تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه معمولان منصوب شد

  • کد خبر : 95343
  • 04 اسفند 1395 - 8:35

سرپرست اداره آموزش و پرورش لرستان در حکمی سید منصور شاهرخوندی را به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه معمولان منصوب کرد. شاهرخوندی که دکترای جغرافیای طبیعی دارد،۲۹سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد و در این مدت در مناصبی همچون دبیری، مدیری و مدرسی مراکز آموزش عالی انجام وظیفه کرده است. وی […]

photo_2017-02-23_23-43-02-600x338

سرپرست اداره آموزش و پرورش لرستان در حکمی سید منصور شاهرخوندی را به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه معمولان منصوب کرد. شاهرخوندی که دکترای جغرافیای طبیعی دارد،۲۹سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارد و در این مدت در مناصبی همچون دبیری، مدیری و مدرسی مراکز آموزش عالی انجام وظیفه کرده است. وی که از رزمندگان ۸سال دفاع مقدس است ۲کتاب را به رشته تحریر درآورده و یک عنوان کتاب را هم ترجمه کرده است.

به گزارش کشکان، در کارنامه علمی  شاهرخوندی  همچنین ۲۲مقاله علمی پژوهشی و چندین مقاله علمی در سطح جهان اسلام، ۱۶مقاله بین المللی و داوری یکصد پایان نامه کارشناسی ارشد و عضویت در داوری پایان نامه های دوره دکترا دیده می شود.
گفتنی است پیش از این ذبیح اله عصمتی از تاریخ  ۱۴مرداد ۹۳ عهده دار این مسئولیت بود.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه سرپرست جدید آموزش و پرورش منطقه معمولان  تغییر و جابه جایی مسئولیت را رویش مدیریتی عنوان کرد و گفت: با این تغییرات نیروهای جدیدی به بدنه مدیریتی تزریق می شوند که می توانند خود را برای خدمت گزاری در عرصه تعلیم و تربیت امتحان کنند. فرید بهرامی افزود: باید از فرصت های زودگذر مسئولیت استفاده کرد و از تمام ظرفیت ها برای ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت بهره برد.

محمودی بخشدار منطقه معمولان هم در سخنانی به خدمات  دولت در استان و منطقه اشاره کرد و گفت: در این سال ها خدمات بسیار خوبی در عرصه های مختلف صورت گرفته است که از آن جمله می توان به کاهش نرخ تورم، فعال کردن واحدهای تولیدی و رونق اشتغال و کارآفرینی اشاره کرد.
ذبیح اله عصمتی رئیس سابق آموزش و پرورش معمولان هم تغییر مدیریتی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی به دو امدادی تشبیه کرد و گفت: در این مسیر  مدیران جای خود را به نیروهای تازه نفس و با انگیزه ای می دهند که در پیشبرد اهداف دولت با سرعت بیشتر و بهتری بتوانند اهداف را پیش ببرند.
شاهرخوندی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه معمولان هم هدف خود را کمک به ارتقای کیفیت آموزش و اهداف کلان تعلیم و تربیت برشمرد و گفت: در این مسیر از نیروهای شایسته، مجرب و با انگیزه برای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید استفاده خواهیم کرد. سید منصور شاهرخوندی افزود: در سالیان گذشته این افتخار را داشته ام که یا در سنگر علم اندوزی به فراگیری علم و دانش مشغول باشم و یا در مقام معلمی و استادی دانشگاه به  تعلیم و تربیت دانش آموزان و دانشجویان مبادرت کنم. وی عرصه تعلیم و تربیت را مقدس برشمرد و گفت: در این مسیر به لطف و عنایت الهی و مشارکت؛ همفکری و هم افزایی قاطبه فرهنگیان دل خوش داشته و دارم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.