تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

بیمارستان صحرایی در روستای اشتره گل گل کوهدشت راه اندازی شد

  • کد خبر : 9525
  • 01 مهر 1391 - 13:01

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ در دومین روز از هفته ی دفاع مقدس با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه لرستان ، دکتر شیخ آزادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه ی و حمزه پور فرماندار کوهدشت بیمارستان صحرایی شهدای بسیج جامعه ی پزشکی کوهدشت در منطقه ی محروم اشتره و […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ در دومین روز از هفته ی دفاع مقدس با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه لرستان ، دکتر شیخ آزادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه ی و حمزه پور فرماندار کوهدشت بیمارستان صحرایی شهدای بسیج جامعه ی پزشکی کوهدشت در منطقه ی محروم اشتره و گل گل افتتاح شد.

دکتر ‘اردشیر شیخ آزادی’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار میرملاس نیوز افزود: در این بیمارستان که در منطقه اشتره و گل گل شهرستان کوهدشت راه اندازی شده مردم هشت روستای منطقه محروم این شهرستان از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه در این بیمارستان ۲۰۰ نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان لرستان همکاری جدی دارند، اظهار داشت: طرح مداوا و درمان بیماران در مناطق محروم یکی از برنامه های جدی این دانشگاه است تا مردم بتوانند طعم شیرین عدالت را بچشند.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح، غربالگری یک هزار و ۲۰۰ نفر از بیماران این شهرستان انجام شده و پزشکان نیز کار درمان این افراد را در بیمارستان صحرایی کوهدشت انجام می دهند.

دکتر شیخ آزادی ابراز امیدواری کرد با این گونه اقدامات بتوان در راستای برقراری عدالت در سلامت و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب و مناسب به مردم مناطق روستایی و محروم استان گام های موثری برداشت.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9525

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. یعنی انشاالله این بیمارستان دائمی می باشد؟
    اگه دائمیه که خیلی خوبه و عدالت اجرا شده منتها اگه موقتیه؟کدوم عدالت؟

    • این بیمارستان صرفا جهت امادگی نیروهای پزشکی در زمان بحران است و تقریبا یک مانور میباشد و موقتی میباشد ربطی هم به عدالت ندارد

      • آقای گراوند اگر متن بالا را خوانده باشی نوشته(… تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند) به این خاطر میگم عدالت اجرا نشده شاید در این مدت که این بیمارستان صحرایی دایر میباشد کسی مریض نشد.چند وقت دیگه که هوا سرد میشه اونوقت اگه کسی مریض شد چی؟کجا بره که این بیمارستان جمع میشه؟ البته خدا کنه زمستان اونجا بمونه .حالا باز بگو چه ربطی به عدالت داره.

  2. در ۱۵ کیلومتری کوهدشت بیمارستان صحرایی برپا میشه اونوقت در بیمارستان کوهدشت به خاطر نبود جراح عمومی یادگار دفاع مقدس سردار حمید قبای رو از دست میدیم و دو روز بعش مرگ مادر که یکی از شاخصهای مهم بهداشتی است و با خاطر اون وزیر بهداشت هم باید جوابگو باشند رو داریم تو رو خدا این کارا یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • این بیمارستان موقتی و برای امادگی در زمان بحرانه عزیزم ربطی به مرگ این مرحوم نداره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.