تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

استفاده از ایده های نو برای استقبال از مسافران نوروزی در لرستان

  • کد خبر : 95099
  • 27 بهمن 1395 - 8:17

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا هوشنگ بازوند شامگاه سه شنبه در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی افزود :سال گذشته استقبال قابل توجهی از طرف مردم استان برای گردشگران نوروزی شد. وی با اشاره به اینکه خرم آباد در نوروز ۹۵ به عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری ایران انتخاب شدادامه داد : تلاش […]

photo_2016-08-21_17-18-14-768x580

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا هوشنگ بازوند شامگاه سه شنبه در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی افزود :سال گذشته استقبال قابل توجهی از طرف مردم استان برای گردشگران نوروزی شد.
وی با اشاره به اینکه خرم آباد در نوروز ۹۵ به عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری ایران انتخاب شدادامه داد : تلاش می شود در نوروز ۹۶ علاوه بر خرم آباد سایر شهرها ی استان این عنوان را کسب کنند.
بازوند بیان کرد : به همین منظور ارائه خدمات و استفاده از ایده های نو جهت پذیرایی از مسافران نوروزی در این استان با تعامل دستگاه های اجرایی مربوطه و شهرداری ها امری لازم است.
وی اضافه کرد :ارائه خدمات به گردشگران علاوه بر ایجاد شرایط مطلوب برای مسافران باید در رونق کسب و کار و سرانه درآمدی مردم تاثیر داشته باشد.
استاندار لرستان گفت :برپایی نمایشگاه صنایع دستی جهت معرفی و ارائه این محصولات باید مورد پیگیری مسئولان قرار گیرد.
وی بر ضرورت همکاری اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد و افزود :در این راستا ایجاد کلیپ های تبلیغاتی جهت معرفی ظرفیت های گردشگری استان در شبکه سراسری و استانی بسیار ضروری است.
بازوند اظهار کرد :راه اندازی تورهای گردشگری و تورگردانی در راستای معرفی ظرفیت های استان ،برپایی جشن های نوروزی با مشارکت مهم بسیار تاثیر گذار در معرفی فرهنگ و سنن استان می باشد.
وی در ادامه بر ضرورت ایجاد امکانات روشنایی در کمپ های اسکان مسافران نوروزی ،نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و اماده ساخت سالن های ورزشی استان جهت اسکان مسافران در صورت بارندگی تاکید کرد.

**تجهیز ۲ هزار کلاس درس جهت اسکان مسافران نوروزی در لرستان
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت : جهت رفاه بیشتر مسافران نوروزی فرهنگی شرایط استفاده از تخفیف های ویژه مراکز اقامتی، رفاهی و گردشگری در این استان فراهم خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ستاد اسکان مسافران نوروزی لرستان درسال های گذشته رتبه های قابل توجهی در سطح کور کسب کرده است،اظهار کرد: کسب رتبه اول در شاخص تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی مناسب به مسافران بیانگر رعایت اصول انسانی و تکریم حقوق شهروندی درستاد اسکان مسافران نوروزی فرهنگیان لرستان است.
سرپرست آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد:به همین منظور امسال نیز کلاس های تجهیز شده در قالب ویژه، درجه یک و دو ساماندهی شده اند.
دریکوند بیان کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر در ۱۰ شهرستان استان تشکیل می شود و برنامه ریزی های لازم برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان ها انجام می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر این مدارس، مراکز آموزشی، رفاهی معلم و اردوگاههای دانش آموزی هم برای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی خواهند داشت.
دریکوند گفت : در این راستا ۲ هزار کلاس درس در قالب ۲۰۰ مدرسه جهت اسکان مسافران نوروزی در استان تجهیز شده است.

**۴۰۰ چادر اسکان مسافران نوروزی درپارک های خرم آباد بر پا می شود
شهردار خرم آباد گفت : در راستای اسکان مسافران نوروزی در پارک های کیو ،شریعتی و نسترن خرم آباد ۴۰۰ چاد بر پا می شود.
یحی عیدی بیرانوند افزود : بازارچه مواد غذایی جهت دسترسی مسافران نوروزی در پارک های کیو و شریعتی ایجاد خواهد شد.
وی بیان کرد : همچنین ستاد استقبال از مسافران نوروزی در پارک پرچم و مسجد آیت الله کمالوند خرم آباد بر پا خواهد شد.
به گفته وی ۹۰ هزار تن اسفالت نیز جهت رفع نقص آسفالت های خیابان های سطح شهر خرم آباد سفارش شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.