تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
9

اجرای برنامه کاشت نهال توسط سازمان مردم نهاد هنارس در بخش گراب و بخش سوری شهرستان رومشکان+گزارش تصویری

  • کد خبر : 95710
  • 15 اسفند 1395 - 22:30

  به گزاش میرملاس، همزمان با روز درختکاری و با مشارکت سازمان مردم نهاد هنارس و همکاری شهرداری و با حضور امام جمعه و شهردار بخش گراب و دوستداران طبیعت  ۲۵۰۰ اصله نهال کاج و سرو در شهر گراب و ۱۵۰۰ اصله نهال در روستای عزیزآباد بخش سوری شهرستان رومشکان غرس شد. فرود آزادبخت رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد هنارس […]

 

به گزاش میرملاس، همزمان با روز درختکاری و با مشارکت سازمان مردم نهاد هنارس و همکاری شهرداری و با حضور امام جمعه و شهردار بخش گراب و دوستداران طبیعت  ۲۵۰۰ اصله نهال کاج و سرو در شهر گراب و ۱۵۰۰ اصله نهال در روستای عزیزآباد بخش سوری شهرستان رومشکان غرس شد.

فرود آزادبخت رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد هنارس اظهار داشت:در ادامه این مراسم اعضای سازمان مردم نهاد با خانواده  «رشید نامداری گراوند» فردی که در مهار شعله های آتش روستای کلسرخ، جان خود را از دست داد و حالا قهرمان محیط زیست نام گرفته است دیدار کردند و با اهدا لوح تقدیر و کاشت نهال در منزل ایشان یاد عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.

وی اضافه کرد:در سفر امروز به شهرستان رومشکان با کامران بازوند که از فعالان محیط زیست است و چند سالیست که وقت خود را صرف کاشت درخت در کوهپایه‌ها کرده و در اطفای حریق بیشتر آتش سوزی‌های جنگل‌ها نیز حضور دارد اعضای سازمان مردم نهاد با ایشان دیداری کوتاه داشتند و از وی تقدیر ویژه به عمل اوردند.

آزادبخت ادامه داد:برنامه بعدی انجمن مردم نهاد هنارس در هفته منابع طبیعی دیدار با خانواده زنده یاد مهندس حمید طولابی از پایه گذاران  طرح جنگل کاری در شهرستان کوهدشت عنوان نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=95710

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. درود بر انسانهای فرهیخته ای که بدون ادعا گام‌ در راه توسعه و آبادانی شهرستان برداشته اند. احسنت. کاش بزرگان سیاسی این شهرستان از این آقایان درس عبرت بگیرند که چگونه با تفاوت سلیقه سیاسی در کنار هم گرد امده و بفکر توسعه و عمران شهر هستند .ان شالله موفق میشوید . تبریک میگم .ان شالله سایر جوانان این شهر سیاست زده از شما درس عبرت بگیرند

  2. این گروه هنارس و شرکت جهان پخش این چند روز شاهکار کردند
    خدا نگهدارشون باشه بزرگترین و بی سابقه ترین همایش را داشتن و از همه مسئولین و فعالان عرصه محیط زیست و عده ای از اقشار مردم بنحو احسنت قدردانی کردند ، که به جرات میتوان گفت تنها نهاد مردمی بودن که بدون اعتراض و نق زدن از کمبود ها و بدون کوچکترین چشم داشتی فرهنگ قدرشناسی رو بجا آوردند ، قدرشناسی موضوعی هستش که در دیار لرستان خیلی سال است که بکل فراموش شده،
    بنظرم هم کارشون محیط زیستی بود و هم فرهنگی ، و بیشتر میتوان کار روشتو فرهنگسازی دید،
    احسنت به این عزیزان دانا و فرهیخته که با این کارشون هم مشوق مردم و هم مشوق مسئولین برای خدمت بیشتر به شهر عزیزمان بودند.

  3. تشکروقدردانی ازخانواده مرحوم نامداری وکامران بازوند کاربسیار زیبایی بود دستتون درد نکنه

  4. درود بر مرد خستگی ناپذیر سازمان مردم نهاد هنارس جناب مهندس فرزاد سوری, برای ایشان سلامتی و توفیق روز افزون را از خداوند منان خواستارم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.