدی نژادی (به قول روحانی انتصابت به روش داس و درو) را چشیده اند همچنان رویای بازگشت آن روزها را در سر بپرورانند اما نباید فراموش کنند که اکنون زمان ریاست جمهوری حسن روحانی است نه احمدی نژاد!

photo_2017-02-04_14-21-14

مجید بیرانوند

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=94972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. همین عکس تو نشون میده چه کسانی حامی دولتند وبا چه دوربینی به مردم نگاه می کنند

  2. دوست عزیز شما جناح مخالف چرا حاضر نیستید مقبولیت و محبوبیت اقای ملکشاهی نزد مردم قبول کنید.شما شکست در انتخابات براتون گران تمام شد .بخاطر همین با اینکه دولت با تمام قوا داره ازتون حمایت میکنه ولی به ارزوهاتون هم نرسیدید .شما نگاه کنید ۵۰درصد مدیران استان غیر بومی و مخالف دولت هستن ولی توان عوض کرون انها را ندارید . و در اخر هم مطمعا باشید اقای ملکشاهی چندین دوره بعد هم نماینده خرم اباد خواهند بود چون انسان توانا بزرگوار و شریفی هستند و هیچ کس و هیچ چیز و هیچ دولتی نمیتواند جلودار اراده ایشان باشد

  3. با اینکه از………………………….نفرت دارم و ایشان را فاقد صلاحیت هر گونه پست و مقامی میدانم، اما باید اعلام نمود که ……………………دارند بدجور استان را به میزنند. ما برای دکتر روحانی ابرو و حیثیتمون را به خطر انداختیم اما اقای…………………………… صرفا افسار را به دست عده معدود و قدرت که فاقد صلاحیت مشورت حتی برای خواستگاری میباشند، واگذار نمودهاند. این افراد کانی هستند که به پدر و مادر خودشان هم رحم نمیکنند.

  4. شان ملکشاهی راد بالاتر از این است که شما به ان ایراد بگیرید با این که به ایشان رای نداده ام اما نمایمده مخترم است

  5. اقای ملکشاهی فردی دلسوز و مردمی وبا تجربه است ، از اول دوره نمایندگی اش بارها مورد انتقاد کینه توزان و حسودان بوده است ، هیچگاه اقای ملکشاهی با این حرکات بچگانه و عکس العمل های از روی نه انتقاد بلکه با دشمنی هیچوقت خراب نمیشود ، درود بر شیر مرد لرستان، و خسته نباشید بر عوامل و مدیریت میرملاس

  6. دوست عزیر مدیر سایت نظر بندرو هم بزارید اینقدر دیگه تابلو از جناحتون حمایت نکنید

  7. جوجه سیاسی ها چقدر دموکراسی رو تفسیر میکنند

  8. حرف خودت نیست

  9. بابا برو توفیلمی با این عکست این استان اینقد بدبخت شده که شما شدی مفسر ونظریه پردازش بدبخت گذاشتنت سرکار اینا حرف خودت نیست واین رو هم بدون وبفهم که ملکشاهی ۵۰هزار رای آورده و خدا وکیلی منم بهش رای ندادم ولی حیف که امثال شما بهش ایراد بگیری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. جناب بیرانوند دارو دستهای شما از افکار آنها پشتیبانی می کنی و به بهترین ودلسوز ترین و صالح ترین نماینده تاختی
    تا حالا چه گلی به سر استان و بخصوص خرم آباد زدن

  11. البته موافق دیدگاه شما هس تم و زمان دولت مهر ورزان مهری وجود نداشت بنده ریس دبستان بلیلوند بودم دوره نمایند گی هشتم این اقا زمانی که اقامحمدی رای نگذاشتند بیاره دار ودسته صابری و فرماندارش تا وارد مجلس شد بنده را بازنش س اجباری کردند تازه خواستند پرونده برام بسازند

  12. در دوران احمدی نژاد که پول باد اورده نفت فراوان بود و اقای ملکشاهی راد نماینده بود چه گلی به سر استان زد؟ فقط بی ضابطه فامیل و همفکرانش را با مدارک پایین در اموزش و پرورش و ادارات دیگر به کار گرفتند! برای مرکز استان کاری نکرد فقط از شهر خاصی نیرو در مرکز استان چید الان هم که در دولت روحانی سهمی از مهره چینی ندارد ایمان و ریسمان می کند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.