تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

نماینده کوهدشت : اعتبارات لرستان، ۱.۴ دهم کشور است

  • کد خبر : 9542
  • 01 مهر 1391 - 15:55

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات امسال استان ۱.۴دهم کل اعتبارات کشور است.  الهیار ملکشاهی درگفت‌وگو با ایسنا، افزود: در حال حاضر کل جمعیت لرستان، ۲.۵ درصد جمعیت کشور است.  وی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به استان در سال‌جاری، اظهار کرد: اعتبارات امسال استان، […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات امسال استان ۱.۴دهم کل اعتبارات کشور است.

 الهیار ملکشاهی درگفت‌وگو با ایسنا، افزود: در حال حاضر کل جمعیت لرستان، ۲.۵ درصد جمعیت کشور است.

 وی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به استان در سال‌جاری، اظهار کرد: اعتبارات امسال استان، ۱.۴ دهم کل کشور بوده و این در حالیست که ۱/۱ دهم نسبت به سرانه بودجه کمتر می‎گیریم.

 رئیس کمیسیون قضایی مجلس یادآور شد: از لحاظ بودجه‎ای لرستان نسبت به سایر استانهای دیگر، ۳۰۰ میلیارد تومان کمتر بودجه می‎گیرد.

 این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه لرستان نیازمند مهرورزی بیشتر دولت است، عنوان کرد: باید سهم استان از اعتبارات بودجه کامل پرداخته شود تا به معدل کشور برسیم.

 وی افزود: لرستان در مسیر توسعه قرار گرفته و برای سرعت بخشیدن به آن نیازمند تزریق اعتبارات بیشتر است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9542

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. درود بر شرفت جناب آقای ملشاهی

  2. برای من خودم شخصاً استان لرستان به یک بهشت تبدیل شود یا نشود تاثیری برایم ندارد وتنها این امر که انسان ها نسبت به زادگاه خود همیشه یک تعصبی داری و همین امر باعث می شود که با این حال که محل زندگی ات سال هاست تغییر کرده و علتشم همین مسئولین استان بوده اند که آدم از زادگاهت دل ببری و به سوی سرنوشت در غربت بروی حال بگذریم آنقدر دلم پر از شکواییه هست!!!!؟، من تا جایی که شنیده ام جناب آقای ملکشاهی نسبت سایر نمایندگان استان خصوصاً شهرستان کوهدشت تفاوت های فاخری دارد، و جسارت ایشان در این امر که از حق و حقوق مردم به خوبی دفاع می نمایید و از آن دسته از نمایندگان نیست که بی تفاوت باشد و حد المقدور هر از چند گاهی یه خودی نشان می دهد که آی مسئولین لرستانی وجود دارد و کوهدشتی هم هست منم نمی دانم وفقط شینده ام البته باور کنید از گروه ها و افرادی که به هیچ عنوان با ایشان موافق نبوده اند.
    هه هم شهریان و هم استانی های عزیز می دانیم تمام استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام استان های کشور چطور و چگونه رو به پیرفت بودیم ولی به برکت انتخاب های شایسته مردم استان لرستان به جای پیشرفت، پسرفت داشته است. البته کسی مقصر نمی باشد خود کرده را تدبیر نیست.
    استان یزد را قبل از انقلاب برسی نمایید هیچ امکاناتی نداشته ولی بعد از انقلاب بهترین آب شرب کشور را دارد.
    بخواهیم حرف بزنیم زیاد است، حال امیدوام که آقای ملکشاهی همین طور که فعلاً از ایشان به خوبی نام می برند، با پشتوانه این مردم وضعیت این شهرستانو حو مه و حتی کل استان را از این وضعیت فعلی در بیاورندو رو به پیشرفت وبهبود برود و مای که از شهر و دیار خود دور شده ایم با افتخار وغرور از زادگاه مان و مردمانش سخن بگوییم.
    در پایان به این که کوهدشتی هستم و اهل استان لرستان با تمام وجودم افتخار می کنم و امید آن را دارم که همیشه مردمان سرزمینم پر افتخار وسربلند باشند.

  3. جناب اقای رستم پور در این شهرستان متاسفانه همین اعتبارات اندک وقطره چکانی هم خوب جذب نخواهد شد. اگر کنکاشی بر انتصاب مدیریتهای اخیر در شهرستان داشته باشیم در اینده این ادعا دارای پشتوانه کارشناسی خواهد بود .

  4. این یک نظر کارشناسی است و تا الان کمتر کسانی بوده اند که راجع به این مسایل تحیق کنندو نظر بدهند

  5. در سلامت نفس و تفاوت های بیشمار آقای ملکشاهی با نمایندگان شکی و تردیدی وجود ندارد لکن در زمینه انتصاب مدیران لازم است به تخصص و تجربه کاری ایسان بیشتر توجه گردد

  6. نماینده محبوب شهرستان کوهدشت(لرستان).. تلاش مستمر و پیگیر یهای مجدانه ومدبرانه حضرتعالی در امر محروم زدایی و …. در اذهان عموم مردم لرستان ماندگار خواهد ماند.با آرزوی توفیق و سر بلندی در تمامی عرصه ها.با تشکر.

  7. زنده باد ملکشاهی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.