تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

«احسان جهانیان» به عنوان فرماندار الیگودرز منصوب شد

  • کد خبر : 95165
  • 29 بهمن 1395 - 8:48

طی حکمی از سوی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، احسان جهانیان به عنوان فرماندار جدید الیگودرز منصوب شد. از ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز پنج شنبه ۲۸ بهمن؛ با حضور آقای مهندس بازوند استاندار لرستان،حجت الاسلام ارزنده امام جمعه شهرستان الیگودرز، خجسته پور معاون سیاسی امنیتی، خانم پرویز پور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات و مدیران […]

10-e1466082392902

طی حکمی از سوی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، احسان جهانیان به عنوان فرماندار جدید الیگودرز منصوب شد.

از ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز پنج شنبه ۲۸ بهمن؛ با حضور آقای مهندس بازوند استاندار لرستان،حجت الاسلام ارزنده امام جمعه شهرستان الیگودرز، خجسته پور معاون سیاسی امنیتی، خانم پرویز پور مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات و مدیران شهرستان الیگودرز؛ مراسم تکریم میرزایی اصل فرماندار سابق و معارفه جهانیان فرماندار جدید شهرستان الیگودرز برگزار شد.

مهندس بازوند در این مراسم با بیان اینکه خدمت خالصانه به مردم وظیفه و افتخار همه مسئولین است؛ گفت:

-توسعه در کشور مدیون تلاشهای صادقانه و زحمات بزرگان نظام بوده است.

-آیت الله هاشمی نقش کلیدی در توسعه کشور داشت و ریل گذاری رشد و پیشرفت در کشور مدیون خدمات و زحمات مجدانه ایشان است.

-حضور مردم در همه صحنه های انقلاب،نظامی مردمی ایجاد کرده و این انقلاب تبدیل به یک پدیده بی نظیر شده است.

-در طی سالهای انقلاب مردم در همه عرصه ها ،خود مدیریت امور را بر عهده گرفتند و در ۸ سال دفاع مقدس با حضور پرشور،فرهنگ ایثار و شهادت را به عنوان یک فرهنگ مترقی برای توسعه و پیشرفت در دنیا معرفی کردند.

-محور همه موفقیت های انقلاب ولایت فقیه است و نوع مدیریت ولایت فقیه عامل وحدت و پیشرفت بوده است.

-بنیان انقلاب ما ارج نهادن به رای و نظر مردم است و بر همین اساس سالیانه شاهد برگزاری انتخابات های مختلف در کشور هستیم.

-بیان عالمانه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ،عامل این شد که اقتصاد مقاومتی به یک راهبرد اساسی برای مسئولین و مردم تبدیل شود.

-ما هم در طی این مدت همواره بر پی گیری مسائل اقتصادی تاکید داشتیم و با رایزنی ها و اقداماتی که انجام گرفت؛ لرستان به عنوان یکی از ۳ استان الگو در زمینه اقتصاد مقاومتی معرفی گردید.

-وزیر کشور در مصاحبه چند شب قبل؛ بطور مکرر از اقدامات لرستان برای تحقق اقتصاد مقاومتی تقدیر کردند و از مجتمع کشت و صنعت به عنوان اقدامی ماندگار یاد نمودند.

-حضور سرمایه گذاران فرانسوی برای پرورش ماهی و سرمایه گذاران چینی که تولید کاغذ از پودر سنگ را انجام می دهند؛ از نمونه توفیقات ویژه ای است که در راستای سرمایه گذاری خارجی در کشور؛ پس از برجام در شهرستان الیگودرز انجام گرفته است.

-آقای میرزایی اصل فرمانداری برنامه محور بود و توفیقات فراوانی داشت و همه از زحمات و فعالیت های ایشان راضی هستند و از این پس در حوزه ستادی استانداری از وجود ایشان استفاده خواهد شد.

-آقای جهانیان یکی از منظم ترین مدیران استانداری است و طی ۳ سال اخیر بسیار خوب عمل کردند و همچون آقای میرزایی اصل در الیگودرز منشأ خیر خواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. اطلاعات جسته وگریخته می گوید تغییراتی دیگر در راه است از جمله جعفر طولابی فرماندار دورود خواهد شد ونعمتی فرماندار ازنا و رئیس سازمان صنعت ،معدن وتجارت در آستانه خدا حافظی می باشد وبه حاشیه های به وجود آمده در سطح استان پایان خواهد داد وهم چون قدرت ولدبر کنار می شود.

  2. پس ولی الله میرزایی چی شد؟! قرار بود بشه فرماندار نورآباد!!! ولی انگاری مورد قهر قرار گرفته فقط حکم سرپرستی امنیتی استانداری رو براش زدند… البته براش بسه چون از سه دولت ……..: خاتمی، احمدی نژاد و روحانی… خدائیش بسه، نه ه ه ه ه ه ه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. آقای استاندار انبوهی از نیروهای تواناتر و لایق تر از قرماندارن جنابعالی در سایر دستگاهها هستن که دیده نمیشن. این چه تعصبی حتما” باید فرماندارن از نیروهای استانداری باشن. نتیجه مصیبتی است که در استان می بینیم!!!

  4. لرستانی عزیز مگر اینها از کره مریخ آمده اند ویا پست ومقام فقط فقط شایسته این گروه است ا و یا به صطلاح خودمانی پشت عقد قباله نکاحشان می باشد ایشان در دوره احمدی نژاد پدیده هزار سوم فرماندار بودند ودر دولت بی تدبیر بازهم فرماندار ، قسم حضرت عباسی را قبول کنیم یا دم خروس مگر می شودیک نفر در دو دولت کاملا” متضاد فر ماندار بشود جز لابی گری وسیاست پشت پرده چیز دیگری نمی بینیم.

