تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

جاده کوهدشت – خرم آباد همچنان جان می گیرد/ جاده ای که منتظر «تدبیر» مسئولین است

  • کد خبر : 95154
  • 28 بهمن 1395 - 21:18

فرماندار شهرستان چگنی گفت: باقیمانده جاده چهار خطه خرم آباد سراب دوره کوهدشت که در حوزه شهرستان چگنی قرار دارد تا سال آینده به اتمام خواهد رسید.

 

6144

به گزارش میرملاس، قدرت اله ترابی نژاد به جاده چهارخطه خرم آباد سراب دوره کوهدشت اشاره کرد و اظهار داشت: در سال جاری اقدامات خوبی در ارتباط با این جاده انجام شده و ۲۳ کیلومتر از آن با هزینه بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی با تاکید بر اینکه چهار خطه شدن این محور می تواند با توجه به تردد و ترافیک سنگین این مسیر از تصادفات جلوگیری کند، بیان داشت: طبق برنامه زمان بندی قرار است باقی این چهارخطه در حوزه شهرستان چگنی تا خرداد ماه سال آینده به اتمام برسد.

فرماندار چگنی در خصوص راه های حوزه شهرستان چگنی گفت: راه های شهرستان چگنی اکثرا آسفالت می باشند که البته مشکلاتی نیز دارند، برخی از آنها که قبلا ساخته شده کم عرض هستند و با افزایش وسائط نقلیه مشکل ساز شده اند.

ترابی نژاد افزود: برای حل این مشکل پیگیری هایی داریم تا شاید بتوانیم در برنامه توسعه آینده راه های اصلی که به علت کم عرض بودن مشکلات جدی دارند را تعریض و پیچ های خطرناک اصلاح شوند.

وی خاطرنشان کرد: راه ارتباطی چند روستا در انتهای بخش شاهیوند خاکی است که برای آنها اعتباراتی در نظر گرفته ایم تا ساماندهی کنیم.

لازم به ذکر است که جاده کوهدشت به خرم آباد یکی از جادهای ناایمن در حوزه راهداری محسوب می شود که تا به حال در تصادفهای رانندگی جانهای زیادی را گرفته است. به عنوان نمونه در همین هفته قبل در یک صانحهرانندگی ۳ نفر جان باختند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. بیشترتصادفات منجربمرگ جاده خرم ابادکوهدشت درفاصله بین پل کشکان وسراهی پیرشمس الدین اتفاق می افتد چرا تاتکمیل جاده این قسمت کوتاه که کمتر ازیک کیلومتراست راتعریض نمی کنید

  2. بین سراهی پیرشمسین وپل کشکان قتلگاه است آنراتاتکمیل جاده تعریض کنید یاآنراطوری خراب کنید که هیچ خودرویی باسرعت دراین چندصد مترتندنراند

  3. ۵۰سال دیگه تموم نمیشه من گفتم فردا نگید نگفت؟!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.