تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

نماینده پلدختر: توجه ویژه دولت به حوزه ورزش و جوانان شهرستان پلدختر ضروری است

  • کد خبر : 95210
  • 30 بهمن 1395 - 9:19

به گزارش میرملاس سیدحمیدرضا کاظمی ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح استخر شنای پلدختر اظهار داشت: بیش از ۹ سال پیش عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده که به دلایل مختلفی روند کندی داشت واکنون با همت استاندار و پیگیری های انجام شده افتتاح شد. وی گفت: برای تکمیل این پروژه پیگیری های جدی صورت […]

3

به گزارش میرملاس سیدحمیدرضا کاظمی ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح استخر شنای پلدختر اظهار داشت: بیش از ۹ سال پیش عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده که به دلایل مختلفی روند کندی داشت واکنون با همت استاندار و پیگیری های انجام شده افتتاح شد.

وی گفت: برای تکمیل این پروژه پیگیری های جدی صورت گرفت به گونه ای که من ۱۱ بار طی هشت ماه نمایندگی ام  با حضور اصحاب رسانه از این پروژه بازدید کرده و جلسه های مختلفی با استاندار لرستان در این زمینه برگزار کرده ایم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: پروژه استخر شنای پلدختر مطالبه جدی مردم بود چرا که پیش از این تعدادی از جوانان و نوجوانان این شهرستان به دلیل نبود استخر برای شنا در رودخانه کشکان غرق می شدند.

کاظمی افزود: شهرستان پلدختر استعدادهای ورزشی درخشانی در رشته های مختلف دارد که انتظار می رود به طور ویژه مورد عنایت دولت قرار گیرد.

وی گفت: حدود دو میلیارد تومان در سال ۹۵  به دستور استاندار لرستان و پیگیری های مستمر وی به پروژه استخر شنای پلدختر اختصاص پیدا کرد که جا دارد از همه دست اندرکاران به ویژه پیمانکاران این پروژه که در تکمیل آن اهتمام ویژه داشت تشکر کنیم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اقلیم چهار فصلی که شهرستان پلدختر دارد و جمعیت ۸۰ هزار نفری و ۲۰ هزار نفر جوان با استعدادهای درخشان، ایجاد زمینه برای تمرین این استعدادها نیازمند عنایت ویژه وزیر ورزش و جوانان است.

کاظمی گفت: در دهستان های مختلف شهرستان پلدختر برای احداث سالن های ورزشی زمین اختصاص داده شده که احداث و ساخت آنها نیازمند اختصاص بودجه است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95210

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. درود بر نماینده محبوب و مردمی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.