  5. لرستانی عزیز غصه نخور توانمندی ایشان باعث شده اینقدر رزومه قدری داشته باشند یک بار هم شده سخنرانی استاندار عزیز را در معارفه فرماندار جدید الیگودرز را ملاحظه کن ایشان گفتند: الان به انتخاب خودم آقای میرزایی اصل افتخار می کنم که اینقدر در این مدت به شهرستان خدمت کردند و یکی از فرماندارانی بودند که برنامه محور بودند . و این یک افتخار است که در تمامی دولتها به این ملت عزیز خدمت کنی در ضمن استاندار پیشنها فرمانداری شهرستانهای دیگر را به ایشان دادند که قبول نکرد و دوست داشت در مرکز استان خدمت کند شما زیاد نگران نباشید

  6. شبه لرستانی محترم ؛ این را بدان که قلم و آنچه را که می نگارد مقدس است ، البته اگر برای رضای خدا و در جهت اصلاح امور مردم باشد و از روی هوا و هوس و مرض شیطانی نباشد .ظاهرا با این فرمایش متنبه نشده ای که : « الحسودُ لا یسود » و نیز بزرگان فرموده اند : [بهشت را به بها دهند نه به بهانه ] ونیز باید بدانی که این بزرگوار که از او یاد نمودید حتما پتانسیل خدمتگزاری خالصانه ، صادقانه ، بی ریا و بدون چشم داشت به میهن و خلق الله را دارند که به قول شما در دولت های مختلف مورد وثاقت می باشند .در ضمن اگر دستت به جایی می رسد می توانی بپرسی تا ببینی که فرمانداری شهرستان نور آباد با مردمانی نجیب ،دلیر ،شهید پرور و راسخ در دین برای ایشان فراهم بوده یا نه ! ! در پایان فرمانداری آن شهرستان را که ذکر نمودید را برای شما و اطراف و اکنافتان گذاشتند اگر لایق ………

  7. مدیر محترم سایت با سلام ؛ چرا کامنت مرا در ننمودید ؟

  8. افرین برشما انسان منصف و قدر شناس رومشگانی عزیز

  9. جناب رومشکانی و یا بهتر بگم قرعلیوند!!!!!!!
    حسادت بر چیزی می شود که آدمی حسرت به دست آوردنش را داشته باشد نه برای چیزی تهوع آور و مشمئز کننده؛ بهای انسان به شرافت اوست نه به له له زدن برای حطام ناچیز دنیا آن هم به هر دریوزگی و خفت و خواری!!! در ضمن این شهنوازی ها را بگذارید برای روز مبادایتان شاید باز هم مثل دیگر ایام به کارتان بیاید، چون فکر نمی کنم اینقدر بخشنده باشید که از جیفه های دنیوی بگذرید و چشم بپوشید……. افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  10. جناب آقای احسان جهانیان انتصاب جنابعالی را به عنوان فرماندار الیگودرز تبریک میگوییم.امیدواریم که با اتکال به خداوند متعال موجبات روز افزون موفقیت های بیشتر جنابعالی در عرصه مدیریت های بالاتر فراهم شود

  11. گفته ونوشته آقای آزاد بخت عزیز تایید می کنم دنیای سیاست همینه ونه آنچه من وتو می بینیم.

  12. ضمن تشکر و قدردانی از خدمات صادقانه و ماندگار جناب آقای ولی اله میرزایی اصل
    انتصاب جناب آقای احسان جهانیان به عنوان فرماندار الیگودرز صمیمانه تبریک عرض مینمایم. و برای این دو برادر عزیز و مدیر توانمند و شایسته ،آرزوی موفقیت روز آفزون دارم.

  13. با سلام این گزارش یا نوشته مربوط به انتصاب برادر جهانیان می باشد که امیدوارم موفق و موید باشد با دیگران کاری نداشته باشید و چیزی به شما ها نمی دهند خودتان را اذیت نکنید اقای میرزایی فردی نجیب کار کشته توانا و مدیر هستند و جناب اقای استاندار فرمانداری شهر های دیگه به ایشان پیشنهاد کردند ولی خودشان ترجیح دادند در استانداری خدمت نمایند ونهایتا همه این پست ومقام ها می گذرد و نام نیک می ماندو بس

  14. خداییش نگین لیاقت،رزومه قوی و…..فقط چاپلوسی و محافظه کاری واینکه براشون مخالف و موافق مهم نباشه فقط پست!!!!!

  15. اگراقای استانداربه برنامه محوربودن اقای میرزایی معتقدند چرا عزلشون کردن ؟این بحث ازدوحال خارج نیست: یا این صحبتشون نوعی دلجویی بوده ! یا ایشان بافشاردستهای پشت پرده عزلشون کردن!همان دستهایی که نماینده خرم اباد چندوقت پیش به ان اشاره کردند.همان مافیای قدرتی که برای پستها ومناصب دراستان تصمیم گیری میکنند؟!! راستی اقای جهانی از اقای میرزایی مدبرترند؟ البته من معتقدم مدیران احمدی نژادنباید در مدیریتها باقی بمانند.اما ازان طرف خوداستاندارهم از نیروهای اقای احمدی نژادند؟؟!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.