تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

دریکوند: ۲۰۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در لرستان تجهیز می شوند

  • کد خبر : 95102
  • 27 بهمن 1395 - 8:25

به گزارش میرملاس خدانظر دریکوند در جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروزی در سخنانی با اشاره به اینکه در ایام نوروز امسال ۱۳۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس و آموزشگاههای لرستان اسکان داده شدند گفت: همچنین در ایام تابستان نیز ۴۳ هزار مسافر در فضاهای آموزشی استان اسکان داده شدند. وی با بیان اینکه لرستان در […]

photo_2017-04-26_22-11-52-768x609

به گزارش میرملاس خدانظر دریکوند در جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروزی در سخنانی با اشاره به اینکه در ایام نوروز امسال ۱۳۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس و آموزشگاههای لرستان اسکان داده شدند گفت: همچنین در ایام تابستان نیز ۴۳ هزار مسافر در فضاهای آموزشی استان اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه لرستان در بحث اسکان مسافران نوروزی طی امسال رتبه نخست را کسب کرد گفت: امسال نیز ۱۱ ستاد سفرهای نوروزی در سطح استان راه اندازی شده است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان از ایجاد ۱۰ پایگاه ستاد خدمات سفر آموزش و پرورش در لرستان خبر داد و گفت: در مجموع ۲۰۰ مدرسه در قالب دو هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی سال ۹۶ در استان پیش بینی شده است.

دریکوند از فعالیت ۴۵۰ نفر از عوامل اجرایی آموزش و پرورش در پایگاهای خدمات سفر خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95102

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام خسته نباشید برادر دریکوند . مشکل زمین فرهنگیان شهرستان رومشکان چند سال است خریداری کرده اند هنوز مشخص نیست زمین کجاست . شما رابه خدا مشکل این فرهنگیان را حل کنید . باتشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.