تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

میرعمادی: هدف اصلی طراحان بحث «آشتی ملی» تطهیر «سران فتنه» است

  • کد خبر : 95213
  • 30 بهمن 1395 - 9:26

به گزارش میرملاس آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا زینت انسان است. وی با بیان اینکه در حدیثی امام صادق(ع) می فرماید: حضرت لقمان به فرزند اش چهار نصیحت کرد، تصریح کرد: اول اینکه فرزندم […]

f48ef9

به گزارش میرملاس آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش مردم به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا زینت انسان است.

وی با بیان اینکه در حدیثی امام صادق(ع) می فرماید: حضرت لقمان به فرزند اش چهار نصیحت کرد، تصریح کرد: اول اینکه فرزندم از خدا بترس و تقوا داشته باش که زینت انسان است، دوم فرزندم در کارها آرام و بردبار باش تا موفق شوی، سوم در تحمل زحمات برادران ات صبور باش تا دوستی ات باقی باشد و چهارم با همه مردم خوش اخلاق باش تا زندگی شیرین شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد  تصریح کرد: اگر به همین چهار سفارش حضرت لقمان عمل کنیم زندگی خوبی خواهیم داشت.

مسئولان باید گره از مشکلات مردم بردارند

آیت الله میرعمادی با اشاره به روز جمعه ۲۹ بهمن سالروز قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین روز شهدای قیام قم در سال ۵۶ گفت: مردم خون گرم آذربایجان و تبریز به همین مناسبت دیداری با رهبر فرزانه انقلاب داشتند و در این دیدار رهبر معظم انقلاب سخنان مهمی فرمودند که فقط سه نکته از سخنان ایشان را خدمت شما یادآور می شوم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اول اینکه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند راهپیمایی مردم در یوم الله ۲۲ بهمن آبروی نظام، انقلاب و ایران بوده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب یادآور شدند که مسئولان نباید این حضور را به معنای گلایه نداشتن مردم تصور کنند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه مردم مشکلات، مسائل اقتصادی، بیکاری، گرانی و … را دارند ولی در عین حال نظام و رهبر خود را دوست دارند و به میدان می آیند، افزود: مسئولان باید گره از مشکلات مردم باز کنند و نزدیک عید است و مسئولان باید کاری کنند که مردم آرامش بیشتری داشته و جنس ارزان تر در اختیار مردم بگذارند.

وی با اشاره به اینکه پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن تودهنی محکم به تهدید های ترامپ این رئیس جمهور تازه کار آمریکا بوده است، اظهار داشت: رئیس جمهور تازه کار آمریکا خیال می کند مثلا با داد و فریاد و زبان خشن می تواند با ملت ایران روبه رو شود، در حالی که طبل توخالی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دیشب یکی از خبرنگاران از رئیس جمهور آمریکا می پرسد تو که ایران را تهدید کردی می خواهی چه کار کنی و در مقابل ترامپ می گوید من کاری که می خواهم انجام بدهم را نمی گویم تا ایرانی ها نفهمند، تصریح کرد: این در حالیست که ایرانی ها ۳۸ سال پیش گفتند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ترامپ کوچکتر از آن است که در مقابل ایرانی ها عرض اندام کند

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه بزرگترهای ترامپ و آنهایی که ریشه داشتند و در آمریکا طرفدار داشتند کاری نتوانستند بکنند، افزود: همین امروز تمام مهاجران در آمریکا اعتصاب کرده اند و ترامپ چظور می خواهد این مشکلات را حل کند.

وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا یادآور شد: کوچکتر از آن هستی که در برابر ایرانی ها عرض اندام کنی.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز فرمودند که آمریکا با ترفند جنگ نظامی را به رخ ملت و مسئولان می کشد در حالیکه دروغ است می خواهد ذهن مسئولان را از مسئله اصلی که جنگ اقتصادی و فرهنگی است منحرف کند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه باید به اقتصاد خود توجه کنیم و سال اقتصاد مقاومتی دارد تمام می شود و مسئولان باید بگویند در این سال چه کرده اند، تصریح کرد: توجه و جهت گیری مسئولان باید به سمت اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با اشاره به اینکه نکته سومی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کرد موضوع پیشنهاد آشتی ملی از سوی بعضی جریان ها است، گفت: بعد از فوت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بعضی از جریان های سیاسی آمدند پیشنهاد آشتی ملی را دادند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه این موضوع آشتی ملی از سوی قانون شکنان پیشنهاد شد، افزود: کسانی که قانون شکنی کردند و در سال ۸۸ دست در دست سلطنت طلب ها، ضد انقلاب، منافقین و بدخواهان دادند این پیشنهاد را مطرح کرده اند.

هدف اصلی طراحان بحث آشتی ملی تطهیر سران فتنه است

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه اینکه آشتی ملی یعنی ملت با هم آشتی کنند و ملت که باهم قهر نیست، تصریح کرد: تعداد اندکی از سیاسیون ورشکسته بدون پشتوانه امروز مسئله آشتی ملی را مطرح می کنند.

وی با تاکید بر اینکه خیلی روشن است که هدف اصلی طراحان بحث آشتی ملی تطهیر سران فتنه است، ادامه داد: این افراد به دنبال این هستند که سران فتنه را از حصر بیرون بیاروند در حالیکه اینها کسانی هستند که آن همه خیانت کردند و نسبت به ساحت سیدالشهدا، عاشورا و ولایت فقیه و نظام ظلم کردند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه این موضوع مسئله مهمی بود که رهبر معظم انقلاب متذکر شدند، اظهار داشت: مردم ایران که باهم قهر نیستند و این جریان سیاسی منفور و گروه اندک باید بداند که ملت همیشه وفادار و پیشتیبان انقلاب و نظام و رهبری بوده و با فتنه گران همیشه قهر هستند.

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز یکشنبه اول اسفند و حمله جنگنده رژیم عراق به هواپیمای مسافربری ایران که در این حادثه ۴۰ نفر از بزرگان از جمله شهید محلاتی به شهادت رسیدند، گفت: این روز به عنوان روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه مردم ما در رابطه با نقش روحانیت در انقلاب اسلامی آگاه هستند، تصریح کرد: تعداد شهدای روحانی ۴ هزار و ۳۶۳ نفر بوده که در مقایسه با سایر اقشار چندین برابر است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: ۱۴۳ روحانی در سمت فرماندهی شهید شدند و ۱۲۴ روحانی آرپیجی زن شهید شدند و این ها نشان می دهد که روحانیون با مرکب سرخ خون خود و مرکب سیاه قلم خود از مکتب اسلام و تشیع دفاع کرده اند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. چناب میرعمادی ،جهت اثبات حرفهایتان بایستی در درگاه خداوند جوابگو باشید، شما اگه راست می فرمائید در حکومت اسلامی دموکراسی
    یه رای گیری بابت این قضیه در کل کشور راه اندازی کنید

  2. دین اسلام دین رحمت است ،حضرت رسول رحمت العالمین ،ائمه اطهار سلام الله علیها عامل وحد ت بخش ،قر آن وکلام خدا سفارش به اعتدال ومیانه روی ، پیغمبر (ص) وعلی وفرزندانش (ع) الگوی رفتاری واخلاقی ما می باشند ،کشور ما امت واحده ومسلمان است

  3. چه عکس شیکی!!!

  4. آقای میرعمادی بزرگوار. سیدمحمدخاتمی درانتخابات ۷ اسفند۹۴ بایک کلیپ دوسه دقیقه ای وزن خودش رادرتهران اثبات کرد حالا شما میفرماییدورشکسته سیاسی وگروه اندک؟؟؟؟؟!!!!!!! خوبه مال سالیان پیش هم نبوده که بگوییم حافظه تاریخی تان یاری نمی دهد همین پارسال بود

  5. آتکه خدا عزیز کرده ودر قلب ملت رشید وفهیم ایران جای دارد و دوره هشت ساله ریاست جمهوری اش فراموش نشدنی است باورتان باشد به این راحتی وبا بد گویی وغیبت ایشان از دل مردم حذف نخواهد شد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.