تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

تذکر «الهیار ملکشاهی» به رئیس جمهور دولت تدبیر و امید

  • کد خبر : 95119
  • 27 بهمن 1395 - 23:11

به گزارش میرملاس الهیار ملکشاهی در مجلس با انتقاد از بالا بودن آمار بیکاری در استان لرستان، خواستار آن شد که وزیر تعاون به مردم در خصوص اقدامات صورت گرفته برای رفع بیکاری گزارش دهد. ملکشاهی در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: در پاییز سال ۹۴ بر اثر […]

photo_2017-05-28_20-06-27
به گزارش میرملاس الهیار ملکشاهی در مجلس با انتقاد از بالا بودن آمار بیکاری در استان لرستان، خواستار آن شد که وزیر تعاون به مردم در خصوص اقدامات صورت گرفته برای رفع بیکاری گزارش دهد.
ملکشاهی در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: در پاییز سال ۹۴ بر اثر وقوع سیل، خسارت‌های مالی و جانی به شهرستان کوهدشت وارد شد و این حادثه موجب از بین رفتن باغات، احشام و تعدادی از مغازه‌های مردم و خسارت دیدن زیرساخت‌های پل و جاده در منطقه شد.
نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از وقوع سیل، هیات دولت هم برای جبران خسارت‌ها مصوبه را تصویب کرد و مسئولان نیز در منطقه حضور پیدا کردند و قول جبران خسارت داده شد اما متاسفانه مردم در انتظار وعده دولت هستند و از رئیس جمهور می‌خواهیم مسئولان را موظف به انجام وظایف خود کنند.
وی بر لزوم تسریع در احداث سد معشوره تاکید کرد و گفت: وزیر نیرو باید دستور آغاز عملیات اجرایی این سد را بدهد زیرا حدود ۸۰ درصد از زیرساخت‌های شروع عملیات ساختمان سد با اختصاص اعتباری حدود ۵۰ میلیارد تومان انجام شده و قطعا اجرا شدن این پروژه می‌تواند فاصله تخصیص آب استان را با معدل کشوری کاهش دهد.
این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری به وزیر تعاون با اشاره به بالا بودن آمار بیکاری در استان لرستان گفت: آقای ربیعی آیا شما از آمار فزاینده بیکاران به ویژه جوانان اطلاع دارید، قطعاً باید به مردم در خصوص اقدامات صورت گرفته برای رفع بیکاری گزارش دهید، آیا بررسی کرده‌اید عدم توجه به اشتغال جوانان چه معضلاتی را به وجود آورده و به طور حتم شما هم مانند جوانانی که به علت بیکاری مرتکب جرم شده‌اند باید پاسخگو باشید و قطعاً من در آینده به وظیفه قانونی خود در این عرصه عمل خواهم کرد.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم تسریع در پروژه تعریض جاده اصلی بابازید به پل سیمره تاکید کرد و گفت: متاسفانه به علت عرض کم و نبود روکش آسفالت همواره شامل بروز تصادفات در این جاده هستیم که قطعا باید اقدام لازم در این رابطه صورت گیرد.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. تخم بلدرچین دیر اثر خودش رو نشون داد

    بودجه ها تصویب شد و اختصاص یافت به مراکز استان ها

  2. از مدیریت محترم سایت خواهش میکنم از اقا ملکشاهی بپرسید ذوب آهن رومشگان که به مردم قولشو دادن چرا کلا منحل شد؟ بنده به خود ملکشاهی گفتم این صرفا جنبه انتخاباتی دارد ولی ایشان گفت به هیچ وجه اما الان میبینیم که تنها جهت کسب رای بوده؟ چرا اقای ملکشاهی چرا؟ مدیر عامل ذوب آهن که ادم کلاه بردار از اب در اومده ؟یعنی شما نمیدونستید؟ همه مردم دیگه از این کارهای شما با خبرند ؟ ولی تاسف من برای مردمم هست که احساسی هستند؟ شما که از این مردم هستید این کار را میکنید ، از دولت چه انتظاری هست.حالا دوتا تذکر هم بدهید که چی ؟خانه از بنیان خراب است. متاسفم.

  3. جناب مدیر محترم میرملاس
    کاش تیتر خبرت را بیطرفانه می زدی و رسالت خبرنگاریت را خدشه دار نکنی
    اگر تذکر نمی دهد اعتراض که چرا سکوت ؟
    اگر واقعیت ها را بیان می کند تیتر می زنید تذکر به رئیس جمهور تدبیر و امید !!
    تذکرات همه بجا و منطقی بودند
    احسن بر هر نماینده ی مدافع حقوق ملت بخصوص مردم ستمدیده کوهدشت

  4. مثلا به رئیس جمهور تذکر بده می خواد باهاش چکار کنه بابا گوشمن از این حرفا پره تذکر رو یه بچه همه میتونه بده اما رئیس جمهور اصلا این تذکرات را نمی شنود و بشنود نادیده میگیرد

  5. چی میگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.