تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

فرماندار خرم آباد : بیش از ۳۳۰ کلاس درس آماده استقبال از دانش آموزان ششم ابتدایی است

  • کد خبر : 9558
  • 01 مهر 1391 - 16:45

  به گزارش میرملاس نیوز ؛  مرتضی ولی پوری از آمادگی لازم آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان برای اجرای سیستم جدید آموزشی ۳-۳-۶ خبر داد و افزود: با توجه به تغییرات ایجاد شده در نظام آموزشی و شش پایه شدن مقطع ابتدایی، تمهیدات لازم درخصوص اجرای دقیق طرح ، در آموزش و پرورش […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛  مرتضی ولی پوری از آمادگی لازم آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان برای اجرای سیستم جدید آموزشی ۳-۳-۶ خبر داد و افزود: با توجه به تغییرات ایجاد شده در نظام آموزشی و شش پایه شدن مقطع ابتدایی، تمهیدات لازم درخصوص اجرای دقیق طرح ، در آموزش و پرورش شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در این راستا از سال آموزشی گذشته و با برنامه ریزی مدیران آموزش و پرورش بحث تجهیز مدارس، آموزش معلمان پایه ششم ابتدایی و سایر موارد مورد نیاز بصورت جدی در اولویت کاری این شورا قرار گرفته است.

فرماندار خرم آباد گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تمامی اقدامات لازم در خصوص ساماندهی دانش آموزان و معلمین مدارس صورت پذیرفته و مدارس نیز به تجهیزات مورد نیاز مجهز شده اند.

ولی پوری با تاکید بر اینکه دانش آموزان و خانواده های آنان باید به دور از دغدغه و در آرامش کامل سال تحصیلی جدید را آغاز نمایند گفت: در قالب پروژه مهر، در برخی از مدارس شهرستان تعمیراتی در راستای زیباسازی و شاداب سازی صورت پذیرفته واز پلیس راهور نیز خواسته شده تا نسبت به خط کشی معابر مقابل مدارس و ساماندهی فضای پیرامون آن در راستای تسهیل مسایل ترافیکی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی از اعضای شورای آموزش و پرورش خرم آباد خواست تا با برنامه ریزی و کار مدون نسبت به تکمیل و اتمام اقدامات صورت پذیرفته درخصوص خدمات رسانی به دانش آموزان و مدارس تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=9558

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.