تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

وجود نداشتن صنایع و بحران آب در ‌کوهدشت

  • کد خبر : 95291
  • 02 اسفند 1395 - 16:30

‌فرماندار کوهدشت گفت: احداث سد معشوره می‎تواند بسیاری از مشکلات این شهرستان را حل کند.

۱۱۲

 

به گزارش میرملاس، فردی بیرانوند در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: یکی از سیاست‎های دولت تدبیر و امید بررسی و کاهش آسیب‎های اجتماعی است.
وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه زمانی کارساز است که توام با پیش‎بینی باشد.

فردی بیرانوند ادامه داد: ریشه خیلی از آسیب‎های اجتماعی بیکاری است که متاسفانه نرخ رشد آن در  شهرستان کوهدشت خیلی بالا است.

فرماندار کوهدشت یادآور شد: عدم وجود صنایع و بحران آب بخصوص در بخش کشاورزی باعث شده وضعیت اشتغال جوانان مشکل‎ساز شود.

وی با اشاره به اینکه کوهدشت یکی از شهرهای حساس استان است، خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای شورای تامین موفقی است که یک نمونه از موفقیت‎های این شورا این است.

فردی‎بیرانوند خاطرنشان کرد: احداث سد معشوره می‎تواند بسیاری از مشکلات این شهرستان را حل کند. کوهدشت در سال زراعی گذشته ۲۰ درصد از گندم تولیدی استان را تولید کرده و این در حالی است که فقط ۱۰ درصد از اراضی کوهدشت آبی است.

وی افزود: آسیب‎های اجتماعی نیاز به کار کارشناسی دارند. باید آنها را شناسایی و برای حلشان چاره‎ای  اندیشید.

فرماندار کوهدشت گفت: این شهرستان با داشتن ۱۴ هزار دانشجو در مقاطع مختلف ظرفیت این را دارد که یکی از  موفق‎ترین شهرستان‎های کشور شود.

وی اظهار کرد: کسانی که به قانون تن نداده و مشکل‎ساز می‎گردند باید مراجع ذیربط با قدرت با آنها برخورد کنند.

فردی‎بیرانوند اضافه کرد: برنامه شهر به شهر شبکه دو برنامه‏ای است که ظرفیت‎ها، پتانسیل‎ها و توانمندی هر شهرستان را معرفی می‎کند و به صورت سراسری از شبکه دو پخش می‎شود که از این برنامه می‎توان به خوبی ‌استفاده کرد.

فرماندار کوهدشت یادآور شد: مدیران باید ملاقات عمومی با مردم را جدی بگیرند، چرا که خدمت به مردم اصلی ترین وظیفه ماست‌.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95291

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. جناب آقای فرماندار با سلام وعرض ادب به استحضار میرسانم با وجود بحران آب در شهرستان کوهدشت آقای فریدونی مدیریت جهاد کشاورزی دو کارخانه چغندر قند نقش جهان و بنیاد مستضعفان اصفهان برای کاشت چغندر روانه شهرستان کوهدشت کرده با توجه به اطلاعات موجود مبنی بر کاشت ۲۰۰۰هکتار فاجعه بار است خواهش میکنم دستور لازم جهت پیشگیری از فاجعه بحران اب در شهرستان کوهدشت مبذول فرمائید

  2. واااااای ،این خبراگه صحت داشته باشد بایستی فاتحه منابع ارزشمندآب زیرزمینی روخوند

  3. به خدامن هرچه می نگرم این فرماندارفرماندارموفقی نیست واصلا برای کوهدشت برنامه نداردهرچنددراغلب سخنرانی هاش میگه مدیربایدبرنامه محورباشه حالا ایشان چه جوری ۲۵ ساله که درنقاط مختلف کشورفرمانداربوده الله اعلم البته این موضوع خودنشانه آشکاری برضعیف بودن ایشان است چون اگردرفرمانداری موفق بودبعدازچندین سال ارتقاپیدامیکرد واستاندارمیشدباورکنیدهرچند کرم محمدی درانتخابات سال گذشته افتضاح غارت رای مردم رابه بارآوردولی بازصدرحمت براو!!!!!!!

  4. تو را به قرآن بسه دیگه همش هی حرف می زنید
    یه کاری هم انجام بدین.

  5. جناب علی دوست ضرونی اون کشاورز بدبخت مثل شما که حقوق نمیگیرد اگه چغندر نکارد شما اقساط وامش رو پرداخت میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در ضمن باید به فکر ایجاد سد بود نه جلوگیری از کاشت چغندر؟ وظیفه دولت این است که برای کشاورز آب تأمین کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.