تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

چرا افراطیون از طرحِ جدید اصلاح طلبان در مجلس می ترسند!؟!

  • کد خبر : 95127
  • 27 بهمن 1395 - 23:24

مجید بیرانوند/ میرملاس: پس از آنکه عارف و هم فراکسیونی هایش در مجلس شورای اسلامی ، طرح دو فوریتی مقابله با برهم زنندگان سخنرانی مقامات و شخصیت ها را تقدیم مجلس کردند شاهد مخالفت برخی رسانه های نزدیک به افراطی ها با این طرح بودیم! مخالفتی با این عنوان که “عارف به دنبال محدود کردن […]

photo_2017-07-16_23-12-19

مجید بیرانوند/ میرملاس:

پس از آنکه عارف و هم فراکسیونی هایش در مجلس شورای اسلامی ، طرح دو فوریتی مقابله با برهم زنندگان سخنرانی مقامات و شخصیت ها را تقدیم مجلس کردند شاهد مخالفت برخی رسانه های نزدیک به افراطی ها با این طرح بودیم!

مخالفتی با این عنوان که “عارف به دنبال محدود کردن آزادی بیان است!”

ظاهرا این رسانه ها فراموش کرده اند که نام اصلاحات با آزادی بیان پیوندی ناگسستنی خورده و این جریان فکری به دلیلِ دنبال کردن هدفی به نام آزادی بیان چه هزینه ها که تقدیم جامعه نکرده است!

و اینکه فراموش شده که حامیان عقلانیت علاقه ای به بر هم زدن سخنرانی مقامات نداشته و اعتراض خود را نسبت به توهین های #افراطیون از طریق سخن با مردم در شبکه های مجازی نظیر تلگرام بیان می کنند! همان شبکه های مجازی که که وجودشان حاصل ایستادگیِ حامیان اصلاحات در برابر بعضی ها بود و اگر این مقاومت نبود امروز تلگرام را هم مانند فیسبوک و توییتر و… فیلتر کرده بودند.

در مقابل، گروه هایِ فشار ، به جای پرسیدن سوال، با استفاده از پرتاب مهر و پاره آجر به سخنران و استفاده از گاز های اشک آوَر، ید طولایی در برهم زدن همایش های مردمی داشته و حالا که میبینند این طرح دست آن ها را در انجام این قبیل اقدامات افراط گرایانه می بندد به شدت مخالف با اجرای آن در ایران هستند.

اما یک سوال از این رسانه ها

آیا شما موافق استفاده از روش های غیر اخلاقی برای بر هم زدن برخی همایش های قانونی هستید که اینگونه با این طرح #مخالفت می کنید؟!؟

به راستی تا کی باید نظاره گر این بد اخلاقی ها از جانب افراطی ها باشیم!!

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. من یک شهروند عادی هستم اما طرح اخیر آقایان رو خلاف اصل آزادی بیان ،دموکراسی و مردمسالاری میدانم جایی که میدان انتشار افکار ،نطق،بیان،فکر و اندیشه است نبایدبه میدان حضور پلیس و دستبند و بازداشت تبدیل شود اتفاقا سوال اینجاست که واهمه ی طراحان این پیش نوشته ی قانون از چیست؟پرتاب پاره آجر و سنگ و دمپایی فی النفسه جرم است و نیازی به طرح و قانون جدید نداردبنابراین واقعیت اینجاست که هدف آقایان ایجاد حلقه های خفقان و یکه تازی خطیبان سیاسی در برنامه ها و متینگ های سیاسی است هدفی که با نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری ضرورت تصویب یک قانون خفه کننده را ضرورت می بخشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.